''Följ tråden''

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Vad tror ni om detta?

Det skulle vara bra.
8
89%
Kanske.
1
11%
Nej.
0
Inga röster
 
Antal röster: 9

Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

''Följ tråden''

Inlägg av Seenz »

Tjenare!

Jag tänkte att när man ofta följer en tråd och man väntar på ett svar eller nåt liknande så brukar jag glömma bort tråden då när den försvinner på ''15 senaste svarande trådarna'' så jag tycker när man trycker in på en tråd och där uppe var det står ''Svara tråd'' så kan man ju ha en ''Följ tråd'' knapp eller något liknande? Så kan man ha ha typ ''tråd följning'' eller nåt liknande där uppe var meddelande, vänner galleri os.v.. är. Sen då om någon då svara på tråden så markeras det med rött som det gör på meddelande. Så om man är utloggad och någon svara på den tråden och sen när man loggar in så ser man det då och när man trycker in på ''tråd följning'' så kanske det ser ut som meddelandet eller nåt om man trycker där..

Kom bara på detta snabbt men det skulle vara nice och ha nått sånt här

( OBS! Detta har kanske kommit upp tidigare men detta var bara något jag kom på nu och vad jag skulle tycka va bra.)
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
Marcus ström
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 2 maj 2012, 15:56

Inlägg av Marcus ström »

Längs ner på sidan finns det "bevaka detta ämnet för svar" eller likanade, då får du ett mail varje gång någon svarar i tråden.
Användarens profilbild
robinkarlssson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 310
Blev medlem: 10 maj 2011, 14:05

Inlägg av robinkarlssson »

Skulle vara super om man kunde införskaffa sig en "Händelse" knapp & när man trycker där så kommer man till eventuella senaste trådar man har skapat & skrivit i & så fort man blir citerad eller får ett svar så blir det rött på knappen!
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 730
Blev medlem: 6 februari 2012, 18:32
Ort: Halmstad

Inlägg av Seenz »

Skulle vara super om man kunde införskaffa sig en "Händelse" knapp & när man trycker där så kommer man till eventuella senaste trådar man har skapat & skrivit i & så fort man blir citerad eller får ett svar så blir det rött på knappen!
Precis, nåt sånt skulle vara najjs
Live like today was you're last day.
Skriv svar