Falkenberg på Monarped klockan 3 på natten

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Falkenberg på Monarped klockan 3 på natten

Inlägg av laxfanskap »

Jo det började med att min kompis sladdade med a-traktor framför en civil dagen innan mitt i falkenberg, han blev då av med körkort och traktorn.
Natten efter blir vi jävligt sugnapå att åka moppe mitt i natten så vi snor hans föräldrars gamla monarped och drar ut en sväng mitt i natten utan hjälmar (min kompis körde). Mopeden var jävligt seg och vi kom knappt upp i 30.... När vi närmar oss piren i glommen så ser vi plötsligt en bil som kommer imot oss, självklart är det en polis och dom försöker stanna oss men självklart kör vi in på ett bostadsområde där det bara finns en raka så de va bara att ligga i 20 med polisen bakom. Bilen kör upp i sidled med oss o ena snuten öppnar dörren i farten och skriker en massa bl.a att vi är dumma i huvet som försöker köra ifrån en polis med moped, tillslut lyckas dom prejja oss så att vi är tvugna att stanna. När vi står där ber polisen oss att hålla fram händerna vilket vi gör men efter cirka 20 sek blir jag trött och tar ner dom, han blir då arg o säger att jag ska ta upp dom igen. Efter 6 redbull och ingen sömn har vi en aning natthumor så jag går fram till polisen som om jag skulle dansa med han o frågar: vafan vill att ja ska dansa med dej eller?
Han blir då väldigt arg och tar tag i min arm och drar iväg mej, jag som har kraftig adhd blir förbannad och puttar bort han, han tar då tag i mej och ja slår till honnom och de blir bråk. Två poliser får jobba hårt med att försöka få ner mej medans dom också kallar på förstärkning. När dom slutligen får ner mej så får jag ligga där med hand fängsel precis framför en garage uppfart, just då ska självklart 2 skit snygga tjejer komma ut o där ligger man med handfängsel med ett polisknä på ryggen....
Allt slutar med att jag kompisens föräldrar får hämta oss klockan halv fyra på natten och dom är ju lite sådär arga.... dom ringer även mina föräldrar mitt i natten och dom vart ju inte heller så glada.
Detta var innan jag jag fyllt 15 så ja klarade mej utan böter eller något, kompisen blev dock av med kortet ännu längre och fick böta 1500...
bonnaracing
Svårstartad skrothög
Inlägg: 326
Blev medlem: 27 april 2012, 19:14

Inlägg av bonnaracing »

haha rätt åt er
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

fake eller om inte så rätt åt er, hoppas du åker dit så jävla grovt nästa gång!
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Lawast
Elmoped
Inlägg: 117
Blev medlem: 22 april 2013, 17:50

Inlägg av Lawast »

Fråga 1. Troll?
Fråga 2.Troll?
Fråga 3.Varför skulle dom ha svårt att få ner dig
Fråga 3. Sluta trolla.
Alyzzzer
Kinaraket
Inlägg: 1189
Blev medlem: 29 november 2012, 20:23

Inlägg av Alyzzzer »

två poliser har de svårt att få ner en 14 årig kille på marken... låter sannolikt.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

den får 4/10
Lawast skrev:Fråga 1. Troll?
Fråga 2.Troll?
Fråga 3.Varför skulle dom ha svårt att få ner dig
Fråga 3. Sluta trolla.
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

100% sant, dumt gjort och rätt åt oss jag vet, kommer inte göra om det. Bad polisen om ursäkt senare för att jag slog han.
Två poliser hade problem då jag var ganska aggressiv och har gått på gym ett tag så är ganska stagit oså, eftersom jag var så arg pga min adhd så fortsatte jag bara att streta emot.
veteranmoppe
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 26 januari 2014, 16:49

Inlägg av veteranmoppe »

denna moppe råkar inte vara såld nu ?
och den råkar inte vara röd ?
Gud som haver b18 kär, se så gase glad jag är, vart än jag mig om i världen vänder , skal jag alltid lämna efter mig svarta ränder , amen , :)
Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav
Inlägg: 835
Blev medlem: 29 augusti 2013, 18:10
Ort: Varberg

Inlägg av GurkMarmelad »

laxfanskap har trollat i alla trådar där han svarat. så lita inte ett dugg på denna historia
gilerahjärnan
Varnad
Inlägg: 1518
Blev medlem: 13 december 2012, 19:35
Ort: Betongen

Inlägg av gilerahjärnan »

david96 skrev:fake eller om inte så rätt åt er, hoppas du åker dit så jävla grovt nästa gång!
hello negativity !!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Remoz12
Elmoped
Inlägg: 112
Blev medlem: 5 mars 2013, 20:53

Inlägg av Remoz12 »

Låter som ni hade en trevlig natt? Själv sov jag mycket troligt...
iaf så lät det dära med att de hade svårt att brotta ner dig lite osannolikt :D
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH
Inlägg: 716
Blev medlem: 13 januari 2013, 22:12
Ort: ulricehamn

Inlägg av Jakzu »

Idioter, om det nu är sant. Rätt åt er.
laxfanskap
Elmoped
Inlägg: 133
Blev medlem: 21 augusti 2013, 18:39

Inlägg av laxfanskap »

GurkMarmelad skrev:laxfanskap har trollat i alla trådar där han svarat. så lita inte ett dugg på denna historia
haha det är helt sant, har inte trollat i en enda tråd förut. Kanske var lite oseriös i skäggtråden men det var inge troll.
Och nej, den var ej röd och såld vet jag ej om den är
Skriv svar