Minecraft problem

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Minecraft problem

Inlägg av Törnan »

Hej är det nån som vet hur ja ska lösa mitt problem? Ja kan inte röra mig när ja går utan ja måste stanna om ja ska byta riktning Hjälp tack! Mvh Törnan ;)
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Testa å stänga av och sätta på igen
Senast redigerad av jack.lofgren den 26 oktober 2013, 16:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

jack.lofgren skrev:seriöst?
helt seriös

har du inget vettigt svar behöver du inte lägga ner tid
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Shark Monster
Svårstartad skrothög
Inlägg: 182
Blev medlem: 8 juli 2012, 12:39

Inlägg av Shark Monster »

Testa installera om minecraft och/eller java? :)
Dracfuckot som har svårt att skriva korta inlägg!

Once you go Drac, you never go back!
Användarens profilbild
Hampepampe
Elmoped
Inlägg: 20
Blev medlem: 26 augusti 2013, 20:57
Ort: Göteborg

Inlägg av Hampepampe »

Kör du på en bärbar dator och använder musplattan kan det vara felet. använd en datormus ist så borde det funka :)
Rieju RRX -06

Yamaha Aerox -01

Honda cr80 ~90
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket
Inlägg: 1053
Blev medlem: 18 juli 2013, 10:18
Ort: Karleby

Re: Minecraft problem

Inlägg av TheFlyingFin »

Törnan skrev:Hej är det nån som vet hur ja ska lösa mitt problem? Ja kan inte röra mig när ja går utan ja måste stanna om ja ska byta riktning Hjälp tack! Mvh Törnan ;)
Har du samma problem i andra spel? Isåfall är jag 100% sure på vad som är fel, och det är bandbredden på tangentbordet som inte kan hantera fler än en knapptryckning. Även de allra bästa gaming tangentborden (1000kr+)lider av samma sak till en viss grad, men då är det oftast på mer udda tangent kombinationer som typ. ctrl+v+x eller liknande. Kommer inte på ett riktigt bra sätt att förklara, ska ta mig en funderare över natten och återkommer med mera detaljerad förklaring imorron :) Tillsvidare kan duju pröva i nåt anat :)spel
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket
Inlägg: 1053
Blev medlem: 18 juli 2013, 10:18
Ort: Karleby

Re: Minecraft problem

Inlägg av TheFlyingFin »

Törnan skrev:Hej är det nån som vet hur ja ska lösa mitt problem? Ja kan inte röra mig när ja går utan ja måste stanna om ja ska byta riktning Hjälp tack! Mvh Törnan ;)
Har du samma problem i andra spel? Isåfall är jag 100% sure på vad som är fel, och det är bandbredden på tangentbordet som inte kan hantera fler än en knapptryckning. Även de allra bästa gaming tangentborden (1000kr+)lider av samma sak till en viss grad, men då är det oftast på mer udda tangent kombinationer som typ. ctrl+v+x eller liknande. Kommer inte på ett riktigt bra sätt att förklara, ska ta mig en funderare över natten och återkommer med mera detaljerad förklaring imorron :) Tillsvidare kan duju pröva i nåt anat :)spel
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

Hampepampe skrev:Kör du på en bärbar dator och använder musplattan kan det vara felet. använd en datormus ist så borde det funka :)


Ska testa det! :)
Shark Monster skrev:Testa installera om minecraft och/eller java? :)
har gjort det typ 711 gånger :/
TheFlyingFin skrev:
Törnan skrev:Hej är det nån som vet hur ja ska lösa mitt problem? Ja kan inte röra mig när ja går utan ja måste stanna om ja ska byta riktning Hjälp tack! Mvh Törnan ;)
Har du samma problem i andra spel? Isåfall är jag 100% sure på vad som är fel, och det är bandbredden på tangentbordet som inte kan hantera fler än en knapptryckning. Även de allra bästa gaming tangentborden (1000kr+)lider av samma sak till en viss grad, men då är det oftast på mer udda tangent kombinationer som typ. ctrl+v+x eller liknande. Kommer inte på ett riktigt bra sätt att förklara, ska ta mig en funderare över natten och återkommer med mera detaljerad förklaring imorron :) Tillsvidare kan duju pröva i nåt anat :)spel

det är bara minecraft som fuckar :/ Har windows 8 som operativsystem och det suger häst dase så ska försöka fixa W7 ist :)
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Användarens profilbild
DerbiiHädda
Elmoped
Inlägg: 74
Blev medlem: 4 juni 2013, 18:50
Ort: Härnösand

Inlägg av DerbiiHädda »

så är det för mig också ibland, jag brukar bara slå på knappen som dampar så funkar det, Brukar oftast vara W när man går frammåt
Söker ett MK ProRace underliggande/Yasuni R2. hör av er i PM ifall ni har ett till salu :
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

DerbiiHädda skrev:så är det för mig också ibland, jag brukar bara slå på knappen som dampar så funkar det, Brukar oftast vara W när man går frammåt
haha det är musplattan som inte funkar när ja går framåt ;)
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Skriv svar