Sebbe-Tuning "IronBike"

Här visas projekt som inriktar sig på avancerad styling. Här kommer endast unika projekt att tillåtas.
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

TheRavenBlue skrev:Riktigt Fräsigt.
Tack :D
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Sebbe-Tuning skrev:
LinkanTuning skrev:Mycket jobb för att byta ett sadelöverdrag :roll:
Ja. Det tog min kompis morsa 8 timmar att klä om hela skiten..Men JÄVLIGT bra blev det! Ska lägga upp bild sen när jag åker till Benhar igen och hämtar hojen.]
8a timmar? Va i helvete? Pappa gör det på en timme typ.
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

LinkanTuning skrev:
Sebbe-Tuning skrev:
LinkanTuning skrev:Mycket jobb för att byta ett sadelöverdrag :roll:
Ja. Det tog min kompis morsa 8 timmar att klä om hela skiten..Men JÄVLIGT bra blev det! Ska lägga upp bild sen när jag åker till Benhar igen och hämtar hojen.]
8a timmar? Va i helvete? Pappa gör det på en timme typ.
Det verket vill jag då se. Köpte du sadelöverdrag? Det gjorde inte jag, hon sydde ett.
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Inlägg av LinkanTuning »

Sebbe-Tuning skrev:
LinkanTuning skrev:
Sebbe-Tuning skrev: Ja. Det tog min kompis morsa 8 timmar att klä om hela skiten..Men JÄVLIGT bra blev det! Ska lägga upp bild sen när jag åker till Benhar igen och hämtar hojen.]
8a timmar? Va i helvete? Pappa gör det på en timme typ.
Det verket vill jag då se. Köpte du sadelöverdrag? Det gjorde inte jag, hon sydde ett.
jasså. Då tar det lite längre tid såklart :) Men den blev stört fin iallafall :) gör som jag, kamma hem finest ride nu! :D
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

LinkanTuning skrev:
Sebbe-Tuning skrev:
LinkanTuning skrev: 8a timmar? Va i helvete? Pappa gör det på en timme typ.
Det verket vill jag då se. Köpte du sadelöverdrag? Det gjorde inte jag, hon sydde ett.
jasså. Då tar det lite längre tid såklart :) Men den blev stört fin iallafall :) gör som jag, kamma hem finest ride nu! :D
Skall bli! Måste bara få igång den :)
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav
Inlägg: 835
Blev medlem: 29 augusti 2013, 18:10
Ort: Varberg

Inlägg av GurkMarmelad »

Film på första uppstart hade inte suttit fel!
Användarens profilbild
Voltfax
TSR Tredje Snyggaste Scooter 2014
Inlägg: 492
Blev medlem: 6 augusti 2013, 20:52

Re: Sebbe-Tuning Gilera DRD R/T

Inlägg av Voltfax »

Sebbe-Tuning skrev: Mål:


Vinna Brodalen 2014 custom tävling


8)
Rieju spike, 80km
Aerox, 73km
puch korado, 45km


vinnare av brodalen styling tävling 2014


5a i twostrokeriders snyggaste scooter 2013
mitt projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=56598



facebook: https://www.facebook.com/pages/Jonte-tu ... 3639576595
instagram: sverigesfetasteaerox
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Re: Sebbe-Tuning Gilera DRD R/T

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Voltfax skrev:
Sebbe-Tuning skrev: Mål:


Vinna Brodalen 2014 custom tävling


8)
Pft...tydligen ska man ha mycket krom och mycket eloxerat samt köpekåpor för att vinna.
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street
Inlägg: 2540
Blev medlem: 15 juni 2007, 21:24
Ort: Västerås

Inlägg av Rexxy »

Folk uppskattar inte när man gör allting själv, köpesdelar vinner tydligen! Samma sak hände på Frihamnen. :roll:
Användarens profilbild
LinkanTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 618
Blev medlem: 21 december 2013, 23:33
Ort: Värmdö
Kontakt:

Re: Sebbe-Tuning Gilera DRD R/T

Inlägg av LinkanTuning »

Sebbe-Tuning skrev:
Voltfax skrev:
Sebbe-Tuning skrev: Mål:


Vinna Brodalen 2014 custom tävling


8)
Pft...tydligen ska man ha mycket krom och mycket eloxerat samt köpekåpor för att vinna.
Vem vann? :roll:
Användarens profilbild
TheGrimReaper
King of the street
Inlägg: 2424
Blev medlem: 28 februari 2012, 08:02

Re: Sebbe-Tuning Gilera DRD R/T

Inlägg av TheGrimReaper »

LinkanTuning skrev:
Vem vann? :roll:
Voltax kom 1a med sin Aerox :lol: :lol:

O jag kom 2a med min spx :) :) :wink:

peugeot 103 projekt
Aerox projekt Pågår
Roxon projekt Står still
Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Tror inte att jag är ensam när jag skriver att du har lagt ner ett jävla arbete och borde ha vunnit över köpeskit! Dagens ungdom. ..


cred till dig sebbe-tuning!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav
Inlägg: 835
Blev medlem: 29 augusti 2013, 18:10
Ort: Varberg

Inlägg av GurkMarmelad »

DEA!! skrev:Tror inte att jag är ensam när jag skriver att du har lagt ner ett jävla arbete och borde ha vunnit över köpeskit! Dagens ungdom. ..


cred till dig sebbe-tuning!
Håller med dig! Jag har följt Sebbes projekt från första början och han har lagt ner mycket tid och pengar på denna skönheten. Jävla aerox skit.
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

DEA!! skrev:Tror inte att jag är ensam när jag skriver att du har lagt ner ett jävla arbete och borde ha vunnit över köpeskit! Dagens ungdom. ..


cred till dig sebbe-tuning!
Tack så mycket :D Grejen va nog lite att han hade över 30 vänner som började jubla och alla som hade personligen kommit fram till mig och sagt snyggaste hojen på brodalen hade dragit redan :/.
Men så länge jag och alla andra som följde projektet gillar det är nöjd så är det lugnt faktiskt :)
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

GurkMarmelad skrev:
DEA!! skrev:Tror inte att jag är ensam när jag skriver att du har lagt ner ett jävla arbete och borde ha vunnit över köpeskit! Dagens ungdom. ..


cred till dig sebbe-tuning!
Håller med dig! Jag har följt Sebbes projekt från första början och han har lagt ner mycket tid och pengar på denna skönheten. Jävla aerox skit.
Tack min lilla gurka att du stod brevid och stötta mig i depån efteråt <3
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
TheRavenBlue
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 23 november 2013, 17:41

Inlägg av TheRavenBlue »

Varför sälja din fina muppe?
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

TheRavenBlue skrev:Varför sälja din fina muppe?
Jag vill bara se ifall jag kan få ut min dröm summa/någon kommer med ett drömbud och isåfall byggs en mxs 90,5cc nedstrokead -> exakt 90cc. (En liggande minarelli)
Men projektet är inte slut än annars. Ska utvecklas till en ren sprinter om jag inte för sålt
(Kåpor sitter kvar men förlängd sving m.m...lite tyskstukad@moped custom sprinter)

Förövrigt, du har fan den skönaste signaturen på tsr!
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
gilerahjärnan
Varnad
Inlägg: 1518
Blev medlem: 13 december 2012, 19:35
Ort: Betongen

Inlägg av gilerahjärnan »

bygg sprinter av den
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

gilerahjärnan skrev:bygg sprinter av den
Ditt rör då gullet <3 langa dirr
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
TheRavenBlue
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 23 november 2013, 17:41

Inlägg av TheRavenBlue »

Sebbe-Tuning skrev:
TheRavenBlue skrev:Varför sälja din fina muppe?
Jag vill bara se ifall jag kan få ut min dröm summa/någon kommer med ett drömbud och isåfall byggs en mxs 90,5cc nedstrokead -> exakt 90cc. (En liggande minarelli)
Men projektet är inte slut än annars. Ska utvecklas till en ren sprinter om jag inte för sålt
(Kåpor sitter kvar men förlängd sving m.m...lite tyskstukad@moped custom sprinter)

Förövrigt, du har fan den skönaste signaturen på tsr!
Haha tackar :D
gilerahjärnan
Varnad
Inlägg: 1518
Blev medlem: 13 december 2012, 19:35
Ort: Betongen

Inlägg av gilerahjärnan »

Sebbe-Tuning skrev:
gilerahjärnan skrev:bygg sprinter av den
Ditt rör då gullet <3 langa dirr
du kan få köpa min Halvsats som sitter på bilen från biltema HAHAH! <3 <3 <3
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

gilerahjärnan skrev:
Sebbe-Tuning skrev:
gilerahjärnan skrev:bygg sprinter av den
Ditt rör då gullet <3 langa dirr
du kan få köpa min Halvsats som sitter på bilen från biltema HAHAH! <3 <3 <3
BRK45 LANGA HIT SNABBT!
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Vikke2
Svårstartad skrothög
Inlägg: 290
Blev medlem: 13 oktober 2013, 09:24
Ort: Lidköping

Inlägg av Vikke2 »

Oo fyy fann vad het den är bara nu ju :) men vad ska du ha för framkåpa?
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Vikke2 skrev:Oo fyy fann vad het den är bara nu ju :) men vad ska du ha för framkåpa?
Klicka på länken i min signatur så finns bilder. Den är klar :P YZ platta :)
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Uppdatering!
Nya planer
Utvärdering utav brodalen
med mera
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Hilmersson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 205
Blev medlem: 2 juli 2010, 12:22
Ort: Örebro

Inlägg av Hilmersson »

Ska du åka fortare än Lennart och Rexxy är jag rädd att du får glömma det chassit, mycket vikt och hög sitthöjd rimmar ila med bra tider och sätter stora krav på förarens egenskaper såväl som förarens egen vikt om det ska till och gå fort. Sen och förlänga svingen såpass och där med förflytta den annars bra tyngdpunkten resulterar nog i mer hjulspinn än nytta.

Inga som helst problem och hålla nere hjulet med såpass lång originalhjulbas efter lite övning, rekommenderar därför max 150mm förlängning plus att det utseendemässigt skulle vara finare.

Du har byggt en väldigt fin hoj, en hoj man bara kunde drömma om när man var 15 och har en motor med grym potential i redan, det kombinerat med ett bra chassi skulle bli väldigt svårslaget. Mitt tips är därför att utgå från en veteranmoped eller bygga egen ram.

Har du varit i kontakt med Håkan? Nog ska det bli fart på cylindern i så fall även om 27hk är ett högt mål!
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

Hilmersson skrev:Ska du åka fortare än Lennart och Rexxy är jag rädd att du får glömma det chassit, mycket vikt och hög sitthöjd rimmar ila med bra tider och sätter stora krav på förarens egenskaper såväl som förarens egen vikt om det ska till och gå fort. Sen och förlänga svingen såpass och där med förflytta den annars bra tyngdpunkten resulterar nog i mer hjulspinn än nytta.

Inga som helst problem och hålla nere hjulet med såpass lång originalhjulbas efter lite övning, rekommenderar därför max 150mm förlängning plus att det utseendemässigt skulle vara finare.

Du har byggt en väldigt fin hoj, en hoj man bara kunde drömma om när man var 15 och har en motor med grym potential i redan, det kombinerat med ett bra chassi skulle bli väldigt svårslaget. Mitt tips är därför att utgå från en veteranmoped eller bygga egen ram.

Har du varit i kontakt med Håkan? Nog ska det bli fart på cylindern i så fall även om 27hk är ett högt mål!
Ja jo chassit ligger la på en sisådär 100kg torrvikt tyvärr :/ Och mig dä på stabila 90kg!
Den skall sänkas! Ganska mycket! Blir inte 15cm väldigt lite?
Mina två fina mål är lite för att retas med dom bara hahaha ;)
Jag pratade med Tivedens o han sa 25-27hk så jag hoppas på det bästa och med ett fint avstämt ifrån vrm eller racepipe så är det säkert inte omöjligt :P
Jag har ju tillgång till ett drac chassi som är lättare men utseendet är så jävla gött på denna..därför de känns så tråkigt att inte använda det :(.
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav
Inlägg: 835
Blev medlem: 29 augusti 2013, 18:10
Ort: Varberg

Inlägg av GurkMarmelad »

nya planerna låter mycket spännande!
Som chassit står nu är den otroligt fet men jag läste det som Hilmer skrev och det var ju ganska synd att du kanske inte "kan" använda chassit till nästa projekt. Personligen tycker jag att du ska ta en veteranare som väger lite men ändå har styrkan, uppgradera bromsar är ett måste. Du nämnde några kompisar som ska bygga sprinter, ska ni göra projekt tillsammans eller kör ni var och en?
Användarens profilbild
derbi_pöjk
Svårstartad skrothög
Inlägg: 303
Blev medlem: 1 april 2013, 18:19

Inlägg av derbi_pöjk »

fy f*n vad snöggg det blev :shock: :D och dina nya planer låter spännande! lycka till framöver
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Tycker att du ska behålla chassit, Rexxy kör med gatustuk även han. Lampor, skärmar mm.. Dessutom kör han oportat! Så ett riktigt vasst rör och en portning på cylindern så ska du nog kunna dra Rexxy iallafall..

Sagt det förut och säger det igen, den blev grymt snygg! ;)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
Rainn
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 794
Blev medlem: 11 februari 2014, 14:37
Ort: Uppsala

Inlägg av Rainn »

Ska följas givetvis! :D
“I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I’m free.”
Användarens profilbild
Sebbe-Tuning
TSR Snyggaste Cross\SM 2014
Inlägg: 520
Blev medlem: 19 januari 2014, 18:15
Ort: Göteborg

Inlägg av Sebbe-Tuning »

GurkMarmelad skrev:nya planerna låter mycket spännande!
Som chassit står nu är den otroligt fet men jag läste det som Hilmer skrev och det var ju ganska synd att du kanske inte "kan" använda chassit till nästa projekt. Personligen tycker jag att du ska ta en veteranare som väger lite men ändå har styrkan, uppgradera bromsar är ett måste. Du nämnde några kompisar som ska bygga sprinter, ska ni göra projekt tillsammans eller kör ni var och en?
Ja, jag har lagt ut min hoj på blocket igen som ett "skämt" / intressekoll på ett drömpris (25k)...självklart, erbjuder någon seriöst ca 20k så tar jag det direkt. Jag har redan slängt ihop den perfekta setupen och det blir en R/T igen då den känns överlägsen i 70 klassen. Vill helst hålla mig där också då i promod 90 är jag helt klart underlägsen emot Lövgrens som har hållt första plats rätt länge (som jag fatta de som av Lennart?).
Derbi_pöjk skrev:fy f*n vad snöggg det blev :shock: :D och dina nya planer låter spännande! lycka till framöver
Tack! Som sagt, kanske blir ny ändå.
Persson97 skrev:Tycker att du ska behålla chassit, Rexxy kör med gatustuk även han. Lampor, skärmar mm.. Dessutom kör han oportat! Så ett riktigt vasst rör och en portning på cylindern så ska du nog kunna dra Rexxy iallafall..

Sagt det förut och säger det igen, den blev grymt snygg! ;)
Rexxy har dock en 30kg lättare hoj än mig, vilket skapar en enorm fördel för honom. T.ex: 20hk, 60kg = 1hk per 3kg
gäntemot mig som (ca): 26hk, 100kg = 1 hk per 4kg

Han har ett skapligt övertag tills jag kommer upp över 33hk.
Kroppsvikt är den samma ungefär men just detta att min är 30kg tyngre betyder att jag måste ha 13hk mer än honom.
Skulle jag däremot ha en Variator/automat moped på dessa 26hk och 60kg i vikt. Det ger mig = 1hk per 2,3kg. Stort övertag!
Dock kan han ju så klart få bättre start och därigenom vinna över mig som nykomling och inte tränat så mycket på sådant ännu!

Tack! Uppskattas att så många gillar den!!
Rainn skrev:Ska följas givetvis! :D
Yes! Fortsätter projektet så skall jag se fram emot goda kommentarer ifrån din sida :)
Sebbe-Tunings Gilera DRD R/T
Utför förgasarinställningar, variatorinställningar, kopplingsinställningar, byter cylinder osv - på alla typer av mopeder!
Kontakta mig på https://www.facebook.com/SebbeTuning
Användarens profilbild
Hilmersson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 205
Blev medlem: 2 juli 2010, 12:22
Ort: Örebro

Inlägg av Hilmersson »

Som nämnt tidigare, haka inte upp dig för mycket på vad jag sa angående vikt. Det är såpass många olika faktorer som spelar in vilket gör det hela omöjligt att räkna på och få fram siffror. Idivduellt från åkare, till åkare, chassi till chassi, motor till motor och så vidare..

Orörd r/t kördes på 10,2s i ett gilera h@k chassi, samma motor kördes även på nitrometanol med då ca 26bhp på 9,68s notera dock att bränslet utvecklar ett helt annat vridmoment än macksoppa. Ska tilläggas att motorn presterade grymt bra under båda tillfällen samt att chauffören var finslipad.

Jämförelsen bevisar här att det är fullt möjligt att åka fort med tungt chassi men att det är svårt.

Tycker du ska göra såhär, ta med hojen precis som den är idag upp till SM 30/8 och se vad den presterar. Utgå sedan därifrån hur nära dina mål du är och hur mycket som krävs för att nå dem innan du kastar pengar hit och dit och i slutänden kanske det blir pannkaka av allt!
Användarens profilbild
Rexxy
King of the street
Inlägg: 2540
Blev medlem: 15 juni 2007, 21:24
Ort: Västerås

Inlägg av Rexxy »

Tänk på att MYCKET ligger i starten! ;) Spelar ingen roll hur tungt chassi eller stark motor man har. Det gör ingen nytta om man inte kommer iväg fort!

Jag kapade bort en halv sekund direkt tack vare wheeliebaren!
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Inlägg: 1760
Blev medlem: 2 oktober 2011, 08:54
Ort: Oxelösund
Kontakt:

Inlägg av Arkstar »

Fina planer!
Ska bli intressant när du ska få fram 27hk!
Önskar dig lycka till Sebbe! ;)

We Ride Together,
We Die Together.
Bad Boys For Life <3

PS: Är ditt största fan så att du vet.
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Skriv svar