Bra bil-spel till xbox?

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 9 april 2013, 19:20
Ort: Stockholm

Bra bil-spel till xbox?

Inlägg av plankan »

Hejsan! Har tröttnat lite smått på gta och fps-spel och tänkte höra om ni har några förslag på bra bilspel? Helst lite nyare med bra grafik :)
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Användarens profilbild
Karlsson_98
Avstängd
Inlägg: 641
Blev medlem: 17 oktober 2012, 19:34
Ort: Årjäng

Inlägg av Karlsson_98 »

Forza (de stavas väl så?..) :)
Erkovich
Svårstartad skrothög
Inlägg: 236
Blev medlem: 11 juli 2013, 15:04
Ort: Skellefteå

Inlägg av Erkovich »

Som personen ovan, forza horizon! Riktigt bra bilspel!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

xbox har ju något som inte ps3 har.. forza. Det är det mest realistiska bilspelet på gott och ont. Annars är det ju need for speed.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 9 april 2013, 19:20
Ort: Stockholm

Inlägg av plankan »

DEA!! skrev:xbox har ju något som inte ps3 har.. forza. Det är det mest realistiska bilspelet på gott och ont. Annars är det ju need for speed.
NFS är ju en klassiker men Forza ser ju också bra ut. Vilket hade du kört på? Forza Horizon eller NFS Mosted Wanted ll (senaste)
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Har inte testat något av dom.. Spelade forza3, det var ju riktigt härligt! känsla, möjligheter, grafik osv. Horizon har ju knappast blivit sämre! Dock kan jag tycka att det blir för "bra". Gillar lite äldre och sämre spel.

Most wanted I var ju 100% perfekt, hade det på xbox. Men vet ju som sagt inte alls hur II är. Dom senare nfs-spelen har ju sugit. Såsom "the run", "pro street".

Så kan inte alls svara på den frågan! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Linusen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 367
Blev medlem: 20 januari 2013, 19:06
Ort: Kvicksund

Inlägg av Linusen »

NFS känns oftast som arkad spel tycker jag. Så jag skulle ta Horizon!
På sommarn - Derbi DRD Racing -07- SÅLD
På vintern - Lynx Enduro Millennium -00
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

dirt är ett rätt roligt spela annars :)
dock ganske lätt spel :)
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
JakobRRX
Elmoped
Inlägg: 149
Blev medlem: 23 augusti 2012, 18:03
Ort: Mora

Inlägg av JakobRRX »

jag har både forza 4 och horizon och jag tycker 4:an är helt klart bäst! det känns mycket skönare och verkligare i 4an när man driftar mm
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 9 april 2013, 19:20
Ort: Stockholm

Inlägg av plankan »

JakobRRX skrev:jag har både forza 4 och horizon och jag tycker 4:an är helt klart bäst! det känns mycket skönare och verkligare i 4an när man driftar mm
Tycker grafiken i Forza 4 inte riktigt håller för min del. Horizon ser ju bättre ut.. hmm svårt val det här hahah :D
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Användarens profilbild
Karlsson_98
Avstängd
Inlägg: 641
Blev medlem: 17 oktober 2012, 19:34
Ort: Årjäng

Inlägg av Karlsson_98 »

plankan skrev:
JakobRRX skrev:jag har både forza 4 och horizon och jag tycker 4:an är helt klart bäst! det känns mycket skönare och verkligare i 4an när man driftar mm
Tycker grafiken i Forza 4 inte riktigt håller för min del. Horizon ser ju bättre ut.. hmm svårt val det här hahah :D
Vrf inte skaffa alla? 8)
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 168
Blev medlem: 9 april 2013, 19:20
Ort: Stockholm

Inlägg av plankan »

xDT50Rx skrev:
plankan skrev:
JakobRRX skrev:jag har både forza 4 och horizon och jag tycker 4:an är helt klart bäst! det känns mycket skönare och verkligare i 4an när man driftar mm
Tycker grafiken i Forza 4 inte riktigt håller för min del. Horizon ser ju bättre ut.. hmm svårt val det här hahah :D
Vrf inte skaffa alla? 8)
Måste ju ha pengar till moppen också fattaru väl ;)
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Skriv svar