Halmstad Moppemeet 2k13

Vad som är på gång och det som varit i mopedsverige!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
xXEdgeXx
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 19 december 2012, 09:04
Ort: Halmstad
Kontakt:

Halmstad Moppemeet 2k13

Inlägg av xXEdgeXx »

Hallå alla här på TSR! :) jag startade nyss detta konto för att ge er lite information om att vi moppepojkar här i halmstad planerar att ha ett större meet här. Alla får komma 50 som 70cc 50km/h som 150km/h Det spelar ingen roll vi vill bara visa att moppar inte bara är ett fordon, mer information om själva meetet finns på Halmstadstuntcrew.luffi.se det ska vara senare i mars så ni har gott om tid att fixa era moppar :)

Ha de gott

// NassE@HSC
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Skriv gärna mer info här oxå:)
Har ni någon seriös plats att vara på etc?
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
xXEdgeXx
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 19 december 2012, 09:04
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av xXEdgeXx »

david96 skrev:Skriv gärna mer info här oxå:)
Har ni någon seriös plats att vara på etc?

Det kommer vara senare i mars ca 20-30 mars och komemr nog vara ungefär från 2 till 7 eller 8, vi kommer vara i hamnen i halmstad och cruisa runt i stan. vi håller på att skaffa tillåtelse från polisen om att vara där och hålla race, dessutom ska vi försöka få sponsorer så vi kan ha lite tävlingar med priser. Bla stunt och vanliga race, om vi lyckas få sponsorer så kommer vi ha priser ingående i meetet kommer vi ha både ha cruising genom stan och runtom halmstad, sen kommer vi ha en "Rast" på mcdonalds och om ni vill ha mer info så är det hemsidan som gäller Eftersom jag inte kommer vara ansvarig i meetet Så har inte jag all information. den andsvarige är inte medlem på tsr.

NassE@Hsc
Nämen tjenare :) Gå in på HSCs hemsida :D

Halmstadstuntcrew.luffi.se
Användarens profilbild
peugeotkillen
Varnad
Inlägg: 365
Blev medlem: 24 augusti 2011, 20:21

Inlägg av peugeotkillen »

xXEdgeXx skrev:
david96 skrev:Skriv gärna mer info här oxå:)
Har ni någon seriös plats att vara på etc?

Det kommer vara senare i mars ca 20-30 mars och komemr nog vara ungefär från 2 till 7 eller 8, vi kommer vara i hamnen i halmstad och cruisa runt i stan. vi håller på att skaffa tillåtelse från polisen om att vara där och hålla race, dessutom ska vi försöka få sponsorer så vi kan ha lite tävlingar med priser. Bla stunt och vanliga race, om vi lyckas få sponsorer så kommer vi ha priser ingående i meetet kommer vi ha både ha cruising genom stan och runtom halmstad, sen kommer vi ha en "Rast" på mcdonalds och om ni vill ha mer info så är det hemsidan som gäller Eftersom jag inte kommer vara ansvarig i meetet Så har inte jag all information. den andsvarige är inte medlem på tsr.

NassE@Hsc
blir det av såär jjag och 4 andra på :)
Kalletheboy
Elmoped
Inlägg: 139
Blev medlem: 4 augusti 2010, 09:44

Inlägg av Kalletheboy »

är det inte bättre o vänta lite längre på året?
Känns lite kallt i mars :(
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Kalletheboy skrev:är det inte bättre o vänta lite längre på året?
Känns lite kallt i mars :(
Inte nödvändigtvis.

Och när vägarna blir torra så blir alla moppepojkar körkåta ändå.
Användarens profilbild
xXEdgeXx
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 19 december 2012, 09:04
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av xXEdgeXx »

Kalletheboy skrev:är det inte bättre o vänta lite längre på året?
Känns lite kallt i mars :(
Det är bara en Ungefär tid, är det inte för kallt då så blir det den månaden annars blir det senare
Nämen tjenare :) Gå in på HSCs hemsida :D

Halmstadstuntcrew.luffi.se
Användarens profilbild
xXEdgeXx
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 19 december 2012, 09:04
Ort: Halmstad
Kontakt:

Inlägg av xXEdgeXx »

peugeotkillen skrev:
xXEdgeXx skrev:
david96 skrev:Skriv gärna mer info här oxå:)
Har ni någon seriös plats att vara på etc?

Det kommer vara senare i mars ca 20-30 mars och komemr nog vara ungefär från 2 till 7 eller 8, vi kommer vara i hamnen i halmstad och cruisa runt i stan. vi håller på att skaffa tillåtelse från polisen om att vara där och hålla race, dessutom ska vi försöka få sponsorer så vi kan ha lite tävlingar med priser. Bla stunt och vanliga race, om vi lyckas få sponsorer så kommer vi ha priser ingående i meetet kommer vi ha både ha cruising genom stan och runtom halmstad, sen kommer vi ha en "Rast" på mcdonalds och om ni vill ha mer info så är det hemsidan som gäller Eftersom jag inte kommer vara ansvarig i meetet Så har inte jag all information. den andsvarige är inte medlem på tsr.

NassE@Hsc
blir det av såär jjag och 4 andra på :)
Det blir av :) det är bara tiden som kan variera under året :)
Nämen tjenare :) Gå in på HSCs hemsida :D

Halmstadstuntcrew.luffi.se
Skriv svar