Jakt genom stan och skogen!

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Melkerboy
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 7 juli 2013, 22:27
Ort: Karlanda

Jakt genom stan och skogen!

Inlägg av Melkerboy »

Allt började med att jag skulle med en polare till macken för att tanka. Detta hände på en håltimme så vi skulle tillbaka senare. När han hade tankat klart och betalat, så glider vi ut på vägen. Jag har ingen hjälm,han har ingen reggskyt + grovtrimning går upp i 120.Och bredvid oss står en svart saab med tonade rutor. Kompisen tittar på föraren och ser direkt att det är civilen. så han skriker HÅLL I DIG och gasar på kör om ett antal bilar.Med civilen efter oss sladdar vi in på en grusväg som tar oss en bit över byn men saaben ger sig inte. han hänger på tills det blir en skarp kurva som han sladdar hårt i för att hänga med. Lite senare efter sladd,adrenalin och gasning så kommer vi upp på en fyrhjulings väg med en skarp kurva. Vi sladdar rakt ner i diket men polarn är en bra förare och lyckas hålla oss uppe utan att ramla. Men vi hör en billjud så han lämnar mopeden och säg spring! Så vi kubbar upp i skogen,ligger och trycker i kanske 10min. Sen vågar vi röra på oss och kommer ned till skolan. Det kanske inte var det häftigaste men adrenalinet pumpade extremt och trodde det var råkört i sista kurvan! Men allt gick bra till slut. :)
Kör inte snabbare än din skyddsängel kan flyga!
Användarens profilbild
Speedway
Kinaraket
Inlägg: 910
Blev medlem: 9 januari 2013, 20:13
Ort: Stockholm

Inlägg av Speedway »

1-Troll
2-Troll
3-Mera Troll
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 472
Blev medlem: 3 maj 2013, 20:43
Ort: VBG

Re: Jakt genom stan och skogen!

Inlägg av donkeyO.o »

Melkerboy skrev:Allt började med att jag skulle med en polare till macken för att tanka. Detta hände på en håltimme så vi skulle tillbaka senare. När han hade tankat klart och betalat, så glider vi ut på vägen. Jag har ingen hjälm,han har ingen reggskyt + grovtrimning går upp i 120.Och bredvid oss står en svart saab med tonade rutor. Kompisen tittar på föraren och ser direkt att det är civilen. så han skriker HÅLL I DIG och gasar på kör om ett antal bilar.Med civilen efter oss sladdar vi in på en grusväg som tar oss en bit över byn men saaben ger sig inte. han hänger på tills det blir en skarp kurva som han sladdar hårt i för att hänga med. Lite senare efter sladd,adrenalin och gasning så kommer vi upp på en fyrhjulings väg med en skarp kurva. Vi sladdar rakt ner i diket men polarn är en bra förare och lyckas hålla oss uppe utan att ramla. Men vi hör en billjud så han lämnar mopeden och säg spring! Så vi kubbar upp i skogen,ligger och trycker i kanske 10min. Sen vågar vi röra på oss och kommer ned till skolan. Det kanske inte var det häftigaste men adrenalinet pumpade extremt och trodde det var råkört i sista kurvan! Men allt gick bra till slut. :)
Vad har han för trimm när moppen gör 120 med 2 st på? :D
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
xdlololol
Elmoped
Inlägg: 27
Blev medlem: 6 november 2012, 15:51

Inlägg av xdlololol »

hahahhahahahahahhahha jävla pajjas dö
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

Texten påminner om en berättelse som jag kunde ha skrivit i mellanstadiet xD
Du trollar.

edit:
DonkeyO.o skrev:Vad har han för trimm när moppen gör 120 med 2 st på? :D
+1
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

asså det är en sån här berättelse per dag nu... kom igen orka trolla. + så finns det en samlingstråd för dessa saker.
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 472
Blev medlem: 3 maj 2013, 20:43
Ort: VBG

Inlägg av donkeyO.o »

Har jag berättat om den gången jag drog 150+ med dracen med 15 snutbilar och 5 endurosnutar efter mig. medans jag även tog drive in på donken. sammtidigt som jag hoppade med moppen över till danmark och på såviss lyckades komma undan. sedan puttrade jag långsamt hemåt. :roll:
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

donkeyO.o skrev:Har jag berättat om den gången jag drog 150+ med dracen med 15 snutbilar och 5 endurosnutar efter mig. medans jag även tog drive in på donken. sammtidigt som jag hoppade med moppen över till danmark och på såviss lyckades komma undan. sedan puttrade jag långsamt hemåt. :roll:

shit asså du måste ha ett riktigt bra trimrör och en massa skills! hahaha lol
tratthalvan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 219
Blev medlem: 1 augusti 2012, 13:04
Ort: Sundsvall

Inlägg av tratthalvan »

Alyzzzer skrev:
donkeyO.o skrev:Har jag berättat om den gången jag drog 150+ med dracen med 15 snutbilar och 5 endurosnutar efter mig. medans jag även tog drive in på donken. sammtidigt som jag hoppade med moppen över till danmark och på såviss lyckades komma undan. sedan puttrade jag långsamt hemåt. :roll:

shit asså du måste ha ett riktigt bra trimrör och en massa skills! hahaha lol
vadå trimrör? det är ju en drac! gör ju lätt 150 med urpluggat originalrör.
häst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst st häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst hästhäst häst häst häst häst häst
Melkerboy
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 7 juli 2013, 22:27
Ort: Karlanda

Inlägg av Melkerboy »

Faktum är det att jag trollar inte. 110 kanske då men iallafall över 90. Syftar ni på min stavning så ja den suger. Men allting är sant, skrev inte ihop det så bra kanske men sant är det..
Kör inte snabbare än din skyddsängel kan flyga!
Melkerboy
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 7 juli 2013, 22:27
Ort: Karlanda

Inlägg av Melkerboy »

Faktum är det att jag trollar inte. 110 kanske då men iallafall över 90. Syftar ni på min stavning så ja den suger. Men allting är sant, skrev inte ihop det så bra kanske men sant är det..
Kör inte snabbare än din skyddsängel kan flyga!
Melkerboy
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 7 juli 2013, 22:27
Ort: Karlanda

Inlägg av Melkerboy »

Kan inte allt trim han har men. Drev vet inte vilken drevning men. Gianelli kröken som kostar 2999kr eller något liknande. Membran,80cc,trim förgasare, sportluftfilter. Det är en Rieju mrx 06
Kör inte snabbare än din skyddsängel kan flyga!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Melkerboy skrev:Kan inte allt trim han har men. Drev vet inte vilken drevning men. Gianelli kröken som kostar 2999kr eller något liknande. Membran,80cc,trim förgasare, sportluftfilter. Det är en Rieju mrx 06
välkommen till tsr och hoppas din vistelse blir kort då du är stämplad som p12/troll/dracfucko nu :)
Senast redigerad av david96 den 22 augusti 2013, 19:50, redigerad totalt 2 gång.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

david96 skrev:
Melkerboy skrev:Kan inte allt trim han har men. Drev vet inte vilken drevning men. Gianelli kröken som kostar 2999kr eller något liknande. Membran,80cc,trim förgasare, sportluftfilter. Det är en Rieju mrx 06
välkommen till tsr och hoppas in vistelse blir kort då du är stämplad som p12/troll/dracfucko nu :)
hahahah :lol:
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 472
Blev medlem: 3 maj 2013, 20:43
Ort: VBG

Inlägg av donkeyO.o »

Melkerboy skrev:Kan inte allt trim han har men. Drev vet inte vilken drevning men. Gianelli kröken som kostar 2999kr eller något liknande. Membran,80cc,trim förgasare, sportluftfilter. Det är en Rieju mrx 06

kan du inte länka den kröken för 2999kr?
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
Melkerboy
Elmoped
Inlägg: 15
Blev medlem: 7 juli 2013, 22:27
Ort: Karlanda

Inlägg av Melkerboy »

Misstog mig http://www.twostroke.se/product.asp?product=12112 verkade vara metrakit inte gianelli.
Kör inte snabbare än din skyddsängel kan flyga!
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

jag tror dig till en viss gräns men när folk överdriver blir de bara fel
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

trololololo

nä men lite bevis så hade man trott mer i just saying :P
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

Skulle du inte kunna fota moppen och så imorrn bara nåt enkelt? :)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Finns en samlingstråd för detta.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Låst