Facebook sidan är förstörd

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Facebook sidan är förstörd

Inlägg av potog »

Jonas du måste fixa "mods" till facebook sidan för orka inte med alla annonser hela jävla tiden.

det står att man ska bli bannad..... men då får du se till att ha lite folk som kan sitta och banna :P

nån mer som tycker fb sidan är ner klottad med massa skit om folk som vill sälja/köpa ???
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Baws
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 21 juni 2012, 21:58

Inlägg av Baws »

Håller helt klart med!

Lite förstörd ja ;) hahah
Baws, Baws, Baws.

Kolla gärna mitt projekt, glöm inte slänga dit en kommentar ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39219
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

överdrivet mycket annonser..

lägg ut en annons på blocket istället för fan! 30 spänn har ni väl råd med? :roll:
Användarens profilbild
Baws
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 21 juni 2012, 21:58

Inlägg av Baws »

derbeyy skrev:överdrivet mycket annonser..

lägg ut en annons på blocket istället för fan! 30 spänn har ni väl råd med? :roll:
Exakt! Dom får ju ändå igen pengarna när dom sålt saken ;)
Baws, Baws, Baws.

Kolla gärna mitt projekt, glöm inte slänga dit en kommentar ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39219
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

för det finns väll en sida för "handel"??? :/
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

derbeyy skrev:överdrivet mycket annonser..

lägg ut en annons på blocket istället för fan! 30 spänn har ni väl råd med? :roll:
90 spänn*

Men fortfarande småsummor för det mesta dom säljer är ju betydligt dyrare än 90 kronor ;)
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina
Inlägg: 882
Blev medlem: 25 maj 2012, 20:44
Ort: Stockholm

Inlägg av jack.lofgren »

Sant :)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Mattyyy skrev:
derbeyy skrev:överdrivet mycket annonser..

lägg ut en annons på blocket istället för fan! 30 spänn har ni väl råd med? :roll:
90 spänn*

Men fortfarande småsummor för det mesta dom säljer är ju betydligt dyrare än 90 kronor ;)
20kr senast jag gjorde det :P
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

finns massa mods där och jag brukar rensa lite då och då men du fattar väll själv man inte orkar sitta och ta bort 10 annonser om dagen i nån månad?
Bild
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Alla mods och crew medlemmar är också admins på FB sidan. Bannade typ 5 per dag.

Tog bort mig som admin nu en stund p.g.a. alla notifications man fick hela tiden då någon ville gå med i gruppen..
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Mura skrev:finns massa mods där och jag brukar rensa lite då och då men du fattar väll själv man inte orkar sitta och ta bort 10 annonser om dagen i nån månad?
a nä det fattar jag :)


...............fler modds då inget svårt jobb att göra liksom :) dom i tsr crew skulle kunna hjälpa till :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Baws
Svårstartad skrothög
Inlägg: 233
Blev medlem: 21 juni 2012, 21:58

Inlägg av Baws »

potog skrev:
Mura skrev:finns massa mods där och jag brukar rensa lite då och då men du fattar väll själv man inte orkar sitta och ta bort 10 annonser om dagen i nån månad?
a nä det fattar jag :)


...............fler modds då inget svårt jobb att göra liksom :) dom i tsr crew skulle kunna hjälpa till :)
Tycker också dom i TSR Crew skulle kunna hjälpa till :)
Baws, Baws, Baws.

Kolla gärna mitt projekt, glöm inte slänga dit en kommentar ;)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=39219
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

potog skrev:
Mura skrev:finns massa mods där och jag brukar rensa lite då och då men du fattar väll själv man inte orkar sitta och ta bort 10 annonser om dagen i nån månad?
a nä det fattar jag :)


...............fler modds då inget svårt jobb att göra liksom :) dom i tsr crew skulle kunna hjälpa till :)
Alla i TSR-crew och alla moderatorer här på TSR är admins i alla tsr grupper på facebook.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Roxxen96 skrev:
potog skrev:
Mura skrev:finns massa mods där och jag brukar rensa lite då och då men du fattar väll själv man inte orkar sitta och ta bort 10 annonser om dagen i nån månad?
a nä det fattar jag :)


...............fler modds då inget svårt jobb att göra liksom :) dom i tsr crew skulle kunna hjälpa till :)
Alla i TSR-crew och alla moderatorer här på TSR är admins i alla tsr grupper på facebook.
å fan och ända ser det ut som fan....

men ta in lite mer folk som ni litar på.


låt bann hammaren slå!
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

potog skrev:
Mattyyy skrev:
derbeyy skrev:överdrivet mycket annonser..

lägg ut en annons på blocket istället för fan! 30 spänn har ni väl råd med? :roll:
90 spänn*

Men fortfarande småsummor för det mesta dom säljer är ju betydligt dyrare än 90 kronor ;)
20kr senast jag gjorde det :P
Beror på vad det är man säljer och hur mycket det kostar men nu senast när jag la ut Speedfighten kostade det 90kr och när jag la ut alla moppedelar så kostade det 40kr
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Är för djävulskt tråkigt att se alla dessa oerhört negativa kommentarer i gruppen varje dag, påhopp om och om igen!

Vad är grejen med att leka cool och vara så grymt respektlösa emot varandra hela tiden?

Frågar en kille hur man får sin kina-moped att gå snabbare så börjar genast kommentarer om att skrota skitet, ta bort speglarna och ibland påhopp som fattiga jävel, jävla bidragsnyltare etc.

Idag har jag väl tagit bort 10-15 kommentarer när jag tittade in en gång och slängde kanske 5-7 personer som var respektlösa.

Ingen gillar en person som är oschysst, det vet vi alla, vi har hellre en kompis som är schysst emot alla än en kompis som är oschysst emot alla.

Stämningen blir djävulskt mycket sämre direkt när någon börjar dumma sig vilket resulterar i att fler hakar på, dessa upprorsmakare kommer åka ut på heltid ifrån forumet.
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

Håller med helt!!

Rensa/ banna dem... annars får man väll komma på ngt eller rent av stänga TSRsidan på FB...
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

TSR`BakarN skrev:Håller med helt!!

Rensa/ banna dem... annars får man väll komma på ngt eller rent av stänga TSRsidan på FB...
Jag rensar det jag ser och bannar folk som verkligen beter sig idiotiskt och gör påhopp gentemot andra medlemmar.

Dock väldigt svårt att se allt som sker i gruppen.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

Tog bort TSR på facebook, det skrevs ju absolut ingenting vettigt där...

TS - "Aa, här är min roxx"
Idiot - "Fin drac"
Idiot 2 - MIN GÅR SNABBARE
Osv osv...
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

ge mig mod bor praktiskt taget på facebook xD har det alltid uppe på mobilen och datorn vare sig jag är på skolan eller inte :P
Quattro lyfe
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

Håller med vallopallo. Det är ju bara nötter på den hemsidan som inte kan något om moppar. För någon dag se så var det någon som sa att 2t är extremt högvarvigt om det passar absolut inte med org cylindern. Sen efter det så kom det en annan som sa att hans Derbi gjorde 90 med bara ett thrower.

Jag tycker det är dom som man ska kasta ut och inte dom som skapar annonserna...

EDIT: Pod1, det jag skrev, det är där allt börjar. Jag skriver typ, nej en Derbi med ett thrower kan inte göra 90. Sen kommer det flera drac-fuckon på raken som säger. Kan dom visst, är du dum i huvet eller? Min gjorde 110 med tk osvosv.
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

FreZz skrev:ge mig mod bor praktiskt taget på facebook xD har det alltid uppe på mobilen och datorn vare sig jag är på skolan eller inte :P
Vem som får admin på sidan bestämmer inte jag utan får tas upp bland folk i crew.
Skulle det bli någon utomstående(tror det bara är mods/crew som är admin där) så måste det vara en man kan lita på, som någon/några mods känner väl.

DiNozzan skrev:Håller med vallopallo. Det är ju bara nötter på den hemsidan som inte kan något om moppar. För någon dag se så var det någon som sa att 2t är extremt högvarvigt om det passar absolut inte med org cylindern. Sen efter det så kom det en annan som sa att hans Derbi gjorde 90 med bara ett thrower.

Jag tycker det är dom som man ska kasta ut och inte dom som skapar annonserna...

EDIT: Pod1, det jag skrev, det är där allt börjar. Jag skriver typ, nej en Derbi med ett thrower kan inte göra 90. Sen kommer det flera drac-fuckon på raken som säger. Kan dom visst, är du dum i huvet eller? Min gjorde 110 med tk osvosv.
Jag vet, känns som allt och alla väljer och joina och börja kommentera lite strunt.
Riktigt tråkigt att se och folk ska dryga emot varandra, utan anledning.

Vi(jag i alla fall) skickar ut de som beter sig extremt drygt och folk som skapar annonser, då även det är emot reglerna.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

jag är knappt inne på facebookgruppen då jag inte har intresse i det och för att jag tycker att det är bättre att dom är på tsr :)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Jag börjar bli less på alla nötter som finns på fb sidan och trots att jag säger åt folk så svarar dom drygt/respektlöst och ofta med påhopp och skit.

Jag skulle gärna bli mod i fb gruppen så att jag kan hjälpa till och rensa upp lite :)

Men annonserna tycker jag inte är så stort problem egentligen utan alla fuckon är det stora problemet.
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 712
Blev medlem: 20 mars 2011, 14:17
Ort: Älgarås

Inlägg av Derbi_MackaN »

De är ju roligt och så när man ser olika mopeder och sen kommenterat "idioter" som ValloPallo sa. Har själv vart med om det och det är inte kul. Alla har ju samma intresse här så bättre va vänliga än ge en dum kommentar för få likes som vissa gör. Så sagt mitt, hoppas fler håller med MvH Mackan. :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Tycker det är mycket bättre i gruppen nu iaf :)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Handlar om att han vill ha många medlemmar... Men ja jag håller med
derbiofc
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 452
Blev medlem: 9 oktober 2010, 23:08
Kontakt:

Inlägg av derbiofc »

Så jävla sant! Jag älskar själva forumet och allt här men alla jävla p12or på facebooksidan är så störande att jag lämnade sidan för längesen... BORT MED DOM! :evil:
Eklund^


Derbi Drd Racing!
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Jönköping skrev:Handlar om att han vill ha många medlemmar... Men ja jag håller med
Vad handlar om att han vill ha många medlemmar? Och vem är han?
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

DiNozzan skrev:Håller med vallopallo. Det är ju bara nötter på den hemsidan som inte kan något om moppar. För någon dag se så var det någon som sa att 2t är extremt högvarvigt om det passar absolut inte med org cylindern. Sen efter det så kom det en annan som sa att hans Derbi gjorde 90 med bara ett thrower.

Jag tycker det är dom som man ska kasta ut och inte dom som skapar annonserna...

EDIT: Pod1, det jag skrev, det är där allt börjar. Jag skriver typ, nej en Derbi med ett thrower kan inte göra 90. Sen kommer det flera drac-fuckon på raken som säger. Kan dom visst, är du dum i huvet eller? Min gjorde 110 med tk osvosv.
+1



Bara för att det e emot reglerna. Fuck the system.


håller med dig fullt ut, det är riktigt dåligt på facebook. Tycker FAKTISKT att man kan ta bort den, eller ifall man vill tjäna pengar på att manfår besökare o inte ha ett forum där det diskuteras vettiga grejer med vettiga svar så..
bibapeolola
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

DiNozzan skrev:Håller med vallopallo. Det är ju bara nötter på den hemsidan som inte kan något om moppar. För någon dag se så var det någon som sa att 2t är extremt högvarvigt om det passar absolut inte med org cylindern. Sen efter det så kom det en annan som sa att hans Derbi gjorde 90 med bara ett thrower.

Jag tycker det är dom som man ska kasta ut och inte dom som skapar annonserna...

EDIT: Pod1, det jag skrev, det är där allt börjar. Jag skriver typ, nej en Derbi med ett thrower kan inte göra 90. Sen kommer det flera drac-fuckon på raken som säger. Kan dom visst, är du dum i huvet eller? Min gjorde 110 med tk osvosv.
+1



Bara för att det e emot reglerna. Fuck the system.


håller med dig fullt ut, det är riktigt dåligt på facebook. Tycker FAKTISKT att man kan ta bort den, eller ifall man vill tjäna pengar på att manfår besökare o inte ha ett forum där det diskuteras vettiga grejer med vettiga svar så..
bibapeolola
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det läggs upp bra många inlägg varje dag, man kan inte sitta och kolla genom det hela tiden. Ta inte in för många admins bara, då är det ju inget med att vara det...!!!!!!!!
Årets Styrelsemedlem 2013
Skriv svar