jagad av securitas

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

jagad av securitas

Inlägg av The G »

Var ute med en polare med mopparna,hängde runt vid en skola.
Efter en halv timme så ser jag securitas på väg in till skolan och tänker att dom kan väll inte göra något.
Haha fel av mig dom började köra efter mig,dem var max en eller två meter bakom mig.Dem jagade mig genom halva skolgården tills jag kom en bit utanför.

får dem göra så??
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
SnyggaDerbin
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 3 mars 2012, 20:53

Inlägg av SnyggaDerbin »

Är det securitas som bevakar skolan?
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
wille95
Kort stubin
Inlägg: 1724
Blev medlem: 17 augusti 2010, 20:43
Ort: berga

Inlägg av wille95 »

myttare,
pics or it didnt happen
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

Inlägg av The G »

SnyggaDerbin skrev:Är det securitas som bevakar skolan?
Vet inte men dom brukar vara där vissa tider o kolla runt
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

Inlägg av The G »

wille95 skrev:myttare,
pics or it didnt happen
haha vart fan ska jag få en bild ifrån??
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Nej dom får inte göra så. Polisanmäl.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
SnyggaDerbin
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 3 mars 2012, 20:53

Inlägg av SnyggaDerbin »

The G skrev:
SnyggaDerbin skrev:Är det securitas som bevakar skolan?
Vet inte men dom brukar vara där vissa tider o kolla runt
Brukar sitta ett litet klistermärke där det står securitas vid entréer och fönster typ, om det är dem som övervakar skolan så kanske dem trodde ni gjort / skulle göra något:) eller så vill dem bara ge er lite adrenalin :D
Geten Jens skrev:Tjena, har svetsat ihop två 4Takt så att det blir 8Takt! Kan maN skrika åt motorn att den ska vända om eller måste jag skruva upp cylindernippeln. Har även två styren och ett däck som läcker benzin ur ventilhattarna,
Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

Inlägg av The G »

SnyggaDerbin skrev:
The G skrev:
SnyggaDerbin skrev:Är det securitas som bevakar skolan?
Vet inte men dom brukar vara där vissa tider o kolla runt
Brukar sitta ett litet klistermärke där det står securitas vid entréer och fönster typ, om det är dem som övervakar skolan så kanske dem trodde ni gjort / skulle göra något:) eller så vill dem bara ge er lite adrenalin :D
aa de göre, tror också dom vill skrämma oss bara för först körde jag sick sack framför dem tills jag hörde hur han börja gasa,kollade i backspegeln så är han precis bakom mig.
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
tS
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 735
Blev medlem: 13 februari 2011, 13:31
Ort: Karlstad

Inlägg av tS »

Haft många tillfällen med Securitas/g4s då vi är endel som brukade vara på en skola.
Vet dock inte vad dom får göra o inte göra.
När vi inte drog var endel schyssta o bara snacka med oss och kolla lite vad vi gjorde och bett oss ''hålla koll på skolan'' medans vissa jävlar ska börja anklaga en för all skit o sånt..
Dom gångerna vi dragit har dom ibland kört efter oss och en gång letat efter oss.
En annan gång stanna dom o snacka med mina polare och var jätte schyssta och åkte iväg. Dock kom polisen efter 10 min (då hade dom ringt allstå)
Så lita inte alltid på dom ifall ni härjar runt osånt..
Ifall ni inte orkar med dom och ni kanske gör grejer som itne uppskattas skulle jag nog hittat något annat ställe , fast gör ni inget olagligt eller så var kvar o fråga va dom vill? :)
[spoiler]Bild[/spoiler]
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

bensinskalle skrev:Nej dom får inte göra så. Polisanmäl.
får de ta upp reggnumret då? Och om de ljuger om att man inte får vara på platsen?
Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

Inlägg av The G »

tS skrev:Haft många tillfällen med Securitas/g4s då vi är endel som brukade vara på en skola.
Vet dock inte vad dom får göra o inte göra.
När vi inte drog var endel schyssta o bara snacka med oss och kolla lite vad vi gjorde och bett oss ''hålla koll på skolan'' medans vissa jävlar ska börja anklaga en för all skit o sånt..
Dom gångerna vi dragit har dom ibland kört efter oss och en gång letat efter oss.
En annan gång stanna dom o snacka med mina polare och var jätte schyssta och åkte iväg. Dock kom polisen efter 10 min (då hade dom ringt allstå)
Så lita inte alltid på dom ifall ni härjar runt osånt..
Ifall ni inte orkar med dom och ni kanske gör grejer som itne uppskattas skulle jag nog hittat något annat ställe , fast gör ni inget olagligt eller så var kvar o fråga va dom vill? :)
ja men dem kom inte så snabbt så att stanna var inte första tanken det var mest att dra därifrån så dem inte skulle ringa polisen eller nåt.
vi var bara där o stunta lite.
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
ahermansson8
Elmoped
Inlägg: 86
Blev medlem: 18 mars 2012, 17:46
Kontakt:

Inlägg av ahermansson8 »

Vi brukar jävlas med dom, så dom jagar oss :) , men va kan dom göra om dom får tag på en ens? Ringa polisen typ?
Användarens profilbild
ZX
Arctic Cat Racing
Inlägg: 896
Blev medlem: 8 augusti 2010, 13:38
Ort: Umeå

Inlägg av ZX »

ahermansson8 skrev:Vi brukar jävlas med dom, så dom jagar oss :) , men va kan dom göra om dom får tag på en ens? Ringa polisen typ?

Ja dom kan ringa polisen men dom får nog inte jaga en :)
Användarens profilbild
DtSnubben
gärna till den titeln jag ville ha
Inlägg: 337
Blev medlem: 6 mars 2012, 19:27

Inlägg av DtSnubben »

securitas leker polis som fan.. iaf i min stad.
jag och några kompisar hade klättrat upp på taket ovanför ingången på skolan för nån vecka sen.
Där satt vi i nån timme, sen kom securitas och jagade iväg oss och skrek "ungjävlar" efter oss.

Det roliga är att dom inte ens bevakar skolan, det gör solatum (lokal firma.. tror inte att det finns på något annat ställe)
U mad bro?
Användarens profilbild
derbeyy
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 600
Blev medlem: 6 april 2012, 10:37

Inlägg av derbeyy »

man får inte ha mopeder på en skola! 8)
Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

Inlägg av The G »

derbeyy skrev:man får inte ha mopeder på en skola! 8)
Det roliga var att vi inte äns var mitt i skolan utan där lärarna parkerar sina bilar,typ framför idrottshallen.
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
The G
Elmoped
Inlägg: 41
Blev medlem: 20 februari 2012, 00:45
Ort: Köping

Inlägg av The G »

ahermansson8 skrev:Vi brukar jävlas med dom, så dom jagar oss :) , men va kan dom göra om dom får tag på en ens? Ringa polisen typ?
Haha låter kul men det hade precis regnat så ville inte vurpa framför dem.
Då skulle dom kanske ha hållit kvar mig tills polisen skulle komma
och de ville jag inte,hade ju precis suttit på nytt rör ;)
You will not win
Cause I will not lose ;)
Användarens profilbild
ahermansson8
Elmoped
Inlägg: 86
Blev medlem: 18 mars 2012, 17:46
Kontakt:

Inlägg av ahermansson8 »

DtSnubben skrev:securitas leker polis som fan.. iaf i min stad.
jag och några kompisar hade klättrat upp på taket ovanför ingången på skolan för nån vecka sen.
Där satt vi i nån timme, sen kom securitas och jagade iväg oss och skrek "ungjävlar" efter oss.

Det roliga är att dom inte ens bevakar skolan, det gör solatum (lokal firma.. tror inte att det finns på något annat ställe)
Ah! Dom leker polis, fast dom är typ misslyckade som aldrig lyckades bli poliser
Skriv svar