vissa medlemmar borde skärpa sig.

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

vissa medlemmar borde skärpa sig.

Inlägg av PK »

Sha!

har börjat trötna på dessa personer som verkar sakna både IQ och vett. vad är det som är så svårt?

menar inga speciella utan rent allmänt så finns det folk som är extremt bra på att posta frågor angående ett aeroxstyre i stuntmedia och folk som tror att "hjälp!" är en bra rubrik för en tråd om sin moppe.

skulle vara väldigt skönt om folk kunde ta lite ansvar och skärpa sig med detta.

det är faktiskt inte så svårt. jag har försökt med att ha reglerna som signatur, säga till snällt, säga till ordentligt, låsa trådar, flytta trådar och allt möjligt.

kom ihåg bara att vi i crew och mods inte är poliser och skulle få tid över till tävlingar och reportage om detta försvinner.






nej, jag klagar inte på något, men jag tycker att mognadsnivån på forumen borde höjjas en aning.


MVH PK :) <3
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Tyvärr så är det sant sen finns det idioter som får svar på sin fråga men ignorerar svaren och ställer en ny fråga
Användarens profilbild
saile96
King of the street
Inlägg: 2119
Blev medlem: 7 oktober 2011, 18:12
Ort: åland, finland

Inlägg av saile96 »

pk fdw <3
avverkade fordon:
loncin 90cc fyrhjuling (såld)
honda cr 50cc (såld)
honda cr 80cc (tillsalu)
Derbi drd 50cc (tillsalu)
peugote xps 70cc (såld)
kawasaki klf 220cc
ktm exc 125cc
ktm sx 450cc
volvo 740
nissan king cab
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Mattyyy skrev:Tyvärr så är det sant sen finns det idioter som får svar på sin fråga men ignorerar svaren och ställer en ny fråga
ja, men ställa ny fråga kan dom väll få göra? :)

dock så finns det folk som ständigt ffår trådar låsta och blir tillsagda men fortfarande håller på.
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

PK skrev:
Mattyyy skrev:Tyvärr så är det sant sen finns det idioter som får svar på sin fråga men ignorerar svaren och ställer en ny fråga
ja, men ställa ny fråga kan dom väll få göra? :)

dock så finns det folk som ständigt ffår trådar låsta och blir tillsagda men fortfarande håller på.
Ja klart dom får men det jag syftar på är personer som ställer en fråga och får svar på det men testar inte ens tipsen om dom kan funka och ställer massa nya frågor.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag kan hålla med helt.
Liksom ska man vara medlem och aktiv på ett forum så ska man ju läsa genom reglerna. För alla vill ju ha ordning och reda, så man kan hitta sina svar.

Sen ett sådant svar här ovanför med är inte nödvändigt, finns PM.
"pk fdw<3"
Användarens profilbild
DePo
Elmoped
Inlägg: 46
Blev medlem: 1 april 2012, 16:39

Inlägg av DePo »

Denna tråd gör ingen skillnad, idioter och oseriösa kommer alltid att vara idioter och oseriösa.
Om dem inte tar forumet på allvar så tar dem inte varningar och klagomål på allvar heller.
För att få stop på sådant här så krävs större åtgårder, som tyvärr inte finns, i nuläget.

Helt enkelt att gilla läget i min mening.
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

Finns alltid puckon som lever i sin egna värld som skippar att läsa reglerna (även fastän reglerna bara är allmänt vett så förstår dom inte ändå).

Jag står iaf fast vid mitt förslag som är angivet här;
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=30152
Skriv svar