Bästa trim för piaggio typhoon?

Alla övriga frågor som INTE har med motor eller felsökning att göra.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Bästa trim för piaggio typhoon?

Inlägg av Rainn »

Tjenare! Jag har köpt mig en piaggio typhoon, och jag letar efter trim till moppen för minst 800kr. TIPS?!
Allt är orginal förutom dragen v-ring
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Så det får inte kosta under 800 kronor?
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

rärox skrev:Så det får inte kosta under 800 kronor?
Ja inte över 800 kr.
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
rärox
Kinaraket
Inlägg: 858
Blev medlem: 2 februari 2013, 00:31
Ort: Bålsta

Inlägg av rärox »

Rainn skrev:
rärox skrev:Så det får inte kosta under 800 kronor?
Ja inte över 800 kr.

Fast du sa att det skulle kosta MINST 800, alltså så ska det kosta 800 eller mer, inte under.

Men köp ett begagnat effektrör, går att hitta rätt billigt.
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

rärox skrev:
Rainn skrev:
rärox skrev:Så det får inte kosta under 800 kronor?
Ja inte över 800 kr.

Fast du sa att det skulle kosta MINST 800, alltså så ska det kosta 800 eller mer, inte under.

Men köp ett begagnat effektrör, går att hitta rätt billigt.
Okej förlåt, my bad
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 478
Blev medlem: 23 mars 2013, 21:56
Ort: Göteborg

Inlägg av Timmää »

Tror inte det finns så mycket riktigt trim under 800, men om du nu väljer att köpa för över 800 så skulle jag valt att köpa 70cc, köp hellre 70cc än effektrör :)
Kolla in mitt Beta projekt!

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

Timmää skrev:Tror inte det finns så mycket riktigt trim under 800, men om du nu väljer att köpa för över 800 så skulle jag valt att köpa 70cc, köp hellre 70cc än effektrör :)
Vad finns det för 70cc då? :)
När det gäller styling då har fatbar redan så hoppa över det
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 478
Blev medlem: 23 mars 2013, 21:56
Ort: Göteborg

Inlägg av Timmää »

Rainn skrev:
Timmää skrev:Tror inte det finns så mycket riktigt trim under 800, men om du nu väljer att köpa för över 800 så skulle jag valt att köpa 70cc, köp hellre 70cc än effektrör :)
Vad finns det för 70cc då? :)
När det gäller styling då har fatbar redan så hoppa över det
Jag kör själv inte scooter så jag vet tyvärr inte vilka 70cc som är bäst, men kolla runt så hittar du säker någon guide på det, annars är det bara o fråga någon på forumet som kan :)

vad jag vet så finns det väldigt mycket köpestyling till scootrar, men jag själv tycker det är mycket snyggare att modda och fixa själv och inte bara ha en massa TNT och annat köpestyling på :) sen kan jag inte så mycket styling till scooter heller ;)
Kolla in mitt Beta projekt!

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

Timmää skrev:
Rainn skrev:
Timmää skrev:Tror inte det finns så mycket riktigt trim under 800, men om du nu väljer att köpa för över 800 så skulle jag valt att köpa 70cc, köp hellre 70cc än effektrör :)
Vad finns det för 70cc då? :)
När det gäller styling då har fatbar redan så hoppa över det
Jag kör själv inte scooter så jag vet tyvärr inte vilka 70cc som är bäst, men kolla runt så hittar du säker någon guide på det, annars är det bara o fråga någon på forumet som kan :)

vad jag vet så finns det väldigt mycket köpestyling till scootrar, men jag själv tycker det är mycket snyggare att modda och fixa själv och inte bara ha en massa TNT och annat köpestyling på :) sen kan jag inte så mycket styling till scooter heller ;)
Tack!
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Timmää
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 478
Blev medlem: 23 mars 2013, 21:56
Ort: Göteborg

Inlägg av Timmää »

inga problem :)
Kolla in mitt Beta projekt!

Beta RR projektet

Söker delar till slider!

Bild
Skriv svar