Äntligen fredag?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Äntligen fredag?

Inlägg av Demuz »

vart tog äntligen fredag vägen? Har inte varit någon på ett bra tag nu och det tycker jag är synd för det brukar vara kul kvällsläsning :) skulle vara roligt om ni ville ta tag i det igen!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Vi har lagt det på hyllan ett tag, varför vet jag inte. Tanken var att det skulle komma något annat "veckorepotage" istället, men detta har inte kommit till skott. Har ni några tips på vad som kan användas skicka till någon mod/crew.

Trevlig helg! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Ja nått nytt borde dyka upp. Jag tänkte faktist idag lite att ni borde starta reportage där ni intervjuar om ett projekt istället för just personen och så kan man lägga till lite korta vanliga frågor till personen (Som bilsport t.ex där man frågar namn , favoritpryl , favoritmat och liknande)

Det är vad jag skulle vilja se iaf och vet några personer/projekt som borde intervjuas :)

Annat vore ju att man skulle kunna lägga in före och efterbilder i en tråd så om den som intervjuar ser att det skett stor skillnad mellan fordonen så kan det vara värt att intervjua :)

Hoppas ni förstår vad jag menar iaf
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

jag förstår hur du menar, det är bra!

det svåra är att göra ett veckorepotage och sedan göra det som ett nytänk. Blir liksom att det blir samma stomme hur man än gör dessa. Det ska ju ändå innefatta det som hänt i veckan.
mvh
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Inlägg: 1933
Blev medlem: 20 september 2011, 23:02
Ort: Rättvik
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

saknar fortfarande ett "äntligen fredag" det behöver ju inte vara någon stor grej utan bara lite om vad som har hänt i veckan å kanske någon intervju ibland :)
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

Mattyyy skrev:Ja nått nytt borde dyka upp. Jag tänkte faktist idag lite att ni borde starta reportage där ni intervjuar om ett projekt istället för just personen och så kan man lägga till lite korta vanliga frågor till personen (Som bilsport t.ex där man frågar namn , favoritpryl , favoritmat och liknande)

Det är vad jag skulle vilja se iaf och vet några personer/projekt som borde intervjuas :)

Annat vore ju att man skulle kunna lägga in före och efterbilder i en tråd så om den som intervjuar ser att det skett stor skillnad mellan fordonen så kan det vara värt att intervjua :)

Hoppas ni förstår vad jag menar iaf

det är faktiskt redan på G ;)
Bild
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Mura skrev:
Mattyyy skrev:Ja nått nytt borde dyka upp. Jag tänkte faktist idag lite att ni borde starta reportage där ni intervjuar om ett projekt istället för just personen och så kan man lägga till lite korta vanliga frågor till personen (Som bilsport t.ex där man frågar namn , favoritpryl , favoritmat och liknande)

Det är vad jag skulle vilja se iaf och vet några personer/projekt som borde intervjuas :)

Annat vore ju att man skulle kunna lägga in före och efterbilder i en tråd så om den som intervjuar ser att det skett stor skillnad mellan fordonen så kan det vara värt att intervjua :)

Hoppas ni förstår vad jag menar iaf

det är faktiskt redan på G ;)
Det var ett snabbt svar! Haha men härligt iaf :)
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

Håller med, de va lite trevligt varje fredag så fick man lite mer fredag feelings också :) Gött att de är på G mura!
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

YamahaMarcus skrev:Håller med, de va lite trevligt varje fredag så fick man lite mer fredag feelings också :) Gött att de är på G mura!

tror du missuppfatta hehe fredags reportagen är INTE på G (vad jag vet) ;)
Bild
Skriv svar