Torr,sprucken och för trång förhud

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Psprickan
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 3 september 2012, 22:29

Torr,sprucken och för trång förhud

Inlägg av Psprickan »

Tjenare! Tänkte höra om någon av er här på tsr har varit med om något liknande?

Jag och min tjej har vart ihop i 6 månader snart och första veckan på sommarlovet så hade vi samlag och då fick jag sprickor i förhuden och den blev torr, Det var även lite små röda prickar på den. Efter ett tag började den bli för trång och nu gör det ont att dra tillbaka den för att den är för trång och den spricker. Jag hade samma problem med min tjej jag hade innan, men där löste det sig efter ca 2 veckor. Nu ahr jag haft det i 2 månader :S Sjukt jobbigt! Går inte att ha samlag för det gör så ont att dra tillbaka förhuden!

Båda hände efter det blev "tort" då vi körde så länge :wink:

har någon av er haft samma problem? och isf hur har ni gjort för att få bort det? Har provat massa olika salvor, Barnolja, läpp syl xD, idominsalva å munsårs gel, men ingenting fungerar! har försökt att dra tillbaka den så den är "stor" så den lixsom sitter nerdragen men har haft så ca 1 dag men fortfarande samma problem när jag tar tillbaka förhuden.


Snälla hjälp!!

Ps: inget troll! Skapade nytt acc för tyckte det var för pinsamt att skriva från mitt riktiga! Sorry :oops:
Användarens profilbild
slider_Alex
Avstängd
Inlägg: 487
Blev medlem: 15 oktober 2011, 15:19
Ort: Stockholm

Inlägg av slider_Alex »

asså gå till läkarn?
Om man kan gasa fullt....då har man trimmat för lite...

Mitt projekt; http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=35133
TuZx skrev:
david96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
aa tills man kör med det :P
Användarens profilbild
Piitus96
Gasres
Inlägg: 1553
Blev medlem: 15 november 2011, 20:44
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Piitus96 »

Göre ont när du pissar också?
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Användarens profilbild
ollebolle15
Svårstartad skrothög
Inlägg: 287
Blev medlem: 25 september 2011, 15:39
Ort: Motala

Inlägg av ollebolle15 »

pröva med handsalva
Psprickan
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 3 september 2012, 22:29

Inlägg av Psprickan »

Piitus96 skrev:Göre ont när du pissar också?
Nej! Eller kan göra om det kommer in i "såret" sprickorna
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

pinsamt och pinsamt :) alla har väll problem med något! :)

ingen aning om varför det skulle bli så men har för mig att det finns något nummer man kan ringa anonymt till läkare om det känns bättre. dock så vet jag inte hur det fungerar :)

troligitvis så finns det bara nån salva eller något som funkar :)
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

Gå till ungdomsmottagningen så får de ta en titt.
Och det blir inte torrt för man har sex för länge, tjejens slida torkar inte ut, utan fortsätter producera 'fittsaft' när hon är kåt och har samlag.

Edit : skrivet ifrån mobilen, kan ge mer informativt svar imorgon om så önskas.

Ni som ska dumma er, ge korkade svar ETC kan hålla klaffen, tack.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

p0d1 skrev:Gå till ungdomsmottagningen så får de ta en titt.
Och det blir inte torrt för man har sex för länge, tjejens slida torkar inte ut, utan fortsätter producera 'fittsaft' när hon är kåt och har samlag.

Ni som ska dumma er, ge korkade svar ETC kan hålla klaffen, tack.
precis.

men vem har gett ett dumt svar föresten (?)
Användarens profilbild
SnyggaDerbin
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 3 mars 2012, 20:53

Inlägg av SnyggaDerbin »

PK skrev:
p0d1 skrev:Gå till ungdomsmottagningen så får de ta en titt.
Och det blir inte torrt för man har sex för länge, tjejens slida torkar inte ut, utan fortsätter producera 'fittsaft' när hon är kåt och har samlag.

Ni som ska dumma er, ge korkade svar ETC kan hålla klaffen, tack.
precis.

men vem har gett ett dumt svar föresten (?)
Bara en tidsfråga innan det kommer! :/
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

PK skrev: precis.

men vem har gett ett dumt svar föresten (?)
Skrev ska, syftade inte på att någon gjort det ännu, min erfarenhet är att dessa trådar brukar spåra ganska kvickt.
Användarens profilbild
Piitus96
Gasres
Inlägg: 1553
Blev medlem: 15 november 2011, 20:44
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Piitus96 »

Stämmer detta kanske in på dina symptom? Om du nu glömt o nämna något:

- Det kliar svider och blir rött på huden

- Efter någon dag bildas blåsor som sedan brister till sår
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....

Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

Nu är jag ingen gynekolog, men ta dig till ungdomsmottagningen så fort du kan. Huskurer hjälper oftast inte i längden, se till att få det fixat ordentligt.

/E;
p0d1 skrev:Gå till ungdomsmottagningen så får de ta en titt.
Och det blir inte torrt för man har sex för länge, tjejens slida torkar inte ut, utan fortsätter producera 'fittsaft' när hon är kåt och har samlag.

Edit : skrivet ifrån mobilen, kan ge mer informativt svar imorgon om så önskas.

Ni som ska dumma er, ge korkade svar ETC kan hålla klaffen, tack.
Det kan bli torrt efter ett tag jo, är ju inte omöjligt att tjejen kommer, och sedan tröttnar efter ett par minuter.
Senast redigerad av 2stroke den 3 september 2012, 23:21, redigerad totalt 1 gånger.
GasresarN
Svårstartad skrothög
Inlägg: 196
Blev medlem: 9 maj 2012, 22:00

Inlägg av GasresarN »

''Båda hände efter det blev "tort" då vi körde så länge''

Hur många dygn snackar vi egentligen?

Prova använd glidmedel när det börjar bli torrt på olja, blir nog skönare för både dig och henne. Allergier förekommer även inom sex, det är nog mer vanligt för tjejer att vara känslig, men självklart förekommer det hos killar också. Som tidigare nämt, ungdomsmotagningen är helt suveränt!
Under tiden så kan du ju pröva att använda kondom, inte riktigt lika kul, men det är inte kul med svullen balle heller!

Bara jag föresten som trodde att det skulle stå: Torr,sprucken och för trång f...örgasaranslutning eller dylikt? Fick mer eller mindre en nakenchock :P Förhud på ett moppeforum? Varför inte liksom! ^^
Senast redigerad av GasresarN den 3 september 2012, 23:18, redigerad totalt 1 gånger.
Taweri
Varnad
Inlägg: 70
Blev medlem: 2 september 2012, 16:20
Ort: Halmstad

Inlägg av Taweri »

Doppa lite i Helsyntetiskt 2-takts olja!
NOTERA!!! HEL inte HALV!!

Hade samma problem.. Studiebidraget var redan slut, och hade en halv flaska 2 takts olja i garaget. Fantasin satte min gräns.
Benni
Psprickan
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 3 september 2012, 22:29

Inlägg av Psprickan »

Jag har alltid använt kondom! Det blev altså så att jag märkte efter att glidmedlet i kondomet typ var "borta" så ollonet lixsom gled mot gummit :/ var väldigt torrt efter jag drog ut! Vi hade haft det ca 5 ggr innan och jag var hennes första så ingen "sjukdom" iaf, Men Vid ungdomsmotagningen gör dom en undersökning, lixsom känner å klämmer dom lixsom? :P Gör ju ont om de drar bak den eller dylikt. Å vill ju inte att nån het tjej kommer å ska undersöka så man får bånge när hon klämmer ^^ Men har dock inte berättat för min tjej att jag har dessa sprickor :/ Vågar inte heller riktigt, Vet inte hur jag ska säga :( Vi hade det för ca 2 veckor sedan och då kände jag att det gjorde ont när den skulle in, för hon e så trång, satt förhuden tröks bakåt så mycket så det inte gick, då bytte jag kondom å ställning och då funkade det!
Senast redigerad av Psprickan den 3 september 2012, 23:42, redigerad totalt 1 gånger.
p0d1
F.D Crew
Inlägg: 1806
Blev medlem: 17 mars 2012, 18:11
Ort: Slöddertälje

Inlägg av p0d1 »

2stroke skrev: Det kan bli torrt efter ett tag jo, är ju inte omöjligt att tjejen kommer, och sedan tröttnar efter ett par minuter.
Visst finns chansen till det men det handlar inte direkt om ett samlag på 40minuter som gör henne torr.
Även om hon kommer så brukar de flesta tjejer återhämta sig inom ett par minuter och kan fortsätta precis som innan.
Psprickan
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 3 september 2012, 22:29

Inlägg av Psprickan »

Piitus96 skrev:Stämmer detta kanske in på dina symptom? Om du nu glömt o nämna något:

- Det kliar svider och blir rött på huden

- Efter någon dag bildas blåsor som sedan brister till sår
Kliar ibland men inte ofta, blir inte överdrivet rött, som den ska vara typ.
Har inte haft några blåsor vad jag vet, bara att det blivit torrt och då sprack förhuden å nu vill den inte läka å när den gör det så blir den för liten och går inte att "tänja" ut :(
Taweri
Varnad
Inlägg: 70
Blev medlem: 2 september 2012, 16:20
Ort: Halmstad

Inlägg av Taweri »

Psprickan skrev:Jag har alltid använt kondom! Det blev altså så att jag märkte efter att glidmedlet i kondomet typ var "borta" så ollonet lixsom gled mot gummit :/ var väldigt torrt efter jag drog ut! Vi hade haft det ca 5 ggr innan och jag var hennes första så ingen "sjukdom" iaf, Men Vid ungdomsmotagningen gör dom en undersökning, lixsom känner å klämmer dom lixsom? :P Gör ju ont om de drar bak den eller dylikt. Å vill ju inte att nån het tjej kommer å ska undersöka så man får bånge när hon klämmer ^^ Men har dock inte berättat för min tjej att jag har dessa sprickor :/ Vågar inte heller riktigt, Vet inte hur jag ska säga :( Vi hade det för ca 2 veckor sedan och då kände jag att det gjorde ont när den skulle inte för hon e så trång, satt förhuden tröks bakåt så mycket så det inte gick, då bytte jag kondom å ställning och då funkade det!
Är du man eller mus?
Kolla henne i ögonen och säg "du gav mig torrsprickor på min basserwaisser, har du någon könssjukdom?"

Var bestämd och tydlig. Gäller samma när du träffat en snygg tjej och du har halva inne, men de lilla fattas. Säger bara "lyssna, du är sexig och ska ha dig, klä av dig. Ska visa dig vad ordet "älska" betyder"
Benni
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

p0d1 skrev:
2stroke skrev: Det kan bli torrt efter ett tag jo, är ju inte omöjligt att tjejen kommer, och sedan tröttnar efter ett par minuter.
Visst finns chansen till det men det handlar inte direkt om ett samlag på 40minuter som gör henne torr.
Även om hon kommer så brukar de flesta tjejer återhämta sig inom ett par minuter och kan fortsätta precis som innan.
Givetvis, men dom minuterna emellan är smärtsamma, och man tar helst ut snorren innan den blir sandpapprad..
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Foreskinrider :D

Nä skoja. men ta dig till ungdomsmottagningen, de kan ju sånt?
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Detta är ett moppeforum inget jävlar runk, knull och prat om förhud...

Gå till en doktor inte ett moppeforum...
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Jönköping skrev:Detta är ett moppeforum inget jävlar runk, knull och prat om förhud...

Gå till en doktor inte ett moppeforum...
+1 håll er till topic jävla knull experter
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
MaxX
Svårstartad skrothög
Inlägg: 169
Blev medlem: 6 juni 2012, 21:14

Inlägg av MaxX »

1+ TILL JÖNKÖPING
Aerox 03 Såld 2012-10-10

Neos 02 Köpt 2012-10-10
AndreWidestedt skrev:rekommenderar stark att köra utan olja.
Användarens profilbild
Robbdog
Elmoped
Inlägg: 122
Blev medlem: 23 april 2012, 18:01
Ort: Jakobstad, FINLAND

Inlägg av Robbdog »

Sucks to be you! Krya<3
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

alla har hållt sig till topic vad jag kan se så ni har inget att klaga på där.

gillar ni inte tråden så kan ni lätt göra en ny, övriga diskutiioner är till för sånt som inte har med mopeder att göra.
HyperSendan ;)
Elmoped
Inlägg: 49
Blev medlem: 7 maj 2012, 20:43

Inlägg av HyperSendan ;) »

GasresarN skrev:''Båda hände efter det blev "tort" då vi körde så länge''

Hur många dygn snackar vi egentligen?

Prova använd glidmedel när det börjar bli torrt på olja, blir nog skönare för både dig och henne. Allergier förekommer även inom sex, det är nog mer vanligt för tjejer att vara känslig, men självklart förekommer det hos killar också. Som tidigare nämt, ungdomsmotagningen är helt suveränt!
Under tiden så kan du ju pröva att använda kondom, inte riktigt lika kul, men det är inte kul med svullen balle heller!

Bara jag föresten som trodde att det skulle stå: Torr,sprucken och för trång f...örgasaranslutning eller dylikt? Fick mer eller mindre en nakenchock :P Förhud på ett moppeforum? Varför inte liksom! ^^



Du va inte ensam! :D
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Om du nu kört med kondom kan det vara så att du är allergisk mot den/ glidmedlet i den helt enkelt.

Men som sagt, här finner du inga svar. Gå till läkare/ ungdomsmottagning och få det ordnat, det är liksom bara att göra det, inget att vara rädd för. Hellre gå dit och "lida lite lite" pin och få det ordnat än gå och dra med det och riskera att ha fått någon riktig sjukdom.

Låser
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

sen när blev detta nya ungdomsmottagningen? :?
Låst