"Mina trådar" historik!

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
meckARN96
Svårstartad skrothög
Inlägg: 271
Blev medlem: 28 juni 2011, 20:37

"Mina trådar" historik!

Inlägg av meckARN96 »

Ja, som rubriken lyder så önskar jag en "Mina trådar" historik funktion :). Om jag har missat att man kan kolla det på något annat sätt så ber jag om ursäkt, men det skulle göra det mycket lättare att hitta en gammal tråd som man har skapat som man inte kommer ihåg vad den handla om, men man vet att det är precis den som innehåller svaret man söker.. ;)
_____________________________________________________________
"In my body, where the shame-gland should be, there is instead another awesome-gland! True story!"

-Barney Stinson
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

författarsök fungerar ju..
Användarens profilbild
meckARN96
Svårstartad skrothög
Inlägg: 271
Blev medlem: 28 juni 2011, 20:37

Inlägg av meckARN96 »

Letade mig fram till det nu men det verkar som om den funktionen bara söker i texten och rubriken? Så står det iaf under "sökalternativ". Rätta mig om jag har fel. (Prövade också att söka på mitt namn men det kom upp en massa trådar inte skapade av mig...)

PS. Tror att "sök" knappen som man klickar på när man är klar har kaozat på den sidan, den är jättesmal och innehåller ingen text.
_____________________________________________________________
"In my body, where the shame-gland should be, there is instead another awesome-gland! True story!"

-Barney Stinson
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 583
Blev medlem: 3 oktober 2011, 20:28
Ort: Östersund, Jämtland

Inlägg av Älg »

meckARN96 skrev:Letade mig fram till det nu men det verkar som om den funktionen bara söker i texten och rubriken? Så står det iaf under "sökalternativ". Rätta mig om jag har fel. (Prövade också att söka på mitt namn men det kom upp en massa trådar inte skapade av mig...)

PS. Tror att "sök" knappen som man klickar på när man är klar har kaozat på den sidan, den är jättesmal och innehåller ingen text.
Det har jag faktist sagt till Jonas men det verkar inte hänt ngt efter det;)
Användarens profilbild
KarlssoN^
F.D Moderator
Inlägg: 3462
Blev medlem: 4 oktober 2009, 16:41
Ort: Hällvadsholm

Inlägg av KarlssoN^ »

mina inlägg fungerar också.
Skriv svar