Ta bort trådar istället för att låsa dom

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
anthmyr
Yamaha Racing Team
Inlägg: 541
Blev medlem: 5 maj 2011, 19:02
Ort: partille

Ta bort trådar istället för att låsa dom

Inlägg av anthmyr »

Har letat efter en liknande fråga/svar , men i alla fall Varför tar ni inte helt enkelt bort trådar som ni nu istället låser? Känns så sjukt onödigt att ha kvar massa gamla trådar men det finna antagligen en anledning :)


Vet att ni har problem med att tex flytta trådar efter uppdateringen
Yamaha Aerox/Neos/Slider / Beta RR 8)

Nerox- http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33282

Utseende är inte allt , men hur ofta runkar du till någons personlighet?
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Re: Ta bort trådar istället för att låsa dom

Inlägg av PK »

anthmyr skrev:Har letat efter en liknande fråga/svar , men i alla fall Varför tar ni inte helt enkelt bort trådar som ni nu istället låser? Känns så sjukt onödigt att ha kvar massa gamla trådar men det finna antagligen en anledning :)


Vet att ni har problem med att tex flytta trådar efter uppdateringen
ja, det är ju faktiskt sjukt onödigt att ha kvar gamla. dock så är dom det för att det kanske finns lösningar på problem :)

denna frågan har varit uppe tidigare om du söker och det är kanske därför dom är kvar (?)


men ta bort-knappen funkar inte men kommer förhoppningsvis funka inom kort :) det är väldigt krångligt att ta bort dom för tillfället.
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög
Inlägg: 305
Blev medlem: 18 mars 2011, 21:31

Inlägg av Hebbex »

Har för mig att det bara är Jonas (kanske Swedma(stavning?)) som kan ta bort trådar, dvs mods kan bara låsa.
D3nnis skrev:varför får jagont i magen och blir bajsnödig när jag dricker monster?
Nej
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Hebbex skrev:Har för mig att det bara är Jonas (kanske Swedma(stavning?)) som kan ta bort trådar, dvs mods kan bara låsa.
Nope, även basicmods kan ta borrt, och särskilt storfräsare som jag ;)

Men somsagt, ta börrt funktionen is doWn...


Men grundanledningen till att trådar låses och inte tas bort direkt, är för att författaren ska se det och fatta att han gjort fel. Inte bara " oj vart fan tog tråden vägen??? Äh jag gör 40 nya exakt likadana så är problemet löst !! "

Men gamla låsta trådar tas gärna bort, dock är det en fråga om energi och engagemang helt enkelt ;) Och dessutom skadar det inte att låta trådarna ligga kvar eftersom det ser bra ut i statisktiken. Är forumet lite aktivt försvinner de låsta trådarna ganska fort bak i kön
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
anthmyr
Yamaha Racing Team
Inlägg: 541
Blev medlem: 5 maj 2011, 19:02
Ort: partille

Inlägg av anthmyr »

bensinskalle skrev:
Hebbex skrev:Har för mig att det bara är Jonas (kanske Swedma(stavning?)) som kan ta bort trådar, dvs mods kan bara låsa.
Nope, även basicmods kan ta borrt, och särskilt storfräsare som jag ;)

Men somsagt, ta börrt funktionen is doWn...


Men grundanledningen till att trådar låses och inte tas bort direkt, är för att författaren ska se det och fatta att han gjort fel. Inte bara " oj vart fan tog tråden vägen??? Äh jag gör 40 nya exakt likadana så är problemet löst !! "

Men gamla låsta trådar tas gärna bort, dock är det en fråga om energi och engagemang helt enkelt ;) Och dessutom skadar det inte att låta trådarna ligga kvar eftersom det ser bra ut i statisktiken. Är forumet lite aktivt försvinner de låsta trådarna ganska fort bak i kön
haha okej , men så när "ta bort" knappen fungerar så kommer ni att ta bort "onödiga" trådar? :) och låsta trådar där det ändå är bra diskussioner och "fakta" om någonting är väll bäst om tex du om det är en felpost flyttar den, byter topic osv :)
Yamaha Aerox/Neos/Slider / Beta RR 8)

Nerox- http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33282

Utseende är inte allt , men hur ofta runkar du till någons personlighet?
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

anthmyr skrev:
bensinskalle skrev:
Hebbex skrev:Har för mig att det bara är Jonas (kanske Swedma(stavning?)) som kan ta bort trådar, dvs mods kan bara låsa.
Nope, även basicmods kan ta borrt, och särskilt storfräsare som jag ;)

Men somsagt, ta börrt funktionen is doWn...


Men grundanledningen till att trådar låses och inte tas bort direkt, är för att författaren ska se det och fatta att han gjort fel. Inte bara " oj vart fan tog tråden vägen??? Äh jag gör 40 nya exakt likadana så är problemet löst !! "

Men gamla låsta trådar tas gärna bort, dock är det en fråga om energi och engagemang helt enkelt ;) Och dessutom skadar det inte att låta trådarna ligga kvar eftersom det ser bra ut i statisktiken. Är forumet lite aktivt försvinner de låsta trådarna ganska fort bak i kön
haha okej , men så när "ta bort" knappen fungerar så kommer ni att ta bort "onödiga" trådar? :) och låsta trådar där det ändå är bra diskussioner och "fakta" om någonting är väll bäst om tex du om det är en felpost flyttar den, byter topic osv :)
Tror nog det tar allt för länge att rensa ut alla gamla låsta trådar, så jävla många. Men när "Ta bort" knappen börjar fungera igen tycker jag nog ni borde ta bort alla felpostade/onödiga trådar, ser inte snyggt ut med en massa låsta trådar i forumet enligt mig. ;)
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

ktm har redan sackt att han ska sitta i 1 vecka i streck och ta bort alla gamla låsta trådar när det funkar :) (med nån hamburgare från max dåochdå) :D
Bild
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Mura skrev:ktm har redan sackt att han ska sitta i 1 vecka i streck och ta bort alla gamla låsta trådar när det funkar :) (med nån hamburgare från max dåochdå) :D
låter ju bra! visste att det skulle komma nått med max och hamburgare när du nämnde ktm ;)

sackt och ändligt.. tror du ska satsa på att bli modersmåls lärare.. :D
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

vicke xX SMT skrev:
Mura skrev:ktm har redan sackt att han ska sitta i 1 vecka i streck och ta bort alla gamla låsta trådar när det funkar :) (med nån hamburgare från max dåochdå) :D
låter ju bra! visste att det skulle komma nått med max och hamburgare när du nämnde ktm ;)

sackt och ändligt.. tror du ska satsa på att bli modersmåls lärare.. :D

visste det skulle komma upp sånt när du öppna käften..

du kan satsa på att bli stav polis. och gripa folk som våldtar svenska ordboken dagligen :D
Bild
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

vicke xX SMT skrev:
anthmyr skrev:
bensinskalle skrev: Nope, även basicmods kan ta borrt, och särskilt storfräsare som jag ;)

Men somsagt, ta börrt funktionen is doWn...


Men grundanledningen till att trådar låses och inte tas bort direkt, är för att författaren ska se det och fatta att han gjort fel. Inte bara " oj vart fan tog tråden vägen??? Äh jag gör 40 nya exakt likadana så är problemet löst !! "

Men gamla låsta trådar tas gärna bort, dock är det en fråga om energi och engagemang helt enkelt ;) Och dessutom skadar det inte att låta trådarna ligga kvar eftersom det ser bra ut i statisktiken. Är forumet lite aktivt försvinner de låsta trådarna ganska fort bak i kön
haha okej , men så när "ta bort" knappen fungerar så kommer ni att ta bort "onödiga" trådar? :) och låsta trådar där det ändå är bra diskussioner och "fakta" om någonting är väll bäst om tex du om det är en felpost flyttar den, byter topic osv :)
Tror nog det tar allt för länge att rensa ut alla gamla låsta trådar, så jävla många. Men när "Ta bort" knappen börjar fungera igen tycker jag nog ni borde ta bort alla felpostade/onödiga trådar, ser inte snyggt ut med en massa låsta trådar i forumet enligt mig. ;)
Ja, i alla fall jag kommer ta bort trådar som vart låsta minst 1 dag, som bensinskalle sa måste den som skapade tråden veta att den blev låst p.g.a något fel och inte gör massa nya. Just nu måste man ta bort varje enskilt inlägg tills alla är borta för att ta bort en tråd vilket är lagom tidskrävande och jobbigt :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

vicke xX SMT skrev:
Mura skrev:ktm har redan sackt att han ska sitta i 1 vecka i streck och ta bort alla gamla låsta trådar när det funkar :) (med nån hamburgare från max dåochdå) :D
låter ju bra! visste att det skulle komma nått med max och hamburgare när du nämnde ktm ;)

sackt och ändligt.. tror du ska satsa på att bli modersmåls lärare.. :D
Du han kommer nog t.om sitta på KTM's kontor också ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Mura skrev:ktm har redan sackt att han ska sitta i 1 vecka i streck och ta bort alla gamla låsta trådar när det funkar :) (med nån hamburgare från max dåochdå) :D

Och ja jag ska sitta som en liten slav och ta bort trådar och bara för ni nämnde max blir det max imorgon i skolan. Inte ätit det på över en vecka nu känner hur kroppen börjar bli svag och har fått grova andningsproblem och tillfälliga hjärtstillestånd :cry:
Bild

Jag är odödlig
Skriv svar