Postat: 2 mars 2014, 15:30
Twostrokegilerahjärnan skrev:vart köper du RT cylindern?
Twostrokegilerahjärnan skrev:vart köper du RT cylindern?
Eftersom Den helsvarta rrxen utan kåpmodd eller annat ligger där så ja, du borde också få platts. Men eftersom din är halvklar så kan du lugna dig sålänge och kicka ur rrxen sen förhoppningsvisSebbe-Tuning skrev: Vad tycker ni, borde detta projektet flyttas till avancerat än?
Persson97 skrev:Eftersom Den helsvarta rrxen utan kåpmodd eller annat ligger där så ja, du borde också få platts. Men eftersom din är halvklar så kan du lugna dig sålänge och kicka ur rrxen sen förhoppningsvisSebbe-Tuning skrev: Vad tycker ni, borde detta projektet flyttas till avancerat än?
Hade för mig att han körde helt utan kåpor.. Men om han nu har beta kylarvingar på sin Derbi så har han väll förmodligen moddat dit domSebbe-Tuning skrev: Kollade på Hyper Perssons hoj, den har/hade ju beta rr kylarkåpor, hur fan fick han på de egentligen?
Haha ahh 1k-2k till bara på stylingenLinkanTuning skrev:Jäklar... 9k... Om du fortsätter så här så kommer det bli en riktig custom hyper!
Jo haha men skitsamma, jag har mina custom tnt kåpor hahaPersson97 skrev:Hade för mig att han körde helt utan kåpor.. Men om han nu har beta kylarvingar på sin Derbi så har han väll förmodligen moddat dit domSebbe-Tuning skrev: Kollade på Hyper Perssons hoj, den har/hade ju beta rr kylarkåpor, hur fan fick han på de egentligen?
haha tack så mycket och det tycker jag också hahaThoz3 skrev:Hur kan jag.missat dett blir ju as nice
Tack! Glöm inte att följa ocksåSNODDAS15 skrev:Grymt
Kommer jag Klockren elr hurSebbe-Tuning skrev:Tack! Glöm inte att följa ocksåSNODDAS15 skrev:Grymt
Och du har anledningen till projektet i din signatur haha
Haha aaSNODDAS15 skrev:Kommer jag Klockren elr hurSebbe-Tuning skrev:Tack! Glöm inte att följa ocksåSNODDAS15 skrev:Grymt
Och du har anledningen till projektet i din signatur haha
Övertala min plånbok de hahaPersson97 skrev:C4 är något overkill. Så mkt kommer den inte att varva
Men kul med beställning!
tror mer han syftade på att det räckt med c3 lager eftersom din motor inte kommer varva så mycket att c3 inte räcker till. jag anser att + 20 000 rpm är det c4 som gäller, men så mycket kommer den inte varva:)Sebbe-Tuning skrev:Övertala min plånbok de hahaPersson97 skrev:C4 är något overkill. Så mkt kommer den inte att varva
Men kul med beställning!
Overkill och overkill...de kostade 400kr? Det ansåg jag rimligt..fanns typ inga billigare ändå haha .
På EBS cylindrarna sitter den anslutning på sidan de ju de :/.Rexxy skrev:Är spacern i rostfritt så har du fått varianten som ska sitta på Piaggiomotorn. Till minarelli är dom helt i Aluminium, och anslutning på sidan.
Haha lite såå ja :PPPGasres97 skrev:Goooooodis!!!!
Tack så mycket Försöker ju vara värst så hahahaha.Voltfax skrev:ser riktigt grymt ut
Tack tack! Gött med admins som håller koll på projektet också..så ni ser att snart ska den allt in på avancerad! Ger mig inte innan den är där!TheGrimReaper skrev:Riktigt jävla nice! Kommer titta en hel del här i framtiden
Aa mailet blev skickat direkt jag såg att det vart fel.Rexxy skrev:Aluminium är även lättare att bearbeta! Så försök få den bytt.
Tack! det tar sig nu (typ) hahaThoz3 skrev:riktigt nice
Tyvärr tänkte jag inte på att ta en bild på den. Kan se om farsan kan skicka en bild på den.potog skrev:ingen bild på spacern?=
Haha tackThoz3 skrev:blir skit med den färgen på, du kommer garanterat få en snygg moppe
Gött hahahadrd håkan skrev:Ser riktigt fint ut du fått polerings sjukan på pron jag
ska försöka blir ju dock så lama updates för är bara slip jobb nuSebbe-Tuning skrev:Haha tackThoz3 skrev:blir skit med den färgen på, du kommer garanterat få en snygg moppeGött hahahadrd håkan skrev:Ser riktigt fint ut du fått polerings sjukan på pron jag
Vill se mer updates ifrån er båda!