Bästa telefon för 2500kr

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last
Inlägg: 1705
Blev medlem: 22 maj 2012, 20:19
Ort: Umeå

Bästa telefon för 2500kr

Inlägg av AndreWidestedt »

Tjenare!

Lyckades tappa min telefon i golvet så den pajja helt så tänkte köpta en ny!

Letar efter en telefon i 2500kr prisklassen, vilken telefon anser ni vara bästa telefon för pengarna?

Själv har ja tittat på google nexus 4
Helt Räser
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

iphone elr samsung
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

sgs2 ? :) har en o är helt nöjd ;)
AeroxCalle
Elmoped
Inlägg: 86
Blev medlem: 2 april 2013, 17:59

Inlägg av AeroxCalle »

Någon htc ? dom e sjukt bra!
Användarens profilbild
Dillpojken
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 528
Blev medlem: 16 maj 2012, 07:50
Ort: Kungsbacka

Inlägg av Dillpojken »

jag har en samsung s2a och är ganska nöjd eftersom den är rätt stryktålig mobil! tappat i betong,asfalt,stenkolv,trägolv,grus och aldrig slutat fungera, bara nån sprika.
3000 tror jag den kostade...
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Somsagt satsa på en sgs2
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

Användarens profilbild
Ockle96
Svårstartad skrothög
Inlägg: 264
Blev medlem: 28 juni 2012, 13:28
Ort: Oslesunda

Inlägg av Ockle96 »

Nokia 3310, dom har snake, space impact, och bantinium (kalaha) :D
Fila på tills du lockar hit Farbror Blå!
Användarens profilbild
rrxen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 199
Blev medlem: 6 januari 2012, 19:49
Ort: Vikbolandet

Inlägg av rrxen »

Samsung Galaxy S2 är nog det bättre valet ur flera aspekter, har själv haft en. :)
Användarens profilbild
Maxlengdell
Elmoped
Inlägg: 126
Blev medlem: 21 augusti 2012, 20:15
Ort: Stockholm

Inlägg av Maxlengdell »

tja!

om du har en annan apple produkt hemma (dator etc.) så borde du kolla på blocket. Det finns folk som har köpt iphones 4,4s & 5 men ska sälja dem eller något. En del är oanvända i förseglad förpackning.

Det är så mycket skönare att ha apple produkter om du redan har en! jobbar bra tsm :D

Mvh
YAMAHA <3 DT50 R!


söker mk thrower eller annat trimrör. mellan register, lite topp och lite acc. lite av varje helt enkelt! :)

Spana in skidfilmen :)

http://www.youtube.com/watch?v=7Uoxcwuu ... e=youtu.be

//Max
Användarens profilbild
rexzo
The king of the forest
Inlägg: 1015
Blev medlem: 21 oktober 2011, 23:31
Ort: Piteå

Inlägg av rexzo »

nexus 4 helt klart :)
Full gas inge knas
Rieju mrx 2006
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

du får ingen iphone för det priset med tanke på hur mycket överprisade dom är... en galaxy s2 är ett bra val, dock vet jag inte om de säljs mera, eller finns bara s2+ modellen, vilken är dyrare.

sen finns galaxy s3 mini, lite sämre prestanda än s2an men inte mycket...

nokias lumia modeller är inte dåliga heller, skönt system, dock så finns det färre appar till lumia än vvad som finns till android/ios

finns hur många som hellst att välja mellan, leta upp några som du tycker ser bra ut och så jämför du dem
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last
Inlägg: 1705
Blev medlem: 22 maj 2012, 20:19
Ort: Umeå

Inlägg av AndreWidestedt »

NOName? skrev:du får ingen iphone för det priset med tanke på hur mycket överprisade dom är... en galaxy s2 är ett bra val, dock vet jag inte om de säljs mera, eller finns bara s2+ modellen, vilken är dyrare.

sen finns galaxy s3 mini, lite sämre prestanda än s2an men inte mycket...

nokias lumia modeller är inte dåliga heller, skönt system, dock så finns det färre appar till lumia än vvad som finns till android/ios

finns hur många som hellst att välja mellan, leta upp några som du tycker ser bra ut och så jämför du dem
Hade en Nokia n9, riktigt skön telefon! enda nakdelen är att deras store har typ Spotify och inget mer av värde ;) Just nu lutar det imor en Nexus 4:a, tycker deras design + operativ system är skönare än S2 + så har Nexusen bättre prestanda än S2
Helt Räser
Användarens profilbild
derbigp1open-10
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 711
Blev medlem: 13 maj 2011, 14:30
Ort: uppsala

Inlägg av derbigp1open-10 »

http://www.netonnet.se/art/telefon/mobi ... 9420.7994/
klart prisvärd, sjukt mkt för pengarna, köpte en sån när jag pajjade min htc, skulle bara använda den som tillfällighetstelefon, men blev att jag hade kvar den , för att den var så sjukt bra![/code]
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

AndreWidestedt skrev:
NOName? skrev:du får ingen iphone för det priset med tanke på hur mycket överprisade dom är... en galaxy s2 är ett bra val, dock vet jag inte om de säljs mera, eller finns bara s2+ modellen, vilken är dyrare.

sen finns galaxy s3 mini, lite sämre prestanda än s2an men inte mycket...

nokias lumia modeller är inte dåliga heller, skönt system, dock så finns det färre appar till lumia än vvad som finns till android/ios

finns hur många som hellst att välja mellan, leta upp några som du tycker ser bra ut och så jämför du dem
Hade en Nokia n9, riktigt skön telefon! enda nakdelen är att deras store har typ Spotify och inget mer av värde ;) Just nu lutar det imor en Nexus 4:a, tycker deras design + operativ system är skönare än S2 + så har Nexusen bättre prestanda än S2
nexus 4 är sköna de med, fina och bra :D
Gurraaaaa
Svårstartad skrothög
Inlägg: 237
Blev medlem: 9 september 2012, 14:56

Inlägg av Gurraaaaa »

Satsa på s2 tycker jag.
Jag har en s3, å de e nästan lika, men mina kompisar har s2 å de är nöjda. Riktigt bra telefon! :)
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

köpte min s2 för ca 2 år sedan. är så nöjd med telefonen att jag har kvar den änn, tidigare så böt jag alltid efter runt 6 månader. bra batteritid, skön att använda, extremt bra skärm, bra kamera osv. men det absolut bästa är att den tål stryk. jag har tappat den överallt, från olika höjder (ibland över 2m rätt ner i asfalt) det enda som händer är att man får ett märke på "listen" runt telefonen. baksidan, skärmen är som nya. även råkat bada med den 2 gånger och den lever änn. när jag väl lyckas döda den så kommer jag mest troligt köpa en ny s2 oavsett hur gammal den är då.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Skriv svar