Förbättring av äntligen fredag.

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Förbättring av äntligen fredag.

Inlägg av Persson97 »

Tjenare!
Nu behöver jag eran hjälp här.

Vad jag har märkt så har intresset för äntligen fredag blivit lågt, kanske 2 stycken som tar sig tiden att kommentera per gång. Vilket är väldigt tråkigt för en annan som lägger ner rätt mycket tid på att leta upp roliga medlemmar, kontakta dom, intervjua dom, hålla i bildtävlingar osv.
Detta har jag svårt att se på något annat sätt än att det helt enkelt är ointressant med fredags reportagen.

Någonting gör jag helt klart fel, ointressant innehåll? Ensidigt? Intervjuar fel medlemmar?

Även bildtävlingarna är det dåligt med fart i, ca 5 st skickar in per vecka och 2 av dom går inte ens att se bilden när dom skickar in. Fel länk kanske? Vad vet jag.. Därav måste jag nästan skrota den fina idéen jag fick att låta er rösta fram vinnaren. Inte heller är det ovanligt att man får in bilder på torsdagen/fredagen när reportaget är inskickat och klart. Så dom är jag snäll nog att ta med i nästa veckas tävling istället.

Vill bombas med förslag vad som kan bli bättre. Blir jag det utan resultat så lägger jag ner. För det finns absolut ingen anledning att lägga ner tiden på något som inte uppskattas. Kom nu inte med dom spydiga kommentarerna ¨Du får ju rabatt på ts för att du gör reportagen¨ som några har PM:at mig om ifall det stämmer. Och det stämmer att jag får men man mår ju inte bra av att få den rabatten när ingen bryr sig om eller uppskattar arbetet jag lägger ner.

PS. Släng mer än gärna iväg ett PM om ni är sugna på att bli intervjuade! Men bli inte griniga om jag nekar er av någon orsak. Det är inget illa menat mot er i dom flesta fall.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Consuela
Svårstartad skrothög
Inlägg: 182
Blev medlem: 11 januari 2013, 21:49
Ort: Nyköping

Inlägg av Consuela »

bara för man inte kommenterar betyder inte att man inte läser, kan vara rätt kul att läsa men man orkar i te kommentera tycker du borde fortsätta.

istället för att man vinner 100:- i veckan så tycker jag det borde vara en tävling i månaden istället där man vinner kanske 3-400 kr då skulle det bli mer intressant och folk skulle ta sig tiden att skicka in bidrag när det är lite mer pengar i det hela. :)
Har en italkit racing tändning till salu passar aerox med mera, och även en mhr 80cc cylinder pma för mer info!!!!!

KOLLA IN MITT MC3 PROJEKT!!! http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52395
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Tycker också att de är lite tråkigt med kommentarer (inte för att jag är bättre själv!) - mem brukar alltid läsa dina repotage och själv tycker jag att de är väldigt roliga och intressanta.
MEN! Jag tycker att du bör intervjua mer stuntare och fler större projekt.
Menar att du intervjuar killar som gör bättre saker än på med tnt kick och sen är projekttråden klar :).
Lovar att jag ska ta mig den lilla tiden för att kommentera nästa gång :)
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Consuela skrev:bara för man inte kommenterar betyder inte att man inte läser, kan vara rätt kul att läsa men man orkar i te kommentera tycker du borde fortsätta.

istället för att man vinner 100:- i veckan så tycker jag det borde vara en tävling i månaden istället där man vinner kanske 3-400 kr då skulle det bli mer intressant och folk skulle ta sig tiden att skicka in bidrag när det är lite mer pengar i det hela. :)
Mycket medveten om det, men eftersom det bara blir mindre och mindre så känns det rent allmänt som att intresset sjunker.

Grejen är det att om tävlingarna blir färre så minskar nog intresset mer. Blev en bra boost när jag drog igång dom så om jag bara gör dom en gång i månaden så glömmer nog dom flesta bara av att det ens finns någon tävling ;)
Sebbe-Tuning skrev:Tycker också att de är lite tråkigt med kommentarer (inte för att jag är bättre själv!) - men brukar alltid läsa dina reportage och själv tycker jag att de är väldigt roliga och intressanta.
MEN! Jag tycker att du bör intervjua mer stuntare och fler större projekt.
Menar att du intervjuar killar som gör bättre saker än på med tnt kick och sen är projekttråden klar :).
Lovar att jag ska ta mig den lilla tiden för att kommentera nästa gång :)
Jo projekten är med utrotningshotade från kommentarer.
Sen är väll lite saken som så att många har blivit intervjuade redan och om jag slänger in en intervju på någon som ingen på sidan känner till så kommer folket bara undra varför jag intervjuar honom. Men jag håller helt klart med dig!

Sen intervjuar jag ju inte bara medlemmarna för att dom har grymma projekt utan även för vad dom gör för sidan :)
Senast redigerad av Persson97 den 5 april 2014, 21:29, redigerad totalt 2 gång.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Gillar äntligen fredag och vet att många mer än jag läser de och uppskattar de :) Dock så orkar inte jag och många andra kommentera eller inte vet riktigt vad man ska kommentera? Finns inte så mycket att diskutera i en intervju :P Men förstår att kommentarer gör så man vet om någon uppskatar det :)

Tycker äntligen fredag inte behöver ta bort något, bara lägga till något mer roligt att läsa om :) Har inget bra förslag tyvär men någontig som blir mer varierande än intervjuerna vore kul :)
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

Jag tycker själv att äntligen fredag är skit kul att läsa, så snälla sluta inte med det! :) Men några förbättringar skulle kanske vara att länka några goa' moppe videos eller ställa nya fräscha frågor, även lägga ut fler bilder :) Och som sagt ska vi bli bättre på att kommentera :oops:
Bild
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Man kanske kan lägga till någon "gilla" knapp annars? Då ser ju du att folk läser och uppskattar och vi andra inte "behöver" kommentera (behöver är fel ordval men kom inte på nå bättre).
tycker du borde ta upp det med server admin!
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Man kanske kan lägga till någon "gilla" knapp annars? Då ser ju du att folk läser och uppskattar och vi andra inte "behöver" kommentera (behöver är fel ordval men kom inte på nå bättre).
tycker du borde ta upp det med server admin!
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Jag tycker "äntligen fredag" är riktigt roligt! Tror nästan alla läser "äntligen fredag" och de flesta uppskattar det nog lika mycket som jag! Sluta absolut inte med äntligen fredag!
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

tetesnubben skrev:Gillar äntligen fredag och vet att många mer än jag läser de och uppskattar de :) Dock så orkar inte jag och många andra kommentera eller inte vet riktigt vad man ska kommentera? Finns inte så mycket att diskutera i en intervju :P Men förstår att kommentarer gör så man vet om någon uppskatar det :)

Tycker äntligen fredag inte behöver ta bort något, bara lägga till något mer roligt att läsa om :) Har inget bra förslag tyvär men någontig som blir mer varierande än intervjuerna vore kul :)
Det är väll bra att det uppskattas iallafall, sen är det väll lite som i projekt trådarna. Ett Snyggt! Kul! eller annat blir man glad av, passa även på att fråga medlemen som blir intervjuad om det är något ni undrar över :)
Derbi_pöjk skrev:Jag tycker själv att äntligen fredag är skit kul att läsa, så snälla sluta inte med det! :) Men några förbättringar skulle kanske vara att länka några goa' moppe videos eller ställa nya fräscha frågor, även lägga ut fler bilder :) Och som sagt ska vi bli bättre på att kommentera :oops:
Jo men har ju ändå gjort över 10 intervjuer. Idéerna vad man ska fråga om blir färre ;) Sen är väll vissa frågor lite av ett måste? Typ som Berätta lite om dig själv, om ditt fordon osv :)
Sebbe-Tuning skrev:Man kanske kan lägga till någon "gilla" knapp annars? Då ser ju du att folk läser och uppskattar och vi andra inte "behöver" kommentera (behöver är fel ordval men kom inte på nå bättre).
tycker du borde ta upp det med server admin!
Jo visst för en gilla knapp och på ett reportage skulle det nog fungera fint. Men det kräver endel jobb att uppgradera sidan så och skulle det vara i forumsdelen skulle nog sidan bli rätt oseriös om folket börjar fiska efter likes ;)
LinkanTuning skrev:Jag tycker "äntligen fredag" är riktigt roligt! Tror nästan alla läser "äntligen fredag" och de flesta uppskattar det nog lika mycket som jag! Sluta absolut inte med äntligen fredag!
Upp till bevis fortfarande, men håller väll igång ett tag till.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Får väll förbättra mig med kommentarer i fortsättningen då
:wink:
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

LinkanTuning skrev:Får väll förbättra mig med kommentarer i fortsättningen då
:wink:
Det måste vi alla :lol:
Bild
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Syfta på att "gilla knappen" endast skulle läggas till dina repotage så andra inte kan nyttja det osv :)
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Sebbe-Tuning skrev:Syfta på att "gilla knappen" endast skulle läggas till dina repotage så andra inte kan nyttja det osv :)
I alla reportage osv på förstasidan isåfall väll? :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Thoz3
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 774
Blev medlem: 6 januari 2013, 17:59
Ort: whop whop

Inlägg av Thoz3 »

tycker väldigt mycket om äntligen fredag så tycker inte du ska sluta med det. det är ju dock sant att det är ingen som kommenterar gäller inte bara "äntligen fredag" utan även projekt är svårt att få en eller två kommentarer även fast man vet att folk kollar på det
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Thoz3 skrev:tycker väldigt mycket om äntligen fredag så tycker inte du ska sluta med det. det är ju dock sant att det är ingen som kommenterar gäller inte bara "äntligen fredag" utan även projekt är svårt att få en eller två kommentarer även fast man vet att folk kollar på det
Projekten är det lätt att kolla upp, du bara går in i den projekt delen som det ligger i så står antalet visningar. Svårare på reportage, men jag ska fortsätta så de är lugnt :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

En annan typ av tävling tror jag vore på tiden :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar