Malossi vev
Malossi membran
Malossi luftfilter
Malossi MHR Team 80cc
Malossi MHR tändning
Polini lamellsats
Stage6 28mm förgasare
MK Pro Race
men jag undrar om jag behöver byta mer delar för att få ut maxeffekt från allting??

jo men det har jagrod_rrx skrev:ett 28mm insug
Har drevat om den redan 13/53 kör jag medLimmiL skrev:du borde köpa nya drev för att dtn är lätt drevad
det ska du allt få se när jag får alla grejjerLimmiL skrev:tror nog att du fått med det mesta inom trimmet men du märker väl senare om det är något som fattas![]()
lycka till!
vill gärna se ett resultat på detta sen
Nja sommarjobb och lite skitnisse__nice skrev:hur f.n har du råd att lägga 16papp på trim bara så där å köpa allt samtidigt?????![]()
![]()
Nej fan moppen köpte jag ny så de är inte enns nära ju...Moddad skrev:Tänkte samma sak. Kostar ju mer än moppennisse__nice skrev:hur f.n har du råd att lägga 16papp på trim bara så där å köpa allt samtidigt?????![]()
![]()
vadåra?Moddad skrev:Jaja men 16000 på en order : osewa skrev:Nej fan moppen köpte jag ny så de är inte enns nära ju...Moddad skrev: Tänkte samma sak. Kostar ju mer än moppen
Hahaha men de e bara jobba och fixa pengar?Moddad skrev:Haha självklart men själv drömmer man om att ha råd att slänga iväg en sån order
tändning har han, insug har han, fjädrar har han (följer med lamellerna), bra lager följer med i veven som han har köptT-J skrev:tändning
c3 - c4 lager och packboxar
hårdare fjädrar
kallare tändstift tex ngk b10es r
munstycke sats
drev
28mm insug
men det är bara göra en till beställningchifen skrev:tändning har han, insug har han, fjädrar har han (följer med lamellerna), bra lager följer med i veven som han har köptT-J skrev:tändning
c3 - c4 lager och packboxar
hårdare fjädrar
kallare tändstift tex ngk b10es r
munstycke sats
drev
28mm insugmunstycke är väl inte riktigt något som måste beställas
brukar alltid finnas lokalt, tändstift finns på var och varannan mack.
sedan är det lite sent att skriva saker han borde lägga till nu när han redan har beställtmen tanken va ju bra iaf
det är klart jag skaHenry skrev:Du lär ju porta.
ska köpa yamaha crossplata.. men de blir efter jag fixat ihop motornLuthemaister skrev:har du crossplatta lr annan lykta fram än orginal? eftersom du köper framstänka men ingen lykta/platta
Jao de hoppas jag medLuthemaister skrev:ok...kan nog bli väldigt fint detta projektsewa skrev:ska köpa yamaha crossplata.. men de blir efter jag fixat ihop motornLuthemaister skrev:har du crossplatta lr annan lykta fram än orginal? eftersom du köper framstänka men ingen lykta/platta
Är inte så bra på att skriva projekt, men tänkte försöka göra ett när jag får alla delar xDMarcusRRX skrev:Lägg upp bland projekt !
Jag kommer göra ganska trimmatmaximannen skrev:jo lite hjälper deluddemuregard skrev:Det hjälper inte ett skit att köra med powerbox !MarcusRRX skrev:POWERBOX !
Nice setup annars ser lovande utmen endast om du kör ganska mkt trimmat
japp?The sandwich skrev:![]()
![]()
16 papp
![]()
![]()
![]()
![]()