Psy Gentleman NYA LÅTEN

Här kan du publicera all din media som du vill visa! Stuntmedia har en egen kategori.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
AntonBernhardsson02
Avstängd
Inlägg: 181
Blev medlem: 21 september 2012, 18:40

Psy Gentleman NYA LÅTEN

Inlägg av AntonBernhardsson02 »

En ny låt från psy undra lite va ni tycker om den ?

Jag tycker den är helt ok!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ASO_zypdnsQ[/youtube]


Musikvideon är jävligt rolig!
Senast redigerad av AntonBernhardsson02 den 14 april 2013, 14:35, redigerad totalt 2 gång.
Det är inte farten som räknas, det är smällen.
Eller som vi säger här i stan.
it is not the fart counts, it is the smell.
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

den blir bättre ju mer man lyssnar på den. första gången bara wtf, andra gången helt ok, sen var det bara parteyyy
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

asså vafan !? konstig låt iaf :D
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew
Inlägg: 775
Blev medlem: 18 augusti 2012, 23:01

Inlägg av Pulze »

TSR`BakarN skrev:asså vafan !? konstig låt iaf :D
den är tung ju :D
ta gärna en titt på mitt Senda projekt :D http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43963

Polini guss 80cc
Metrakit Thrower
14mm förgasare = STULEN!
105 munstycke
12-53 drev

Gilera Stalker: style pro 70cc (för bottendraget), zx rör, malossi variator, 4g vikter, malossi remskivor :)
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

problemet är PSY är inte känd för bra musik eller för att han är PSY.
snälla säg mig vad han heter utan att gå ut på wikipedia eller söka på vad han heter.
han är BARA känd för att ha videon med mest views på youtube och han kommer för alltid vara känd för det.
han kommer inte finnas på någons huvuden om ett halv år/ett år då är han borta och förglömd som alla andra artister.

Den här låten kommer inte heller få en billion views då den inte har några "bra" lyrics som fastnar på huvudet för i Gangnam style så var hela låten fokuserad runt Gangnam ordet nu är det fokuserat runt gentelman som inte kommer fastna på folks gärna då dom redan hört det ordet.

jag lover er om han inte hade gjort gangnam style så hade ingen hört eller använt det ordet
Quattro lyfe
Användarens profilbild
Pulze
Frihamnen Crew
Inlägg: 775
Blev medlem: 18 augusti 2012, 23:01

Inlägg av Pulze »

FreZz skrev:problemet är PSY är inte känd för bra musik eller för att han är PSY.
snälla säg mig vad han heter utan att gå ut på wikipedia eller söka på vad han heter.
han är BARA känd för att ha videon med mest views på youtube och han kommer för alltid vara känd för det.
han kommer inte finnas på någons huvuden om ett halv år/ett år då är han borta och förglömd som alla andra artister.

Den här låten kommer inte heller få en billion views då den inte har några "bra" lyrics som fastnar på huvudet för i Gangnam style så var hela låten fokuserad runt Gangnam ordet nu är det fokuserat runt gentelman som inte kommer fastna på folks gärna då dom redan hört det ordet.

jag lover er om han inte hade gjort gangnam style så hade ingen hört eller använt det ordet
park jae sang
ta gärna en titt på mitt Senda projekt :D http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=43963

Polini guss 80cc
Metrakit Thrower
14mm förgasare = STULEN!
105 munstycke
12-53 drev

Gilera Stalker: style pro 70cc (för bottendraget), zx rör, malossi variator, 4g vikter, malossi remskivor :)
Användarens profilbild
alb1n
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 596
Blev medlem: 1 augusti 2012, 17:59

Inlägg av alb1n »

nej, denna faller inte mig i smaken alls. Beatet är hur konstigt som helst och att han blandar engelska och kinesiska eller vad det är, gör om gör rätt Psy.
Användarens profilbild
NOName?
Kinaraket
Inlägg: 973
Blev medlem: 23 april 2012, 19:50
Ort: Finland

Inlägg av NOName? »

alb1n skrev:nej, denna faller inte mig i smaken alls. Beatet är hur konstigt som helst och att han blandar engelska och kinesiska eller vad det är, gör om gör rätt Psy.
i gangnam style låten så blandade han också engelska och koeranska?
Skriv svar