vad hände med söndags auktionen?

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
rieju4life
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 19 mars 2012, 16:14
Ort: svenljunga

vad hände med söndags auktionen?

Inlägg av rieju4life »

hej! e det bara jag som inte vet vad som hände med helgens söndagsauktion? blev bara lite förvånad o nyfiken?

mvh..
omkörd = behöver mer trim :D

MBH4LIFE
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

Tror att dom struntade i den pga alla idioter och muppar som sabbat de senaste veckorna, tills de har en 100%ig lösning :)
Användarens profilbild
Törnan
Kinaraket
Inlägg: 900
Blev medlem: 8 mars 2013, 21:19
Ort: Värmdö

Inlägg av Törnan »

det är ju hitta hammy istället för auktion den här gången :)
Always Törnan ;)

Avslutade projekt :)
Andra Dt50x:en ;)
740-traktorn ;)

Bild
Användarens profilbild
rieju4life
Svårstartad skrothög
Inlägg: 302
Blev medlem: 19 mars 2012, 16:14
Ort: svenljunga

Inlägg av rieju4life »

2stroke skrev:Tror att dom struntade i den pga alla idioter och muppar som sabbat de senaste veckorna, tills de har en 100%ig lösning :)
tänkte att det va nått i den stilen....
omkörd = behöver mer trim :D

MBH4LIFE
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Tävlingen skulle tydligen vara över när nån hitta alla 5 hammys (jag gjorde det igår) eller söndag kväll, Jag är dock fortfarande inte kontaktad av TS och dem som vann auktionerna har inte fått köpa sakerna för den summan då nåt troll budat högre och då får inte den näst högsta köpa saken! Riktigt dåligt
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

Vad hände med auktionen idag? Dem ordnade inte ens en tävling som hitta hammy förra veckan :roll:
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

bara att införa att man måste ha gjort 300 inlägg för att vara med i tavlingen så slipper vi allt spam å trolls.
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

potog skrev:bara att införa att man måste ha gjort 300 inlägg för att vara med i tavlingen så slipper vi allt spam å trolls.
aha :roll: Då får man vänta ett tag innan man får vara med :cry:
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Rangad skrev:Tävlingen skulle tydligen vara över när nån hitta alla 5 hammys (jag gjorde det igår) eller söndag kväll, Jag är dock fortfarande inte kontaktad av TS och dem som vann auktionerna har inte fått köpa sakerna för den summan då nåt troll budat högre och då får inte den näst högsta köpa saken! Riktigt dåligt
då kan ju en buda 100kr sen ''trollbudar'' en 200 kr vad den kostar mindre och vinner så vill inte han ha det så får ''han''själv/kompis'' det för 100kr ? så funkar inte

sen det med 300 post skulle inte häller funka för finns vissa som varit här väldigt länge och ändå ha få post
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
tetesnubben
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 496
Blev medlem: 20 november 2012, 20:42
Ort: Värmdö

Inlägg av tetesnubben »

david96 skrev:
Rangad skrev:Tävlingen skulle tydligen vara över när nån hitta alla 5 hammys (jag gjorde det igår) eller söndag kväll, Jag är dock fortfarande inte kontaktad av TS och dem som vann auktionerna har inte fått köpa sakerna för den summan då nåt troll budat högre och då får inte den näst högsta köpa saken! Riktigt dåligt
då kan ju en buda 100kr sen ''trollbudar'' en 200 kr vad den kostar mindre och vinner så vill inte han ha det så får ''han''själv/kompis'' det för 100kr ? så funkar inte

sen det med 300 post skulle inte häller funka för finns vissa som varit här väldigt länge och ändå ha få post
Jag tycker 100 post borde räcka ;)
Användarens profilbild
MisterDT50R
Kinaraket
Inlägg: 1017
Blev medlem: 4 oktober 2012, 22:55

Inlägg av MisterDT50R »

Vad sägs om att man får bara buda max 50 spänn åt gången, och om nån trollare bjuder får man bara skita i den och fortsätta på det tidigare? :)
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

tetesnubben skrev:Vad hände med auktionen idag? Dem ordnade inte ens en tävling som hitta hammy förra veckan :roll:
Vad tror du? Som vanligt kommer någon fitta in och trollar och auktionen är förstörd.

Inför gräns på 300 posts eller varit medlem i tre månader är nog det bästa.
100 posts uppnår man lätt på en vecka är en skitsumma, buhu om man inte kan vara med, bli mer aktiv och problemet är löst.
Användarens profilbild
tacopaj
Volvo Power
Inlägg: 1381
Blev medlem: 30 augusti 2012, 14:08

Inlägg av tacopaj »

Det skulle vara bättre med att man måste ha varit medlem en viss tid istället för räkna inlägg, det finns ju många här som kanske har 50-150 inlägg som ha varit med rätt länge. minst 3 månader tycker jag det borde vara
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax
Användarens profilbild
Mhanden
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 24 januari 2013, 19:20

Inlägg av Mhanden »

Rangad skrev:Tävlingen skulle tydligen vara över när nån hitta alla 5 hammys (jag gjorde det igår) eller söndag kväll, Jag är dock fortfarande inte kontaktad av TS och dem som vann auktionerna har inte fått köpa sakerna för den summan då nåt troll budat högre och då får inte den näst högsta köpa saken! Riktigt dåligt
Skrivet av Twostroke i tävlingen Hammys S

Skriven av Twostroke 2013-04-24 10:02
Vi löser det på detta sätt denna gång. Både Rangad och TheGrimReaper kommer få presentkort i TS-shopen på 200kr. Kul att ni löste denna tävling som vi gissade skulle bli svårare
Ni kan båda kontakta oss på TS så fixar vi presentkort till er...

Så du kan ju inte direkt säga att du inte har blivit kontaktad av twostroke..
Användarens profilbild
kjsebbe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 285
Blev medlem: 19 december 2011, 12:34
Ort: Haparanda

Inlägg av kjsebbe »

tacopaj skrev:Det skulle vara bättre med att man måste ha varit medlem en viss tid istället för räkna inlägg, det finns ju många här som kanske har 50-150 inlägg som ha varit med rätt länge. minst 3 månader tycker jag det borde vara
Håller med, jag har varit medlem sen december 2011 men har bara runt 80 inlägg, bättre o köra på en viss tid tycker jag med :)
Användarens profilbild
Twixness
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 31 juli 2012, 12:10
Ort: hbg

Inlägg av Twixness »

snart varit medlem i 1 år och har bara runt 60 inlägg..
Kolla in mitt Speedfight 2 projekt!:D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 880#539880
Kolla in mitt Piaggio Typhoon Projekt:)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 995#551995

INTRESSERAD AV GAMING KOLLA MIN CHANNEL DÅ!
www.youtube.com/user/TwixNess
Linusen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 367
Blev medlem: 20 januari 2013, 19:06
Ort: Kvicksund

Inlägg av Linusen »

om man inför ett speciellt antal inlägg så tror jag att det kommer li en jävla massa posthunting..
På sommarn - Derbi DRD Racing -07- SÅLD
På vintern - Lynx Enduro Millennium -00
Användarens profilbild
Rangad
TSR's stolpskott
Inlägg: 735
Blev medlem: 21 juni 2012, 10:00

Inlägg av Rangad »

Mhanden skrev:
Rangad skrev:Tävlingen skulle tydligen vara över när nån hitta alla 5 hammys (jag gjorde det igår) eller söndag kväll, Jag är dock fortfarande inte kontaktad av TS och dem som vann auktionerna har inte fått köpa sakerna för den summan då nåt troll budat högre och då får inte den näst högsta köpa saken! Riktigt dåligt
Skrivet av Twostroke i tävlingen Hammys S

Skriven av Twostroke 2013-04-24 10:02
Vi löser det på detta sätt denna gång. Både Rangad och TheGrimReaper kommer få presentkort i TS-shopen på 200kr. Kul att ni löste denna tävling som vi gissade skulle bli svårare
Ni kan båda kontakta oss på TS så fixar vi presentkort till er...

Så du kan ju inte direkt säga att du inte har blivit kontaktad av twostroke..
Hej och välkommen till forumet! Ovanför min text så ser du ett datum där det klart och tydligt står att det postades den 21a april medans Twostroke skrev sin kommentar i tävlingen den 24e :) Jag vart alltså kontaktad cirka 5 dagar efter jag vunnit men det är löst och glömt nu så vi behöver inte diskutera det nå mer!
Användarens profilbild
Mhanden
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 24 januari 2013, 19:20

Inlägg av Mhanden »

Rangad skrev:
Mhanden skrev:
Rangad skrev:Tävlingen skulle tydligen vara över när nån hitta alla 5 hammys (jag gjorde det igår) eller söndag kväll, Jag är dock fortfarande inte kontaktad av TS och dem som vann auktionerna har inte fått köpa sakerna för den summan då nåt troll budat högre och då får inte den näst högsta köpa saken! Riktigt dåligt
Skrivet av Twostroke i tävlingen Hammys S

Skriven av Twostroke 2013-04-24 10:02
Vi löser det på detta sätt denna gång. Både Rangad och TheGrimReaper kommer få presentkort i TS-shopen på 200kr. Kul att ni löste denna tävling som vi gissade skulle bli svårare
Ni kan båda kontakta oss på TS så fixar vi presentkort till er...

Så du kan ju inte direkt säga att du inte har blivit kontaktad av twostroke..
Hej och välkommen till forumet! Ovanför min text så ser du ett datum där det klart och tydligt står att det postades den 21a april medans Twostroke skrev sin kommentar i tävlingen den 24e :) Jag vart alltså kontaktad cirka 5 dagar efter jag vunnit men det är löst och glömt nu så vi behöver inte diskutera det nå mer!
Vad bra, men saken är att jag kan inte se datumet ditt inlägg gjordes konstigt nog men jag ber om ursäkt!
Skriv svar