Ta bort Bögläpp på bästa sätt, Derbi DRD Pro

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

OliverG
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 19 maj 2014, 21:21

Ta bort Bögläpp på bästa sätt, Derbi DRD Pro

Inlägg av OliverG »

Som rubriken lyder.

finns det någon bra guide hur man tar bort bögläpp på bästa sätt, vart man ska sätta blinkers sen. mm
Användarens profilbild
BetandeMax
Elmoped
Inlägg: 131
Blev medlem: 18 november 2013, 12:52
Ort: stockholm

Inlägg av BetandeMax »

de kan bara du svara på, vi vet inte vilken moppe det är elr nåt annat än att det är en b*gläpp du ska få bort, använd fantasin elr testa dig fram
"klart jag inte tar kortet för att åka lagligt, jag tar kortet för att lugna morsan"
//Chilenarn
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Inlägg av Hampu »

Lär väl inte vara så svårt att klura ut själv? Det är väl bara fästa vart du vill... Eller?


BetandeMax skrev:de kan bara du svara på, vi vet inte vilken moppe det är elr nåt annat än att det är en b*gläpp du ska få bort, använd fantasin elr testa dig fram
Han skrev att det var en DRD pro.
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

Jag har själv en drd som jag har fixat bläppen på! Om du kollar i mina bilder så ska det finnas en ritning där på min lilla konstruktion, (dock inte den bästa ritningen men men)

Det är bara att skruva bort lampan, blinkersna och själva bläppen. Sedan är det bara bygga en ny i plåt. Och använda de gamla måtten och skruvarna från originalet. Så gjorde i alla fall jag :)
Bild
Låst