Meddelandeikon-kaputt

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

riejumikäl
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 493
Blev medlem: 14 februari 2011, 21:20

Meddelandeikon-kaputt

Inlägg av riejumikäl »

Tjena!

Problemet med att man inte ser om man fått ett nytt meddelande har ju funnits sedan sidan uppdaterades.
Är det påväg att fixas eller inte?
Man missar många meddelande om man inte ser det ;)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

MrAndersson skrev:Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
jao, men crew medlemmar kan vilken admin som helst lägga in. Knappen måste jonas eller någon programmerar fixa.. :)
riejumikäl
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 493
Blev medlem: 14 februari 2011, 21:20

Inlägg av riejumikäl »

MrAndersson skrev:Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
Jappjapp, undrar bara hur ofta man ser Jonas här? För isf skulle man flyga på honom och fråga om detta :)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

riejumikäl skrev:
MrAndersson skrev:Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
Jappjapp, undrar bara hur ofta man ser Jonas här? För isf skulle man flyga på honom och fråga om detta :)
aldrig :roll: Har inte sett han på x antal veckor.. Sjukt oaktiv känns de som!
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

MrAndersson skrev:
riejumikäl skrev:
MrAndersson skrev:Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
Jappjapp, undrar bara hur ofta man ser Jonas här? För isf skulle man flyga på honom och fråga om detta :)
aldrig :roll: Har inte sett han på x antal veckor.. Sjukt oaktiv känns de som!
Han kanske har andra hobbys än moppar om han har ett riktigt arbete, men vad vet jag.. :wink:
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

2stroke skrev:
MrAndersson skrev:
riejumikäl skrev: Jappjapp, undrar bara hur ofta man ser Jonas här? För isf skulle man flyga på honom och fråga om detta :)
aldrig :roll: Har inte sett han på x antal veckor.. Sjukt oaktiv känns de som!
Han kanske har andra hobbys än moppar om han har ett riktigt arbete, men vad vet jag.. :wink:
Alla nyheter sätter han upp men han har ett annat forum vad han prioriterar!

Senså synns han alltid då han har tid på tsr! :D
riejumikäl
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 493
Blev medlem: 14 februari 2011, 21:20

Inlägg av riejumikäl »

Victorh skrev:
2stroke skrev:
MrAndersson skrev: aldrig :roll: Har inte sett han på x antal veckor.. Sjukt oaktiv känns de som!
Han kanske har andra hobbys än moppar om han har ett riktigt arbete, men vad vet jag.. :wink:
Alla nyheter sätter han upp men han har ett annat forum vad han prioriterar!

Senså synns han alltid då han har tid på tsr! :D
Han dyker väl upp någon gång :) Det vore iaf bra att få det att fungera igen :)
Användarens profilbild
Gröngöling
Snuten
Inlägg: 1066
Blev medlem: 3 november 2011, 19:41
Ort: Staffanstorp

Inlägg av Gröngöling »

Fast jag tycker jonas gör ett riktigt bra jobb med sidan, han verkar mer aktiv än de flesta admins på forum jag har hängt på...

Men jag håller med om meddelandeknappen, fast jag trodde att den alltid varit så :P
Well do ya, punk?
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous
Inlägg: 2211
Blev medlem: 7 juli 2011, 08:31
Ort: Bromölla

Inlägg av Axel »

Vad jag förstått så är det inte heller jonas som ändrar såna saker här på forumet, utan en vän till han.

Tycker jonas är aktiv! Bara det att han inte skriver på forumet, men vad skall han svara på? Vilket hans favorit godis är eller varför någons moppe går dåligt på fullgas? ;) :)

Jag, under tiden meddelande knappen är kass, har kryssat i något som gör att jag får ett mail vid nytt PM, så man inte missar det helt! :)
bibapeolola
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

vicke xX SMT skrev:
MrAndersson skrev:Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
jao, men crew medlemmar kan vilken admin som helst lägga in. Knappen måste jonas eller någon programmerar fixa.. :)
för det finns ju hur många admins som helst.

Som AxxxeL säger är det inte Jonas som står för sidans uppbyggnad på det viset.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

DEA!! skrev:
vicke xX SMT skrev:
MrAndersson skrev:Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
jao, men crew medlemmar kan vilken admin som helst lägga in. Knappen måste jonas eller någon programmerar fixa.. :)
för det finns ju hur många admins som helst.

Som AxxxeL säger är det inte Jonas som står för sidans uppbyggnad på det viset.
aa men tror Jonas programmerar också är inte säker! Själv stör i meddelande knappen mig kollar meddelanden alltid då jag är online för har tävlingar här så dyker upp ganska ofta frågor om de! :D

Men senså Jonas kommenterar alla nyheter typ och sedan svarar han i korv tråden iaf! :D
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

DEA!! skrev:
vicke xX SMT skrev:
MrAndersson skrev:Håller med! Detta borde va en hyfsat hög prio, istället för alla crew medlemmar... Då de är riktigt störande när den försvunnit...
jao, men crew medlemmar kan vilken admin som helst lägga in. Knappen måste jonas eller någon programmerar fixa.. :)
för det finns ju hur många admins som helst.

Som AxxxeL säger är det inte Jonas som står för sidans uppbyggnad på det viset.
Jag menade att t.ex. Karlsson kan lägga in crew medlemmar, men han kan inte fixa meddelandeikonen. Kan inte förklara så bra men det påverkar ju inte hur snabbt meddelandeikonen fixas pga. att man lägger in mera crew medlemmar, eftersom det inte är Jonas som lägger in dem. Blev ganska dåligt förklarat men kunde inte riktigt förklara :roll:
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Inget som behöver förklaras.

Jonas är den som kan fixa det. Han vet vad som behöver fixas och när det fixas är det bara han som vet.

Vi får vänta och se helt enkelt.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Inget som behöver förklaras.

Jonas är den som kan fixa det. Han vet vad som behöver fixas och när det fixas är det bara han som vet.

Vi får vänta och se helt enkelt.
Skriv svar