kom ihåg att täta ordentligt så det inte kommer in fukt!Mrx_MackaN skrev:Det är hur enkelt som helst att borra i ECU boxen och det tar max 5 min.
Gjorde det själv för några dagar sedan och är hur nöjd som helst med resultatet. Här är ECU'n jag borrade
Och här är ritningen på hur man ska borra.
Det är självklart värt det! Och om du nu inte vill riskera det köp ett gammalt tändsystem från ett gammal drac! Ett komplett för max 500. Båda alternativen funkar!
Drog på 2 lager till med tejp efter hålet. Och det duger garanterat, och nej det kommer absolut inte vatten/fukt igenom hålet eftersom boxen sitter även under sadeln, chillaaaaaastreamjr skrev:kom ihåg att täta ordentligt så det inte kommer in fukt!Mrx_MackaN skrev:Det är hur enkelt som helst att borra i ECU boxen och det tar max 5 min.
Gjorde det själv för några dagar sedan och är hur nöjd som helst med resultatet. Här är ECU'n jag borrade
Och här är ritningen på hur man ska borra.
Det är självklart värt det! Och om du nu inte vill riskera det köp ett gammalt tändsystem från ett gammal drac! Ett komplett för max 500. Båda alternativen funkar!
mrx_mackan: hoppas du tätat hålet riktigt och inte bara med tejp...