Beställde ett Polisport MMX framlyse som jag fick idag och gick ut och satte på. När allt var fixat så starta jag tändningen och provade att blinka och att titta bromsljusen, ingenting hände, intstrumentpanelen lyste inte. När jag startar moppen så funkar allt men lyser väldigt svagt och om jag varvar så lyser alla lampor starkare (blinkers också), samt att blinkersen blinkar snabbare en vanligt.
Provade att byta tillbaka till gamla framlyset men det var likadant där.
Någon som vet vad det kan vara? Laddar batteriet just nu, har tittat alla kablar så tror inte det är något jordfel heller.
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Kan nog inte vara så svårt, fixar nog jag:)
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!