Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Menar du att jag inte märker någon skillnad på accet eller menar du farten och allt när jag jackar kolven?KoNG skrev:Förstår inte riktigt hur du förknippar munstyckes byte med Jacka kolven? Haha.. Anyway, det kommer inte ge någon märkbar skillnad
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Han menar att du verkligen inte kommer till att märka någon skillnad på att jacka kolv. Lämna sådant bonnatrim till de som kör Yamaha dt.TechnoMen skrev:Menar du att jag inte märker någon skillnad på accet eller menar du farten och allt när jag jackar kolven?KoNG skrev:Förstår inte riktigt hur du förknippar munstyckes byte med Jacka kolven? Haha.. Anyway, det kommer inte ge någon märkbar skillnad
+1k-skåpet skrev:Han menar att du verkligen inte kommer till att märka någon skillnad på att jacka kolv. Lämna sådant bonnatrim till de som kör Yamaha dt.TechnoMen skrev:Menar du att jag inte märker någon skillnad på accet eller menar du farten och allt när jag jackar kolven?KoNG skrev:Förstår inte riktigt hur du förknippar munstyckes byte med Jacka kolven? Haha.. Anyway, det kommer inte ge någon märkbar skillnad
Jag har inga pengar.. :'(potog skrev:+1k-skåpet skrev:Han menar att du verkligen inte kommer till att märka någon skillnad på att jacka kolv. Lämna sådant bonnatrim till de som kör Yamaha dt.TechnoMen skrev: Menar du att jag inte märker någon skillnad på accet eller menar du farten och allt när jag jackar kolven?
Är samma som att porta cylindern fast man "pajar" flödet i förbränning kammaren.
köp en ny variator eller nått bara
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
haha dagens garv,Ockle96 skrev:JAg kör en aerox 02 för tillfället, den har dragenvring och helt avstryp rör.orginlrör. Den går i exakt 94 i nedförsbacke. Sen efter backen håller den ungfär samma fart. Kanske tappar någon kmh. Uppmätt med bil och belkin gps aerox är sjukt bra
True dat, 94, haha, made my day!daniel.sjöman skrev:haha dagens garv,Ockle96 skrev:JAg kör en aerox 02 för tillfället, den har dragenvring och helt avstryp rör.orginlrör. Den går i exakt 94 i nedförsbacke. Sen efter backen håller den ungfär samma fart. Kanske tappar någon kmh. Uppmätt med bil och belkin gps aerox är sjukt bra
Gör som dom andra säger. lägg pengar på nått bättre ist
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Mot all förmodan. Tror fragbite är sidan för mytomaner.Ockle96 skrev:JAg kör en aerox 02 för tillfället, den har dragenvring och helt avstryp rör.orginlrör. Den går i exakt 94 i nedförsbacke. Sen efter backen håller den ungfär samma fart. Kanske tappar någon kmh. Uppmätt med bil och belkin gps aerox är sjukt bra
k-skåpet skrev:Mot all förmodan. Tror fragbite är sidan för mytomaner.Ockle96 skrev:JAg kör en aerox 02 för tillfället, den har dragenvring och helt avstryp rör.orginlrör. Den går i exakt 94 i nedförsbacke. Sen efter backen håller den ungfär samma fart. Kanske tappar någon kmh. Uppmätt med bil och belkin gps aerox är sjukt bra
Ont: Att köpa nya delar kommer du bara förlora pengar på. Försök få tag på ett billigt rör för 3-400 och sedan munstycken på den och skit i att ha kul 2 veckor så har du sparat ihop dom pengarna.
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
TechnoMen skrev:k-skåpet skrev:Mot all förmodan. Tror fragbite är sidan för mytomaner.Ockle96 skrev:JAg kör en aerox 02 för tillfället, den har dragenvring och helt avstryp rör.orginlrör. Den går i exakt 94 i nedförsbacke. Sen efter backen håller den ungfär samma fart. Kanske tappar någon kmh. Uppmätt med bil och belkin gps aerox är sjukt bra
Ont: Att köpa nya delar kommer du bara förlora pengar på. Försök få tag på ett billigt rör för 3-400 och sedan munstycken på den och skit i att ha kul 2 veckor så har du sparat ihop dom pengarna.
De är ju så att jag bor ju med min mamma och hon är sån så jag får inte pilla ett piss på mopeden och nu när hon beställde munstyckena fråga hon "kommer den gå fortare med de här?" Då sa jag nej för hon vet inte att jag "trimmat" den.. Och rör kommer jag aldrig kunna köpa på hon hör på ljudet att den är trimmad så för min del kommer de alltid vara 70 cc, 17,5 mm och org rör ska bara fixa pengar till 70 cc då jag har en 17,5 mm liggandes hemma Men de är inte värt att jacka kolven eller?
TechnoMen skrev:k-skåpet skrev:Mot all förmodan. Tror fragbite är sidan för mytomaner.Ockle96 skrev:JAg kör en aerox 02 för tillfället, den har dragenvring och helt avstryp rör.orginlrör. Den går i exakt 94 i nedförsbacke. Sen efter backen håller den ungfär samma fart. Kanske tappar någon kmh. Uppmätt med bil och belkin gps aerox är sjukt bra
Ont: Att köpa nya delar kommer du bara förlora pengar på. Försök få tag på ett billigt rör för 3-400 och sedan munstycken på den och skit i att ha kul 2 veckor så har du sparat ihop dom pengarna.
De är ju så att jag bor ju med min mamma och hon är sån så jag får inte pilla ett piss på mopeden och nu när hon beställde munstyckena fråga hon "kommer den gå fortare med de här?" Då sa jag nej för hon vet inte att jag "trimmat" den.. Och rör kommer jag aldrig kunna köpa på hon hör på ljudet att den är trimmad så för min del kommer de alltid vara 70 cc, 17,5 mm och org rör ska bara fixa pengar till 70 cc då jag har en 17,5 mm liggandes hemma Men de är inte värt att jacka kolven eller?