Projekt Gilera Runner

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Tror ni detta kan bli något?

Ja
10
42%
Nej
5
21%
Kanske
9
38%
 
Antal röster: 24

Aerox93
Varnad
Inlägg: 250
Blev medlem: 26 maj 2008, 12:56
Ort: Tjörn

Projekt Gilera Runner

Inlägg av Aerox93 »

Här kan ni följa vårat Gilera Runner projekt. För tillfälet står den ner plockad och väntar på sin nya kolv för en provstart. Den har stått stilla i flera år nu pga en trasig kolv så vi tog den ur den förra ägarens händer och hoppas få något bra utav den :)

Bild

Bild

Bild

Hoppas att ni följer detta! Ha de gott folk
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

aha därför du ville veta hur man lägger in bilder :D aa hoppas de här blir nått och följa för de finns inte så specielt många project på gilera runner :P
Aerox93
Varnad
Inlägg: 250
Blev medlem: 26 maj 2008, 12:56
Ort: Tjörn

Inlägg av Aerox93 »

skogen_swe skrev:aha därför du ville veta hur man lägger in bilder :D aa hoppas de här blir nått och följa för de finns inte så specielt många project på gilera runner :P
japp de va därför.. Känns som du förföljer mig ;) Nääe jag såg det med så tänkte lägga upp vårat projekt då..
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

Aerox93 skrev:
skogen_swe skrev:aha därför du ville veta hur man lägger in bilder :D aa hoppas de här blir nått och följa för de finns inte så specielt många project på gilera runner :P
japp de va därför.. Känns som du förföljer mig ;) Nääe jag såg det med så tänkte lägga upp vårat projekt då..
haha :P
patrikmmm
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 5 juli 2008, 00:07

Inlägg av patrikmmm »

aa hoppa det blir riktigt bra... får se senare när mer bilder är öppe osv. :D :D :D :D
Aerox93
Varnad
Inlägg: 250
Blev medlem: 26 maj 2008, 12:56
Ort: Tjörn

Inlägg av Aerox93 »

patrikmmm skrev:aa hoppa det blir riktigt bra... får se senare när mer bilder är öppe osv. :D :D :D :D
Tackar :) Ska försöka ta mer bilder snart så som den ser ut nu. Men lite svårt utan stöd och med två bilar och två moppar till i ett två bils garage :P
patrikmmm
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 5 juli 2008, 00:07

Inlägg av patrikmmm »

aa ta den tid du behöver men hoppas bara den blir fin..
Aerox93
Varnad
Inlägg: 250
Blev medlem: 26 maj 2008, 12:56
Ort: Tjörn

Inlägg av Aerox93 »

Okej det ska jag göra.
patrikmmm
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 5 juli 2008, 00:07

Inlägg av patrikmmm »

sätt igång nu då vil se den klar plus min polare har en sådan moppe det kan ge han tiips
Aerox93
Varnad
Inlägg: 250
Blev medlem: 26 maj 2008, 12:56
Ort: Tjörn

Inlägg av Aerox93 »

jag har inte sagt att detta kommer ta kort tid. Jag har moppen med en kompis och han e i Spanien just nu så
patrikmmm
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 5 juli 2008, 00:07

Inlägg av patrikmmm »

skynda dig bara vill se bilderna snart
Aerox93
Varnad
Inlägg: 250
Blev medlem: 26 maj 2008, 12:56
Ort: Tjörn

Inlägg av Aerox93 »

okej de ska bli men polarn e kvar i spanien :!: :x
Skriv svar