vilket rör till att köra bakhjul med aerox

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

JoppeLindh
Elmoped
Inlägg: 46
Blev medlem: 25 oktober 2013, 09:56
Ort: Norrköping

vilket rör till att köra bakhjul med aerox

Inlägg av JoppeLindh »

tjena! jag har nydligen skaffat mig en aerox jag bytte till mig med dåligt elsystem som jag har köpt nytt och nu till frågan jag vill börja köra bakhjul och det sitter ett kromat gianelli rör på och hört att det är hög varvsrör och undrar om det funkar bra eller om man ska ha något annat?
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Förklara varför du skulle behöva ett speciellt rör för att åka bakhjul? :)
NeeronnB
Elmoped
Inlägg: 77
Blev medlem: 23 juli 2012, 23:19
Ort: Göteborg

Inlägg av NeeronnB »

Urbluggat orginal är egentligen bäst men annars så är ju Leovince Zx känd bland bakhjulsåkare och det funkar prima för mig :lol:
Ta gärna en titt på mitt Aerox(stunt) projekt! :roll:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=50589
Användarens profilbild
Nojjan
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 423
Blev medlem: 19 maj 2014, 15:13
Ort: Hassela

Inlägg av Nojjan »

rärox skrev:Förklara varför du skulle behöva ett speciellt rör för att åka bakhjul? :)
precis folk tycker zx är bättre än stage6 pro replika för zx är ner långvarigt men jag har 2 aeroxar tycker min hyper som jag hade som stunt först är skönast att kör bakhjul med visst ringar är bättre med zx men bara kör långt på bakhjulet föredrar jag faktiskt stage6 så prova med ditt gianelli och pumpa gasen sen ryck när draget kommer så kör jag funkar bra för mig, köra snabbt långt på bakhjul = stage6 i min mening
Stunta bakhjul ringar etc= zx/zxr
Kolla inte mitt Slider Projekt vetja ;)
Låst