Hampus Slidprojekt 2015-01-10

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

razzy
Elmoped
Inlägg: 34
Blev medlem: 9 augusti 2014, 16:22
Ort: Piteå

Inlägg av razzy »

Vars fick du tag på en orginal mätare? :)
Bild
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

razzy skrev:Vars fick du tag på en orginal mätare? :)
http://www.easyparts.nl/ :)
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

Är projektet helt dött? :) Vill se mer då detta ser najs ut hittills
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Rainn skrev:Är projektet helt dött? :) Vill se mer då detta ser najs ut hittills
För tillfället, ja.

Hade tänkt att jag ska skita i besiktningen då jag är helt sinnessjukt less på att skruva och jag vet inte hur jag ska fixa så bromsljuset inte är på hela tiden + fixa hel/halvljuset (redan bytt glödlampor, funkar fortfarande inte)

Blir nog bara att jag drar på zx-röret till en början sen när jag orkar sätter jag på allt trim.
Jack Bauer
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 22 april 2014, 22:18

Inlägg av Jack Bauer »

Hampu skrev:
Hade tänkt att jag ska skita i besiktningen då jag är helt sinnessjukt less på att skruva och jag vet inte hur jag ska fixa så bromsljuset inte är på hela tiden + fixa hel/halvljuset (redan bytt glödlampor, funkar fortfarande inte)

Blir nog bara att jag drar på zx-röret till en början sen när jag orkar sätter jag på allt trim.

Har du bytt bromsljuskontakt? Hade samma problem med min slider vid ombes och det löste sig när jag bytte kontakten.
De vore kul att få se mer av projektet men förstår att du är less på att skruva :P.
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Jack Bauer skrev:
Hampu skrev:
Hade tänkt att jag ska skita i besiktningen då jag är helt sinnessjukt less på att skruva och jag vet inte hur jag ska fixa så bromsljuset inte är på hela tiden + fixa hel/halvljuset (redan bytt glödlampor, funkar fortfarande inte)

Blir nog bara att jag drar på zx-röret till en början sen när jag orkar sätter jag på allt trim.

Har du bytt bromsljuskontakt? Hade samma problem med min slider vid ombes och det löste sig när jag bytte kontakten.
De vore kul att få se mer av projektet men förstår att du är less på att skruva :P.
Tackar för tipset! Får hjälp av farsan med elen under lovet förmodligen så då får vi se ifall det var samma fel :)
Skriv svar