Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
GurkMarmelad
Arkstars slav
Inlägg: 835
Blev medlem: 29 augusti 2013, 18:10
Ort: Varberg

Inlägg av GurkMarmelad »

Xpressen skrev:Skit i rosor, FB, choklad, snap o all sån skiit, är man 15-17 så är förhållande endå bara en "statusgrej"
Gå på fest, haffa guzz, skaffa kk.
Sex, drugs and HEAVY METAL
Tog den som signatur ;)
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

GurkMarmelad skrev:
Xpressen skrev:Skit i rosor, FB, choklad, snap o all sån skiit, är man 15-17 så är förhållande endå bara en "statusgrej"
Gå på fest, haffa guzz, skaffa kk.
Sex, drugs and HEAVY METAL
Tog den som signatur ;)
Känner mig hedrad :*
Användarens profilbild
ADHDRacinq
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 6 mars 2014, 21:28

Inlägg av ADHDRacinq »

[quote="Asddfgf4"]jag brukar oftast se film med min tjej på kvällarna, så om jag känner att jag vill ha sex så brukar jag helt enkelt börja ta hennes på magen och så typ upp och ner och taffsa och kyssa i nacken och ner över armar och ut på magen osv osv, så brukar hon ganska fort hoppa på samma taktik ^^[/quote]

Ifall man kommer dit men inte längre då?
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 648
Blev medlem: 1 juni 2012, 22:26
Ort: Skara

Inlägg av Xpressen »

ADHDRacinq skrev:
Asddfgf4 skrev:jag brukar oftast se film med min tjej på kvällarna, så om jag känner att jag vill ha sex så brukar jag helt enkelt börja ta hennes på magen och så typ upp och ner och taffsa och kyssa i nacken och ner över armar och ut på magen osv osv, så brukar hon ganska fort hoppa på samma taktik ^^
Ifall man kommer dit men inte längre då?
Lube och en gag.
2stroke
Gasres
Inlägg: 1455
Blev medlem: 15 augusti 2010, 19:13
Ort: Sollentuna

Inlägg av 2stroke »

ADHDRacinq skrev:
Asddfgf4 skrev:jag brukar oftast se film med min tjej på kvällarna, så om jag känner att jag vill ha sex så brukar jag helt enkelt börja ta hennes på magen och så typ upp och ner och taffsa och kyssa i nacken och ner över armar och ut på magen osv osv, så brukar hon ganska fort hoppa på samma taktik ^^
Ifall man kommer dit men inte längre då?
Dra med handen på innerlåren, runt brösten, men aldrig rakt på innan du är säker på din sak....
Användarens profilbild
ADHDRacinq
Elmoped
Inlägg: 6
Blev medlem: 6 mars 2014, 21:28

Inlägg av ADHDRacinq »

[quote="2stroke"][quote="ADHDRacinq"][quote="Asddfgf4"]jag brukar oftast se film med min tjej på kvällarna, så om jag känner att jag vill ha sex så brukar jag helt enkelt börja ta hennes på magen och så typ upp och ner och taffsa och kyssa i nacken och ner över armar och ut på magen osv osv, så brukar hon ganska fort hoppa på samma taktik ^^[/quote]

Ifall man kommer dit men inte längre då?[/quote]

Dra med handen på innerlåren, runt brösten, men aldrig rakt på innan du är säker på din sak....[/quote]
Får ju ta na på brösten och allt dedär men hon vill inte gå längre lixom, är de ba o vänta eller är de mig de är fel på typ
Gforce
Elmoped
Inlägg: 21
Blev medlem: 7 april 2012, 09:31

Inlägg av Gforce »

Vad ska man göra när ens ex börjar skriva att man ska förklara varför man gjorde som man gjorde? :)
Halvtrasig smx
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem
Inlägg: 5102
Blev medlem: 2 februari 2012, 23:42

Inlägg av david96 »

Gforce skrev:Vad ska man göra när ens ex börjar skriva att man ska förklara varför man gjorde som man gjorde? :)
tycker bilden säger sitt

Bild
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Gforce
Elmoped
Inlägg: 21
Blev medlem: 7 april 2012, 09:31

Inlägg av Gforce »

david96 skrev:
Gforce skrev:Vad ska man göra när ens ex börjar skriva att man ska förklara varför man gjorde som man gjorde? :)
tycker bilden säger sitt

Bild

Hahaha ska fan skicka en sån till henne och be henne dra åt helvete :twisted:
Halvtrasig smx
Användarens profilbild
twostrokefille
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 6 oktober 2013, 13:21

Inlägg av twostrokefille »

min gamala brud är helt jävla väck hon har varit tillsammans med 3 pers denna månad bara! jag har varit tillsammans 1 till efter vi gjorde slut och nu så skriver hon att jag var otrogen å skit sitter och skrattar så fort jag ser de :D
Bild
Gforce
Elmoped
Inlägg: 21
Blev medlem: 7 april 2012, 09:31

Inlägg av Gforce »

twostrokefille skrev:min gamala brud är helt jävla väck hon har varit tillsammans med 3 pers denna månad bara! jag har varit tillsammans 1 till efter vi gjorde slut och nu så skriver hon att jag var otrogen å skit sitter och skrattar så fort jag ser de :D


Är väll bara hon som skämmer ur sig lite? Låter som om hon försöker ge igen på något sätt :?
Halvtrasig smx
Användarens profilbild
twostrokefille
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 6 oktober 2013, 13:21

Inlägg av twostrokefille »

Gforce skrev:
twostrokefille skrev:min gamala brud är helt jävla väck hon har varit tillsammans med 3 pers denna månad bara! jag har varit tillsammans 1 till efter vi gjorde slut och nu så skriver hon att jag var otrogen å skit sitter och skrattar så fort jag ser de :D


Är väll bara hon som skämmer ur sig lite? Låter som om hon försöker ge igen på något sätt :?
hon är som hon är men lite roligt då hon har kallat mig player otrogen att jag har dejtat med en massa :) när hon har haft 15-20 killar på 1 år
Bild
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Får man fråga varför du ens var tillsammans med en tjej som haft 15-20 killar på ett år?

Magkänslan borde väll nästan säga att hon inte är mycket att ha..
Eller hade hon stora lökar som lockade kanske, vad vet jag..
Gforce
Elmoped
Inlägg: 21
Blev medlem: 7 april 2012, 09:31

Inlägg av Gforce »

Persson97 skrev:Får man fråga varför du ens var tillsammans med en tjej som haft 15-20 killar på ett år?

Magkänslan borde väll nästan säga att hon inte är mycket att ha..
Eller hade hon stora lökar som lockade kanske, vad vet jag..


Han fick väll ligga mycket.
Halvtrasig smx
Användarens profilbild
twostrokefille
Elmoped
Inlägg: 76
Blev medlem: 6 oktober 2013, 13:21

Inlägg av twostrokefille »

problemet var att jag inte visste om det förrän igår och jag är 13...
Bild
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

tjena

Det är så att jag träffar en tjej och vi har kanske känt varandra i 2 månader max , iallafall så är jag helt tok kär i henne nu och hon har sagt till mig att hon gillar mig med :) men igår så skrev hon bara nej jag vill inte ha nått förhållande jag orkar inte ha det nu. Fattar inte vad jag har gjort liksom gången innan det kramades vi och allt men nu ba nej hatar dig typ :( Blir så galen det ända jag tänker på är ju hon och hon vet det så. Jag tjatade lite i fredags att hon kunde följa med hem till mig istället för att sitta hemma och det var ju typ efter det allt vart :( kan ni komma med tips och förslag att vinna tillbaka henne :(
Rieju rrx
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street
Inlägg: 2933
Blev medlem: 13 juni 2011, 20:45

Inlägg av MrAndersson »

Filip ericsson skrev:tjena

Det är så att jag träffar en tjej och vi har kanske känt varandra i 2 månader max , iallafall så är jag helt tok kär i henne nu och hon har sagt till mig att hon gillar mig med :) men igår så skrev hon bara nej jag vill inte ha nått förhållande jag orkar inte ha det nu. Fattar inte vad jag har gjort liksom gången innan det kramades vi och allt men nu ba nej hatar dig typ :( Blir så galen det ända jag tänker på är ju hon och hon vet det så. Jag tjatade lite i fredags att hon kunde följa med hem till mig istället för att sitta hemma och det var ju typ efter det allt vart :( kan ni komma med tips och förslag att vinna tillbaka henne :(

Heeeelt ärligt nu, hon är tjej, de är inget ovanligt. Bete dig som vanligt, fjäska inte utan vara bara som vanligt.
Du märker de efter några år att tjejer kan ta en helvändning på tre sekunder utan förklaring.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

ja men deet är ju så att hon tycker att vi ska ta allt lugnare och så men vart så jäkla ledsen och förvirrad igår när hon skrev det, så kanske inte ska vara lika på :(
Rieju rrx
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Filip ericsson skrev:ja men deet är ju så att hon tycker att vi ska ta allt lugnare och så men vart så jäkla ledsen och förvirrad igår när hon skrev det, så kanske inte ska vara lika på :(
Var inte för på som du säger, då blir du jobbig. Men var inte för off heller, då tror hon att du inte bryr dig.

Om jag vore du så skulle jag ringt henne, bestämt en plats ni ska träffas på och sedan snacka ut. Vill hon inte för tillfället så ber du henne ringa dig om hon ändrar sig.

Jobbigt.. Jag vet, men det är vad jag tror är det smartaste kortet..
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

jag ringde henne igår ju och frågade varför det blir såhär :( Hon säger att hon inte vill träffas på tag så får väll bara acceptera det men det är ju så fruktansvärt jobbigt nu :(
Rieju rrx
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew
Inlägg: 3785
Blev medlem: 19 oktober 2012, 12:07

Inlägg av Persson97 »

Hon har väll antingen lingonvecka eller för mycket tankar i huvudet.

Låt henne va ett tag om det nu är det hon vill ;)
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

ah får väll hoppas att hon bara har lingon veckan, men hon rider väldigt mycket också så det tar upp mycket av hennes tid...
Rieju rrx
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Det är gambling, men skicka inte till henne.. utan vänta till hon hör av sig o ber om ursäkt!

(Tjejer älskar killar som låter dom hålla på med hästarna, tro mig jag vet!)
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

DEA!! skrev:Det är gambling, men skicka inte till henne.. utan vänta till hon hör av sig o ber om ursäkt!

(Tjejer älskar killar som låter dom hålla på med hästarna, tro mig jag vet!)
mm det är ju lite jobbigt för hon typ rider varje dag så :( och så typ sitter man och väntar att hon ska skriva och så det är lite jobbigt om jag slutar att skriva men om det är det som krävs så får jag hålla ut....
Rieju rrx
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

Är lite på g med en brud och hon tycker det är skit kul att svara på frågor för att lära känna varadra bättre. Men tycker det e skit svårt att komma påfrågor. Så langa alla möjliga frågor som man kan ställa.. och för er som undrar om vi inte kan träffas så går inte det för är i fjällen just nu och jobba innan så blir inte först nästa vecka..:)
Yamaha YZF R125
Användarens profilbild
KC
Elmoped
Inlägg: 110
Blev medlem: 19 mars 2014, 10:51

Inlägg av KC »

adamwestman skrev:Är lite på g med en brud och hon tycker det är skit kul att svara på frågor för att lära känna varadra bättre. Men tycker det e skit svårt att komma påfrågor. Så langa alla möjliga frågor som man kan ställa.. och för er som undrar om vi inte kan träffas så går inte det för är i fjällen just nu och jobba innan så blir inte först nästa vecka..:)
Allt möjligt, bara prata på ju, fråga vad som helst.
Vad hennes föräldrar jobbar med, vad hon vill jobba som (antar att hon inte redan jobbar som nåt), om hon bott på några andra ställen i sverige, bara att prata på somsagt, finns inga dumma frågor ;)
Användarens profilbild
RammeA
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 729
Blev medlem: 4 maj 2012, 16:47
Ort: Stockholm

Inlägg av RammeA »

adamwestman skrev:Är lite på g med en brud och hon tycker det är skit kul att svara på frågor för att lära känna varadra bättre. Men tycker det e skit svårt att komma påfrågor. Så langa alla möjliga frågor som man kan ställa.. och för er som undrar om vi inte kan träffas så går inte det för är i fjällen just nu och jobba innan så blir inte först nästa vecka..:)
lite frågor:
Har du nån hobby?
Gillar du sport?
Tränar du?
Vilken är din favorit färg?
Vad gör du på fritiden?
hur mår du?
Bor dina föräldrar ihop eller är dom skilda?
Hur lång är du?
Har du något/några syskon?
Vilken linje går du? (Om hon går i gymnasiet)
Varför valde du den linjen?
Vad föredrar du, åka till fjällen eller på solsemester?
Vilken årstid gillar du mest?
När fyller du år?
Har du nått favorit plagg?
vad gillar du för filmer?
Vilken sorts musik lyssnar du mest på?

Några exempel bara ;)
Användarens profilbild
Ossian
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 379
Blev medlem: 29 september 2013, 20:43

Inlägg av Ossian »

Så får du såklart fortsätta med bra följdfrågor och vara intresserad, om du verkligen vill veta vad hon tycker om allt
Kolla gärna mitt DT50r / sm projekt http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51905
adamwestman
Svårstartad skrothög
Inlägg: 186
Blev medlem: 15 juni 2012, 09:08
Ort: Sala

Inlägg av adamwestman »

Jag vill igentligen inte veta allt.. bara att hon vill ha massa frågor ;) finns det inga riktigt tunga frågor som blir lite jobbiga att svara på?:)
Yamaha YZF R125
Användarens profilbild
KC
Elmoped
Inlägg: 110
Blev medlem: 19 mars 2014, 10:51

Inlägg av KC »

adamwestman skrev:Jag vill igentligen inte veta allt.. bara att hon vill ha massa frågor ;) finns det inga riktigt tunga frågor som blir lite jobbiga att svara på?:)
Om du inte vill veta allt så är du ju inte intresserad och de måste du ju va för att kunna få ut nåt av de?
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

Nu har allt skitit sig :( :(
Rieju rrx
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Bara atg bita ihop! Du har en lång tid framför dig, den rätta kommer. Enligt mig är 1/100 tjejer vettig, sen 1/100 vettiga tjejerna är förhållandevirke (om de klickar).
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

ja
Senast redigerad av Filip ericsson den 17 augusti 2014, 00:46, redigerad totalt 1 gånger.
Rieju rrx
Användarens profilbild
YamahaMarcus
Traktor pöjken
Inlägg: 1287
Blev medlem: 29 februari 2012, 21:20
Ort: Ljungskile

Inlägg av YamahaMarcus »

Filip ericsson skrev:ja men allt kändes så bra, vi hade planer och allt. Fan orkar inte det här nu :(
bruden gjorde slut för 6 veckor sen, ja vet hur du känner.. mår fortfarande piss men de blir bättre långsamt. vi va tillsammans ett tag om man säger så också.
Försök glöm henne ett tag å tänk på dina hobbys/intressen istället.
Projekt:

Volvo Duett -66 - Såld
Rieju drac -03 ( http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=45767 Till Salu )
Yamaha Slider -12 -Såld
Yamaha Aerox -02 - Såld (http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=47350)
Volvo 244 -88 - Såld
Crescent Compact
Volvo 945 ltt -96
Bilprojekt finns på "Dahlqan" på Garaget.org
Användarens profilbild
Filip ericsson
Svårstartad skrothög
Inlägg: 238
Blev medlem: 3 november 2013, 17:08
Ort: köping

Inlägg av Filip ericsson »

mm
Senast redigerad av Filip ericsson den 15 september 2014, 20:06, redigerad totalt 1 gånger.
Rieju rrx
Skriv svar