Byta till nudebar på Stalker!

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Diddan
Varnad
Inlägg: 155
Blev medlem: 1 september 2011, 18:18

Byta till nudebar på Stalker!

Inlägg av Diddan »

Tjenare jag vill till ett nudebarstyre på min stalker men problemet är att jag inte får av mitt orginalstyre:/ Jag har gjort som folk sagt och s´kruvat ut sruven i styrstammen lite och sen bankat ner den så att muttern fär nere lossnar, men mitt styre rubbas ändå inte :( Det är en 00 så tror ni typ att det har rostat fast elr ngt och hur ska jag isåfall få bort det :)? Tacksam för svar!!
korvolle
Elmoped
Inlägg: 31
Blev medlem: 6 juli 2012, 07:59

Inlägg av korvolle »

Byt inte till nudebar. Det är inte så snyggt med nudebar på stalker och det är mycket skönare med orginal på stalker!
Diddan
Varnad
Inlägg: 155
Blev medlem: 1 september 2011, 18:18

Inlägg av Diddan »

korvolle skrev:Byt inte till nudebar. Det är inte så snyggt med nudebar på stalker och det är mycket skönare med orginal på stalker!
Så du säger att om jag vill stunta äre skönare med ett orginal än med ett sr8 styre? :)
Användarens profilbild
Runkenslider
Elmoped
Inlägg: 142
Blev medlem: 30 augusti 2011, 12:23

Inlägg av Runkenslider »

Asså jag tycker att Stalker's orginal styre är skit fult och att dom är riktigt snygga med Nudebar, Men det är ifrån person till person
Diddan
Varnad
Inlägg: 155
Blev medlem: 1 september 2011, 18:18

Inlägg av Diddan »

Runkenslider skrev:Asså jag tycker att Stalker's orginal styre är skit fult och att dom är riktigt snygga med Nudebar, Men det är ifrån person till person
jo asså mitt styre saknar kåpor och är rostigt osv, det lär bli sjukt mkt snyggare men fortfarande ingen som kan svara på HUR JAG SKA FÅ AV ORGINALSKITEN :(((?
Användarens profilbild
Runkenslider
Elmoped
Inlägg: 142
Blev medlem: 30 augusti 2011, 12:23

Inlägg av Runkenslider »

Pröva 5-56 också och ställ den på central stödet, ställ dig på moppen och ryck i styret
:lol:
Diddan
Varnad
Inlägg: 155
Blev medlem: 1 september 2011, 18:18

Inlägg av Diddan »

Runkenslider skrev:Pröva 5-56 också och ställ den på central stödet, ställ dig på moppen och ryck i styret
:lol:
5-56 :P? har inget central, har testat att pin polare sitter och jag står på framdäckaet och drar allt jag kan :/
Diddan
Varnad
Inlägg: 155
Blev medlem: 1 september 2011, 18:18

Inlägg av Diddan »

Runkenslider skrev:Pröva 5-56 också och ställ den på central stödet, ställ dig på moppen och ryck i styret
:lol:
5-56 :P? har inget central, har testat att pin polare sitter och jag står på framdäckaet och drar allt jag kan :/
Användarens profilbild
AntonB
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 620
Blev medlem: 16 juli 2011, 12:44
Ort: Alingsås
Kontakt:

Inlägg av AntonB »

Diddan skrev:
Runkenslider skrev:Pröva 5-56 också och ställ den på central stödet, ställ dig på moppen och ryck i styret
:lol:
5-56 :P? har inget central, har testat att pin polare sitter och jag står på framdäckaet och drar allt jag kan :/
5-56 = smörjmedel, typ wd-40 :)
Rieju SMX Projekt! Släng gärna en kommentar :D
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 490#578490
Bild
Diddan
Varnad
Inlägg: 155
Blev medlem: 1 september 2011, 18:18

Inlägg av Diddan »

AntonB skrev:
Diddan skrev:
Runkenslider skrev:Pröva 5-56 också och ställ den på central stödet, ställ dig på moppen och ryck i styret
:lol:
5-56 :P? har inget central, har testat att pin polare sitter och jag står på framdäckaet och drar allt jag kan :/
5-56 = smörjmedel, typ wd-40 :)
Aha, kan testa det :9
Skriv svar