Ang munstycke trådarna.

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Ang munstycke trådarna.

Inlägg av TechnoMen »

Jag har alltid varit imot dom för man får aldrig svar! Om man går in och kollar så är de bara massa frågor på en sida och sen typ ett svar.. och när dom väl får svar är de fel svar.. Och jag tycker inte de är så jävla många som frågar alltså de är ju inte 30 pers varje dag utan kanske 2-3 stycken, så jävla mycket trådar extra blir de ju inte om man nu fick göra enskilda trådar ist för att posta i den.. :roll:
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Vissa samlingstrådar ska bort när reglerna skrivs om.
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

vicke xX SMT skrev:Vissa samlingstrådar ska bort när reglerna skrivs om.
De hoppas jag! :D
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Jo dom kommer förmodligen sluta användas helt.

Men grejen är den att gör en person en tråd om en sak, så kommer 10 stycken till på att de vill fråga samma sak och så fortsätter det så. Men som du säger så är medlemmarna lata och går aldrig in och svarar i samlingstrådarna så vi får slopa dem.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag har hört och märkt själv att dessa trådar kan vara dåligt med svar i dessa trådar. men Samtidigt är 99% av frågorna om munstyckena "vad ska jag ha för munstycke när jag dragit pluggen?". Alltid samma svar på det. Många av era frågor har redan ställts i dessa trådar. Jag vet att det inte är speciellt kul att kolla igenom dom, men googlar dy kan du komma till rätt sida direkt.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

DEA!! skrev:Jag har hört och märkt själv att dessa trådar kan vara dåligt med svar i dessa trådar. men Samtidigt är 99% av frågorna om munstyckena "vad ska jag ha för munstycke när jag dragit pluggen?". Alltid samma svar på det. Många av era frågor har redan ställts i dessa trådar. Jag vet att det inte är speciellt kul att kolla igenom dom, men googlar dy kan du komma till rätt sida direkt.
elr CTRL F som typ ingen vet om :S bästa grejen som finns typ ju :D
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 329
Blev medlem: 3 juni 2012, 19:51

Inlägg av DTdosan »

david96 skrev:
DEA!! skrev:Jag har hört och märkt själv att dessa trådar kan vara dåligt med svar i dessa trådar. men Samtidigt är 99% av frågorna om munstyckena "vad ska jag ha för munstycke när jag dragit pluggen?". Alltid samma svar på det. Många av era frågor har redan ställts i dessa trådar. Jag vet att det inte är speciellt kul att kolla igenom dom, men googlar dy kan du komma till rätt sida direkt.
elr CTRL F som typ ingen vet om :S bästa grejen som finns typ ju :D
Troligtvis den bästa finessen för en latmask! ;)
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Skriv svar