[Sponsorer Sökes] Derbi Senda DRD Projekt

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
TheRavenBlue
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 23 november 2013, 17:41

[Sponsorer Sökes] Derbi Senda DRD Projekt

Inlägg av TheRavenBlue »

Closed
Senast redigerad av TheRavenBlue den 9 april 2014, 20:33, redigerad totalt 2 gång.
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Tyvärr kommer ingen vilja sponsra dig med varken pengar eller tillbehör.
Du är en helt ny medlem, du ger inget intryck som får en att tänka "wow, vilket episkt projekt" och därav så är chanserna för en sponsor ännu lägre.

Lycka till.
Användarens profilbild
TheRavenBlue
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 23 november 2013, 17:41

Inlägg av TheRavenBlue »

p0d1 skrev:Tyvärr kommer ingen vilja sponsra dig med varken pengar eller tillbehör.
Du är en helt ny medlem, du ger inget intryck som får en att tänka "wow, vilket episkt projekt" och därav så är chanserna för en sponsor ännu lägre.

Lycka till.
Vad kan jag göra för att det ska bli bättre?
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

TheRavenBlue skrev:
p0d1 skrev:Tyvärr kommer ingen vilja sponsra dig med varken pengar eller tillbehör.
Du är en helt ny medlem, du ger inget intryck som får en att tänka "wow, vilket episkt projekt" och därav så är chanserna för en sponsor ännu lägre.

Lycka till.
Vad kan jag göra för att det ska bli bättre?
Har du några mål/syfte med den, t.ex Racea, Ställa ut?

Jag tror ingen nånsin skulle vilja sponsra dig för att du vill ha en najs moppe, om dom inte själva får något ut av det. Att dom gör dig till en reklamskylt med deras logor/märken överallt. Vad vet jag..
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
TheRavenBlue
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 23 november 2013, 17:41

Inlägg av TheRavenBlue »

tacopaj skrev:
TheRavenBlue skrev:
p0d1 skrev:Tyvärr kommer ingen vilja sponsra dig med varken pengar eller tillbehör.
Du är en helt ny medlem, du ger inget intryck som får en att tänka "wow, vilket episkt projekt" och därav så är chanserna för en sponsor ännu lägre.

Lycka till.
Vad kan jag göra för att det ska bli bättre?
Har du några mål/syfte med den, t.ex Racea, Ställa ut?

Jag tror ingen nånsin skulle vilja sponsra dig för att du vill ha en najs moppe, om dom inte själva får något ut av det. Att dom gör dig till en reklamskylt med deras logor/märken överallt. Vad vet jag..
Jag kör lite race med den men det syftet med att göra den i ordning är för att jag kommer ställa ut den.
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

TheRavenBlue skrev:
p0d1 skrev:Tyvärr kommer ingen vilja sponsra dig med varken pengar eller tillbehör.
Du är en helt ny medlem, du ger inget intryck som får en att tänka "wow, vilket episkt projekt" och därav så är chanserna för en sponsor ännu lägre.

Lycka till.
Vad kan jag göra för att det ska bli bättre?
Vad tror du själv?
Jag talar nog för stor del av medlemmarna nu, ingen av oss blir upphetsade när det kommer en ny projekttråd där det handlar om att någon ska lacka om sin ram, köpa nya kåpor, lacka dom med svart färg, polera smådetaljer såsom bromshandtag, kopplingshandtag, växelpet, bromspedel osv, vi har sett det hundratalsgånger på forumet.

Samma sak med jobb, inte blir man upphetsad över att stå och baka 50 stycken prinsesstårtor i olika färgar, men den dagen man får en beställning på en stor, fet, god och vacker bröllopstårta blir man smått upphetsad av det och ser fram emot det.

Finns en del medlemmar som har grymma projekt som du kanske kan få inspiration ifrån.
David96 och TheGrimReaper(syftar på hans Aerox mest) är två personer som i min mening haft grymma projekt som jag titt som tätt kollat in under tiden man var som mest aktiv.
TheRavenBlue skrev: Jag kör lite race med den men det syftet med att göra den i ordning är för att jag kommer ställa ut den.
Syftet är att ställa ut den, men du skriver inget om det i ditt första inlägg? Luktar som något du precis kom på att skriva bara, du vet inte vad du själv vill, bara hitta någon sponsor som kan betala allt åt dig..

Vad för utställningar syftar du på?
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

negativ stämning mot helt nya medlemmar brukar ju få dom att vilja stanna här..
dock bra att du berättade för honom så han vet vad som gäller.

sen nästan gissar jag på att med nytt kåpsätt så menar du tnt kåpor, bara där så kan jag säga att det inte kommer att bli en vacker eller unik utställnings Derbi..

men aja, lycka till för all del :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket
Inlägg: 1053
Blev medlem: 18 juli 2013, 10:18
Ort: Karleby

Inlägg av TheFlyingFin »

Asså, bara så du vet, 99% av alla här jobbade nog FAST dom gick iskolan då de var unga. Började jobba då jag var 12. Är 15 nu och tjänar runt 2k€ i året. Baraå börja söka jobb. Finns alltid nåt. Ingen börjarpå toppen. Min första arbetsvecka gick åt till att samla skräp i 2-3km pissdiken i +30. 2 o 3.e veckam till att hugga buskar och och trimma gräs.

Detledde så smånignom till att jag nu har kvällsjob alla dagar i veckan nästan om jag bara orkar. Bara å söka jobb nånstans. Defleata företaghar nog behov av en alltiallo eller springpojke :)

OnT: Gör nåt RIKTIGT unikt. Tycker det finns tullräcköigt många TNT kåpade och ;)polerade Derbisar ren
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Användarens profilbild
LennartTuning
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 548
Blev medlem: 1 oktober 2012, 22:16
Kontakt:

Inlägg av LennartTuning »

vad menar du med sponsorer? att ett företag ska ge dig pengar eller ska ge dig gratis delar?

du får inte ta de som att ja är dryg eller något.

men de finns inge företag som ger bort saker gratis utan att få något för det, finns knappt något företag som ger bort något utan att tjäna på det? inge bra marknadsföring..

de du kan tänka dig att få är rabatt mot att du gör PR genom att ha reklam på hojjen eller i din projekttråd eller på meeten och tävlingarna

och de finns inge företag som kommer att kontakta dig för att fråga om de får sponsra dig? möjligen racingplanet men de är inte så seriösa.

ska du ha sponsring så får du själv kontakta företagen eller personerna som kan hjälpa dig.

jag själv skulle kunna ge dig rabatt på portning och motorarbete bland annat. även delar när ja har något inne.

om du bara frågat så ;)
Lennart Tuning

Din Trimkonsult på Nätet! Rådgivning, Portning, Renovering Etc!

http://www.facebook.com/LennartTuning
Användarens profilbild
TheRavenBlue
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 23 november 2013, 17:41

Inlägg av TheRavenBlue »

LennartTuning skrev:vad menar du med sponsorer? att ett företag ska ge dig pengar eller ska ge dig gratis delar?

du får inte ta de som att ja är dryg eller något.

men de finns inge företag som ger bort saker gratis utan att få något för det, finns knappt något företag som ger bort något utan att tjäna på det? inge bra marknadsföring..

de du kan tänka dig att få är rabatt mot att du gör PR genom att ha reklam på hojjen eller i din projekttråd eller på meeten och tävlingarna

och de finns inge företag som kommer att kontakta dig för att fråga om de får sponsra dig? möjligen racingplanet men de är inte så seriösa.

ska du ha sponsring så får du själv kontakta företagen eller personerna som kan hjälpa dig.

jag själv skulle kunna ge dig rabatt på portning och motorarbete bland annat. även delar när ja har något inne.

om du bara frågat så ;)
Det jag menar med sponsorer sökes då menar jag mest rabbat eller om dom har gamla delar som ligger och skräpar liksom allt mellan himmel och jord.
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Vänta.. du tänker alltså ställa ut den efter att du har bytt kåpor och handtag?
Beppizh
Elmoped
Inlägg: 33
Blev medlem: 29 januari 2012, 22:47

Inlägg av Beppizh »

Ser bra ut!

Kolla gärna in mitt Derbi projekt, kommer bli snyggaste derbin någonsin!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 699#599699
Skriv svar