Omröstning v.4

Här kommer veckans bästa bidrag läggas ut för en omröstning, därefter koras veckans vinnare.

Moderatorer: Speedway, TheAndersson, Mura

Vem har bästa bilden?

Omröstningen slutade 29 januari 2012, 23:28

Torsken
40
36%
Livelawe
47
42%
SickRazer
15
14%
saile96
6
5%
m0pp3p0jk
3
3%
 
Antal röster: 111

Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Omröstning v.4

Inlägg av Victorh »

Torsken skrev:Bild
Livelawe skrev:Bild
SickRazer skrev:Här kommer en av de nya bilderna:
Bild
saile96 skrev:Bild
m0pp3p0jk skrev:Bild
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

sämst att RacingTobbe's aerox inte är med!
lätt den snyggaste på tsr vad jag sett
Mura Got Blunt?
riejumikäl
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 493
Blev medlem: 14 februari 2011, 21:20

Inlägg av riejumikäl »

Torskar Torsken på detta då vet jag inte!
Härlig genomtänkte vinterbild! Cheers :D
Användarens profilbild
SickRazer
Gasres
Inlägg: 1569
Blev medlem: 12 juli 2010, 15:33
Ort: Kungsbacka
Kontakt:

Inlägg av SickRazer »

aerox-sami skrev:sämst att RacingTobbe's aerox inte är med!
lätt den snyggaste på tsr vad jag sett
Här är det dock den snyggaste bilden som gäller, inte den snyggaste moppen ^^
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Måste säga att jag röstade på livelawe, rktigt snygg bild enligt mig :)
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Jag körde på SickRazer
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
rasmusborg
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 31 december 2011, 13:28
Ort: Haninge
Kontakt:

Inlägg av rasmusborg »

Jag körde på SickRazer, grymt fet bild!:)
Kolla gärna in min Stunt film!
http://www.youtube.com/watch?v=N2g-tEig1XA
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

Mattyyy skrev:Grattis Torsken!
För vad? :)


På tal om Torsken han har nog fan vunnit 7/10 av de senaste tävlingarna om inte mer:P
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

Victor1996 skrev:
Mattyyy skrev:Grattis Torsken!
För vad? :)


På tal om Torsken han har nog fan vunnit 7/10 av de senaste tävlingarna om inte mer:P
Detta blir tredje och det innebär han inte kan vinna nu på en månad så det blir rättvist!

Tycker redan 3 vinster inom 5 veckor är tillräckligt så en liten paus kan han ta ;)

edit: Liwelawe leder ju endå! :D
Användarens profilbild
asnasomfan
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 24 december 2011, 11:09

Inlägg av asnasomfan »

buhu jag som tycker det är så roligt med tävlingarna.. :cry: aja men får man inte vinna fler än 3 så kan jag ju inte göra så mycket men om jag vinner nu när får jag tävla igen?
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

asnasomfan skrev:buhu jag som tycker det är så roligt med tävlingarna.. :cry: aja men får man inte vinna fler än 3 så kan jag ju inte göra så mycket men om jag vinner nu när får jag tävla igen?
vadå du vinner? du har inte ens deltagit i någon tävling? första inlägget du skrivit nu?

OnT: röstade på Sickrazer
Användarens profilbild
asnasomfan
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 24 december 2011, 11:09

Inlägg av asnasomfan »

vicke xX SMT skrev:
asnasomfan skrev:buhu jag som tycker det är så roligt med tävlingarna.. :cry: aja men får man inte vinna fler än 3 så kan jag ju inte göra så mycket men om jag vinner nu när får jag tävla igen?
vadå du vinner? du har inte ens deltagit i någon tävling? första inlägget du skrivit nu?

OnT: röstade på Sickrazer
sorry glömde skriva att det är Torsken som egentligen skriver. var tvungen att göra ett nytt inlogg för har bytt dator och kommer inte ihåg lösenordet till"torsken" för hade det på autofyll. så har detta nu. så när "asnasomfan" skriver så är det jag torsken :) förstog att du blev lite förvirrad där
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

asnasomfan skrev:
vicke xX SMT skrev:
asnasomfan skrev:buhu jag som tycker det är så roligt med tävlingarna.. :cry: aja men får man inte vinna fler än 3 så kan jag ju inte göra så mycket men om jag vinner nu när får jag tävla igen?
vadå du vinner? du har inte ens deltagit i någon tävling? första inlägget du skrivit nu?

OnT: röstade på Sickrazer
sorry glömde skriva att det är Torsken som egentligen skriver. var tvungen att göra ett nytt inlogg för har bytt dator och kommer inte ihåg lösenordet till"torsken" för hade det på autofyll. så har detta nu. så när "asnasomfan" skriver så är det jag torsken :) förstog att du blev lite förvirrad där


Det kan inte vara så att du gör acc för att vinna då? :@[/u]
Användarens profilbild
asnasomfan
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 24 december 2011, 11:09

Inlägg av asnasomfan »

Victor1996 skrev:
asnasomfan skrev:
vicke xX SMT skrev: vadå du vinner? du har inte ens deltagit i någon tävling? första inlägget du skrivit nu?

OnT: röstade på Sickrazer
sorry glömde skriva att det är Torsken som egentligen skriver. var tvungen att göra ett nytt inlogg för har bytt dator och kommer inte ihåg lösenordet till"torsken" för hade det på autofyll. så har detta nu. så när "asnasomfan" skriver så är det jag torsken :) förstog att du blev lite förvirrad där


Det kan inte vara så att du gör acc för att vinna då? :@[/u]
smart ide du har där, ne det har jag inte. har bara gjort detta och torsken. men det är ju en smart ide hahaha
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

asnasomfan skrev:
vicke xX SMT skrev:
asnasomfan skrev:buhu jag som tycker det är så roligt med tävlingarna.. :cry: aja men får man inte vinna fler än 3 så kan jag ju inte göra så mycket men om jag vinner nu när får jag tävla igen?
vadå du vinner? du har inte ens deltagit i någon tävling? första inlägget du skrivit nu?

OnT: röstade på Sickrazer
sorry glömde skriva att det är Torsken som egentligen skriver. var tvungen att göra ett nytt inlogg för har bytt dator och kommer inte ihåg lösenordet till"torsken" för hade det på autofyll. så har detta nu. så när "asnasomfan" skriver så är det jag torsken :) förstog att du blev lite förvirrad där
Varför tar du inte bara då och trycker på "Jag har glömt mitt lösenord" ?

Börjar nästan misstänka att någon håller på att fuska här..
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

vicke xX SMT skrev:
asnasomfan skrev:
vicke xX SMT skrev: vadå du vinner? du har inte ens deltagit i någon tävling? första inlägget du skrivit nu?

OnT: röstade på Sickrazer
sorry glömde skriva att det är Torsken som egentligen skriver. var tvungen att göra ett nytt inlogg för har bytt dator och kommer inte ihåg lösenordet till"torsken" för hade det på autofyll. så har detta nu. så när "asnasomfan" skriver så är det jag torsken :) förstog att du blev lite förvirrad där
Varför tar du inte bara då och trycker på "Jag har glömt mitt lösenord" ?

Börjar nästan misstänka att någon håller på att fuska här..
Precis, Han har ju till 100% röstat med detta med :)
Användarens profilbild
HUBBA
Svårstartad skrothög
Inlägg: 156
Blev medlem: 28 september 2011, 21:18

Inlägg av HUBBA »

Klart han fuskar.. :roll:

Jag röstade på Livelawe, sjukt snygg bild!
Användarens profilbild
NeosTobbe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 294
Blev medlem: 4 januari 2012, 00:41

Inlägg av NeosTobbe »

vicke xX SMT skrev:
asnasomfan skrev:
vicke xX SMT skrev: vadå du vinner? du har inte ens deltagit i någon tävling? första inlägget du skrivit nu?

OnT: röstade på Sickrazer
sorry glömde skriva att det är Torsken som egentligen skriver. var tvungen att göra ett nytt inlogg för har bytt dator och kommer inte ihåg lösenordet till"torsken" för hade det på autofyll. så har detta nu. så när "asnasomfan" skriver så är det jag torsken :) förstog att du blev lite förvirrad där
Varför tar du inte bara då och trycker på "Jag har glömt mitt lösenord" ?

Börjar nästan misstänka att någon håller på att fuska här..
ot men den knappen fanns inte när jag villa ha tbx mitt pass i 3 månader och inte ett jävla svar av jonas heller!
Skyliner34 skrev:
joar skrev:Varför älskar KTM_Danielsson finnar så jävla mycket?
För han är bög :)
Användarens profilbild
asnasomfan
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 24 december 2011, 11:09

Inlägg av asnasomfan »

men jag har inte fuskat, ni får tro vad ni vill
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 16 november 2011, 00:39
Ort: Norrköping

Inlägg av Livelawe »

haha såg det förut.. torskens röster gick uppåt var 2 minut haha hela tiden :P
Användarens profilbild
asnasomfan
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 24 december 2011, 11:09

Inlägg av asnasomfan »

jag vill inte skapa ett krig nu men jag säger det en gång för alla jag har inte fuskat. tror ni på fullaste allvar att jag skulle ha ork,tid, eller lust att göra, få se nu hur många röster jag fått hittills.. ah 30 acc på twostroke och rösta på mig själv? jag är med i den här tävlingen för att det är kul och jag är foto intresserad! jag tror inte någon av er skulle orka fuska bara för att få en fjuttig hundring. inte jag häller. jag tycker det här är en bra tävling och håller mig till reglerna. till och med när ni inte tyckte att jag skulle vinna för någon vecka sedan så lät jag 2:an vinna. har jag brutit mot reglerna en enda gång? ne just det. jag förstår att ni inte vill att folk fuskar, det vill inte jag heller men om någon sa till er att ni fuskade och ni visste det var fel och när ni sa det så fortsatte dom.

sedan kan jag förstå om man röstade på en bild man tyckte var bäst och den sedan inte vinner så kanske man tycker att fel bild vann. men det brukar vara ett jävla tjat om att fel bild vinner så bara för man tycker en bild är bra och inte den vinner så kan man ju fan inte bli sur för det eftersom majoriteten som röstat inte tycker det.

och till livalawe vill jag bara säga grattis eftersom du leder, skit snygg bild :)

och till Victor1996 kan jag säga var glad för vinsten jag överlät till dig.

och till vicke xX SMT du kan ju visa mig var det står "jag har glömt mitt lösenord" eller finns den knappen kanske inte..
Senast redigerad av asnasomfan den 28 januari 2012, 18:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

SickRazer skrev:
aerox-sami skrev:sämst att RacingTobbe's aerox inte är med!
lätt den snyggaste på tsr vad jag sett
Här är det dock den snyggaste bilden som gäller, inte den snyggaste moppen ^^
jo men varför kommer alla fula med :roll: men inte hans :evil:
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

aerox-sami skrev:
SickRazer skrev:
aerox-sami skrev:sämst att RacingTobbe's aerox inte är med!
lätt den snyggaste på tsr vad jag sett
Här är det dock den snyggaste bilden som gäller, inte den snyggaste moppen ^^
jo men varför kommer alla fula med :roll: men inte hans :evil:
saken är en tar med en smutsig Rieju drac i solsken istället för en jävligt fin custom moddad roxx om bilder är bara tagen från sidan -.-

Sluta klaga på Torsken han skickade redan före han skrev hit på pm om att han inte slipper till sitt acc så han hamnade göra nytt så fuskar gör han inte!

edit: du kan endå inte få din kod om du inte slipper in på ditt Torsken acc ;)
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

Victorh skrev:
aerox-sami skrev:
SickRazer skrev: Här är det dock den snyggaste bilden som gäller, inte den snyggaste moppen ^^
jo men varför kommer alla fula med :roll: men inte hans :evil:
saken är en tar med en smutsig Rieju drac i solsken istället för en jävligt fin custom moddad roxx om bilder är bara tagen från sidan -.-

Sluta klaga på Torsken han skickade redan före han skrev hit på pm om att han inte slipper till sitt acc så han hamnade göra nytt så fuskar gör han inte!

edit: du kan endå inte få din kod om du inte slipper in på ditt Torsken acc ;)
aja ska inte gnälla för mycket förutom att denna tävling suger ta med alla istället så får man rösta på vilken man tycker är bra, ändå inte så många som skickar in
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 16 november 2011, 00:39
Ort: Norrköping

Inlägg av Livelawe »

vafaan.. Kolla på din egna Moppe som är ritad med tuschpenna innan du klagar på bilderna som läggs upp att dem är fula. :)
Användarens profilbild
Jönköping
Kinaraket
Inlägg: 1075
Blev medlem: 7 juli 2011, 23:24

Inlägg av Jönköping »

asnasomfan skrev:jag vill inte skapa ett krig nu men jag säger det en gång för alla jag har inte fuskat. tror ni på fullaste allvar att jag skulle ha ork,tid, eller lust att göra, få se nu hur många röster jag fått hittills.. ah 30 acc på twostroke och rösta på mig själv? jag är med i den här tävlingen för att det är kul och jag är foto intresserad! jag tror inte någon av er skulle orka fuska bara för att få en fjuttig hundring. inte jag häller. jag tycker det här är en bra tävling och håller mig till reglerna. till och med när ni inte tyckte att jag skulle vinna för någon vecka sedan så lät jag 2:an vinna. har jag brutit mot reglerna en enda gång? ne just det. jag förstår att ni inte vill att folk fuskar, det vill inte jag heller men om någon sa till er att ni fuskade och ni visste det var fel och när ni sa det så fortsatte dom.

sedan kan jag förstå om man röstade på en bild man tyckte var bäst och den sedan inte vinner så kanske man tycker att fel bild vann. men det brukar vara ett jävla tjat om att fel bild vinner så bara för man tycker en bild är bra och inte den vinner så kan man ju fan inte bli sur för det eftersom majoriteten som röstat inte tycker det.

och till livalawe vill jag bara säga grattis eftersom du leder, skit snygg bild :)

och till Victor1996 kan jag säga var glad för vinsten jag överlät till dig.

och till vicke xX SMT du kan ju visa mig var det står "jag har glömt mitt lösenord" eller finns den knappen kanske inte..
Jag vann... Bara att du fick mer röster efter kl 23:59:59
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

Livelawe skrev:vafaan.. Kolla på din egna Moppe som är ritad med tuschpenna innan du klagar på bilderna som läggs upp att dem är fula. :)
den bilden är från den gammla ägaren står även i kommentarerna...
men det läste du säkert inte
Mura Got Blunt?
Användarens profilbild
Livelawe
Svårstartad skrothög
Inlägg: 202
Blev medlem: 16 november 2011, 00:39
Ort: Norrköping

Inlägg av Livelawe »

aerox-sami skrev:
Livelawe skrev:vafaan.. Kolla på din egna Moppe som är ritad med tuschpenna innan du klagar på bilderna som läggs upp att dem är fula. :)
den bilden är från den gammla ägaren står även i kommentarerna...
men det läste du säkert inte

jaja :)
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

asnasomfan skrev:och till vicke xX SMT du kan ju visa mig var det står "jag har glömt mitt lösenord" eller finns den knappen kanske inte..
Testa att trycka på logga in knappen utan att skriva in nått och sedan kommer knappen fram..
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

Victor1996 skrev:
asnasomfan skrev:jag vill inte skapa ett krig nu men jag säger det en gång för alla jag har inte fuskat. tror ni på fullaste allvar att jag skulle ha ork,tid, eller lust att göra, få se nu hur många röster jag fått hittills.. ah 30 acc på twostroke och rösta på mig själv? jag är med i den här tävlingen för att det är kul och jag är foto intresserad! jag tror inte någon av er skulle orka fuska bara för att få en fjuttig hundring. inte jag häller. jag tycker det här är en bra tävling och håller mig till reglerna. till och med när ni inte tyckte att jag skulle vinna för någon vecka sedan så lät jag 2:an vinna. har jag brutit mot reglerna en enda gång? ne just det. jag förstår att ni inte vill att folk fuskar, det vill inte jag heller men om någon sa till er att ni fuskade och ni visste det var fel och när ni sa det så fortsatte dom.

sedan kan jag förstå om man röstade på en bild man tyckte var bäst och den sedan inte vinner så kanske man tycker att fel bild vann. men det brukar vara ett jävla tjat om att fel bild vinner så bara för man tycker en bild är bra och inte den vinner så kan man ju fan inte bli sur för det eftersom majoriteten som röstat inte tycker det.

och till livalawe vill jag bara säga grattis eftersom du leder, skit snygg bild :)

och till Victor1996 kan jag säga var glad för vinsten jag överlät till dig.

och till vicke xX SMT du kan ju visa mig var det står "jag har glömt mitt lösenord" eller finns den knappen kanske inte..
Jag vann... Bara att du fick mer röster efter kl 23:59:59
aa det är sant du fick mer röster efter 23.59.59
Användarens profilbild
asnasomfan
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 24 december 2011, 11:09

Inlägg av asnasomfan »

vicke xX SMT skrev:
asnasomfan skrev:och till vicke xX SMT du kan ju visa mig var det står "jag har glömt mitt lösenord" eller finns den knappen kanske inte..
Testa att trycka på logga in knappen utan att skriva in nått och sedan kommer knappen fram..
nope
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad
Inlägg: 385
Blev medlem: 22 november 2011, 23:14
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Peppenamnlos »

asnasomfan skrev:
vicke xX SMT skrev:
asnasomfan skrev:och till vicke xX SMT du kan ju visa mig var det står "jag har glömt mitt lösenord" eller finns den knappen kanske inte..
Testa att trycka på logga in knappen utan att skriva in nått och sedan kommer knappen fram..
nope
Lägg upp en print screen på hur det ser ut för dig då, så att du inte sitter här och ljuger.
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Användarens profilbild
asnasomfan
Elmoped
Inlägg: 8
Blev medlem: 24 december 2011, 11:09

Inlägg av asnasomfan »

Peppenamnlos skrev:
asnasomfan skrev:
vicke xX SMT skrev: Testa att trycka på logga in knappen utan att skriva in nått och sedan kommer knappen fram..
nope
Lägg upp en print screen på hur det ser ut för dig då, så att du inte sitter här och ljuger.
det har jag ju tid med.. det står bara: Information

Du har skrivit in ett antingen felaktigt eller inaktivt användarnamn eller ett felaktigt lösenord

Klicka här för att försöka igen.

Klicka här för att återgå till index.
Användarens profilbild
Peppenamnlos
Varnad
Inlägg: 385
Blev medlem: 22 november 2011, 23:14
Ort: Eskilstuna

Inlägg av Peppenamnlos »

asnasomfan skrev:
Peppenamnlos skrev:
asnasomfan skrev: nope
Lägg upp en print screen på hur det ser ut för dig då, så att du inte sitter här och ljuger.
det har jag ju tid med.. det står bara: Information

Du har skrivit in ett antingen felaktigt eller inaktivt användarnamn eller ett felaktigt lösenord

Klicka här för att försöka igen.

Klicka här för att återgå till index.

Inte tid? VA, klicka på "print screen" knappen på ditt tangentbord, lägg in i paint. Spara som JPG/GIF, gå in på photobucket, speedyshare eller allt det nu kan vara, posta länken här. JOBBIGT VA?
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Låst