Iphone är skitseg!

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Iphone är skitseg!

Inlägg av Nixxen »

Tjenaree,
det är så att min Iphone 4 är skit seg nu för tiden. Det tar ett tag för att ens låsa upp den..
Jag har inte många appar, jag har uppdaterat till 7.1 (vilket jag ångrar) men det var segt innan jag uppdaterade också!

Vet att detta är ett mopedforum, men är det något jag kan göra för att få den snabbare?
Åh Lilla Boone!
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

Har du mycket skit på telefonen? Gamla sms, bilder, appar m.m

Om ja - töm den på det

F.ö så segar iOS 7 ner 4an något enormt vilket är en stor bidragande faktor
Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Inlägg av Nixxen »

2stroke skrev:Har du mycket skit på telefonen? Gamla sms, bilder, appar m.m

Om ja - töm den på det

F.ö så segar iOS 7 ner 4an något enormt vilket är en stor bidragande faktor
Tog bort lite skit, blev lite snabbare..
Men måste byta tillbaka från ios 7 ifall det går, orkar inte med den nya uppdateringen. Massa buggar till 4an, sen gillar jag inte "stilen" på något sätt. Det ser inte ut som en iphone längre.. :)
Åh Lilla Boone!
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Re: Iphone är skitseg!

Inlägg av Hampu »

Nixxen skrev:Tjenaree,
det är så att min Iphone 4 är skit seg nu för tiden. Det tar ett tag för att ens låsa upp den..
Jag har inte många appar, jag har uppdaterat till 7.1 (vilket jag ångrar) men det var segt innan jag uppdaterade också!

Vet att detta är ett mopedforum, men är det något jag kan göra för att få den snabbare?
Det är en iPhone 4, den är över 3 år gammal och det är nog problemet! Testa göra en kopia av den och sen fabriksåterställa den och se om det är någon skillnad annars går det inte att få den snabbare,
Nixxen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 512
Blev medlem: 11 mars 2013, 20:56

Re: Iphone är skitseg!

Inlägg av Nixxen »

Hampu skrev:
Nixxen skrev:Tjenaree,
det är så att min Iphone 4 är skit seg nu för tiden. Det tar ett tag för att ens låsa upp den..
Jag har inte många appar, jag har uppdaterat till 7.1 (vilket jag ångrar) men det var segt innan jag uppdaterade också!

Vet att detta är ett mopedforum, men är det något jag kan göra för att få den snabbare?
Det är en iPhone 4, den är över 3 år gammal och det är nog problemet! Testa göra en kopia av den och sen fabriksåterställa den och se om det är någon skillnad annars går det inte att få den snabbare,
Får ta och göra det, men en snabb fråga. Någon som vet ifall man kan byta tillbaka till ios 6 istället för ios 7? :)
Åh Lilla Boone!
Hampu
Avstängd
Inlägg: 1894
Blev medlem: 13 september 2013, 19:49
Ort: Baksidan

Re: Iphone är skitseg!

Inlägg av Hampu »

Nixxen skrev:
Hampu skrev:
Nixxen skrev:Tjenaree,
det är så att min Iphone 4 är skit seg nu för tiden. Det tar ett tag för att ens låsa upp den..
Jag har inte många appar, jag har uppdaterat till 7.1 (vilket jag ångrar) men det var segt innan jag uppdaterade också!

Vet att detta är ett mopedforum, men är det något jag kan göra för att få den snabbare?
Det är en iPhone 4, den är över 3 år gammal och det är nog problemet! Testa göra en kopia av den och sen fabriksåterställa den och se om det är någon skillnad annars går det inte att få den snabbare,
Får ta och göra det, men en snabb fråga. Någon som vet ifall man kan byta tillbaka till ios 6 istället för ios 7? :)
Nepp! Tror inte det är möjligt och kommer inte bli möjligt heller.
Skriv svar