Skapa nytt ämne  Svara på ämnet Gå till sida Föregående  1, 2, 3
 Stylings-Tråden Scooter « Föregående ämne :: Nästa ämne » 
Författare Meddelande
Hampu
InläggPostat: mån okt 27, 2014 3:42 pm    Rubrik: Svara med citat

Avstängd

Registreringsdatum: 13 september 2013
Pictures: 5
Gallery pictures: 5
Hampu's gallery

pirat146 skrev:
Vet inte om det går under styling men nån som vet vart man hittar ett billigt kåpset till en aerox?, ska ha dom som extra kåpor så det kan va hur dåligt skit som helst Smile
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=3808
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
pirat146
InläggPostat: mån okt 27, 2014 6:08 pm    Rubrik: Svara med citat

Gäst

Pictures: 0

Hampu skrev:
pirat146 skrev:
Vet inte om det går under styling men nån som vet vart man hittar ett billigt kåpset till en aerox?, ska ha dom som extra kåpor så det kan va hur dåligt skit som helst Smile
http://www.twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=3808

Tackar Smile
Till överst på sidan
Jack Bauer
InläggPostat: sön nov 09, 2014 11:06 pm    Rubrik: Slider styling tips Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 22 april 2014

Tjenare.
Har en slider som jag har tänkt att fräscha upp lite nu när moppesässongen nästan är över för mig.
Just nu har jag bara en svart bcd kåpa och resten är orginal.
Hade tänkt att köpa svarta bcd bakkåpor, svarta krashpuckar, spoiler etc.(Ja det är mainstream).

Vilka "färgkombinationer" tycker ni är snygga?
Hade tänkt typ svart rött eller svart vitt/aluminium, eller något annat men har beslutsångest.....
Något förslag?
Till överst på sidan
Mattan1999
InläggPostat: ons nov 19, 2014 9:42 pm    Rubrik: Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 05 oktober 2014

Tjena!
Hade tänk skaffa neon ljus eller led till moppen! Very Happy

Vet ni något som lyser starkt som attans? ;P

Helst något man kan byta färg på genom en kontroll, finns inte det till moppar vill jag ha grönt ljus. Smile

Tacksam för svar! Smile
Till överst på sidan
henke15
InläggPostat: sön mar 22, 2015 2:39 pm    Rubrik: Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 05 september 2014

Har en original Yamaha Aerox Race Replica 08 jag skulle gärna vilja ha stylingtips, nudebar sidostöd? Kom in med förslag Smile
Till överst på sidan
tewo22
InläggPostat: ons apr 08, 2015 9:45 pm    Rubrik: Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 19 oktober 2014

Undrade över vad den där sladden som många som stylat sina moppar är för något? oftast en röd snurrad sladd som går från styret till typ drevet eller motorn? Very Happy
henke15
InläggPostat: sön maj 10, 2015 11:43 am    Rubrik: Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 05 september 2014

tewo22 skrev:
Undrade över vad den där sladden som många som stylat sina moppar är för något? oftast en röd snurrad sladd som går från styret till typ drevet eller motorn? Very Happy

tror det är "död mans grepp"
Till överst på sidan
EmilHolgersson
InläggPostat: lör nov 11, 2017 3:07 pm    Rubrik: Hjälp Mig! - Yamaha Slider 2015 Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 11 november 2017

Jag har en slider naked som jag nyss köpt. Det är en årsmodell 2015, men det finns dock några saker som jag skulle vilja ändra på.

För det första skulle jag behöva tips på hur jag ska lacka om "motorkåpan" där bak, ni vet den silvriga saken där kemrämmen, V-ringen osv sitter innanför. Den har tappat färgen på vissa ställen på min slider, och jag skulle vilja lackera om det till svart istället. Men är det lönt? Hur ska jag göra? Ska jag lämna in den till någon kunnig så att hen kan göra det? isf vem? - Gärna runt Helsingborg dock.

Min andra fråga är om det är vanligt att "fästet" till framgaffeln rostar? - Om ni vet vad jag menar.......Och isf hur jag ska behandla den? - Kanske lämna in den till ngn kunnig som innan nämnt, gärna runt Helsingborg.

Det sista jag skulle vilja vet är om det på något sätt går att få tag på det "staget" som sitter på ett Slider Naked 2015 styre. Den som fäster hastighetsmätare och blinkers.

Hoppas att ni förstår vad jag menar, hjälp mig gärna!

Mvh Emil Holgersson

Senast ändrad av EmilHolgersson den lör nov 11, 2017 3:41 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan
EmilHolgersson
InläggPostat: lör nov 11, 2017 3:13 pm    Rubrik: Hjälp Mig! - Yamaha Slider 2015 Svara med citat

Elmoped

Registreringsdatum: 11 november 2017

Jag har en slider naked som jag nyss köpt. Det är en årsmodell 2015, men det finns dock några saker som jag skulle vilja ändra på.

För det första skulle jag behöva tips på hur jag ska lacka om "motorkåpan" där bak, ni vet den silvriga saken där remmen, V-ringen osv sitter innanför. Den har tappat färgen på vissa ställen på min slider, och jag skulle vilja lackera om det till svart istället. Men är det lönt? Hur ska jag göra? Ska jag lämna in den till någon kunnig så att hen kan göra det? isf vem? - Gärna runt Helsingborg dock.

Min andra fråga är om det är vanligt att "fästet" till framgaffeln rostar? - Om ni vet vad jag menar.......Och isf hur jag ska behandla den? - Kanske lämna in den till ngn kunnig som innan nämnt, gärna runt Helsingborg.

Det sista jag skulle vilja vet är om det på något sätt går att få tag på det "staget" som sitter på ett Slider Naked 2015 styre. Den som fäster hastighetsmätare och blinkers.

Hoppas att ni förstår vad jag menar, hjälp mig gärna!

Mvh Emil Holgersson
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne  Svara på ämnet Gå till sida Föregående  1, 2, 3 Sida 3 av 3

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet