Byta aerox mot Derbi Senda extreme sm?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Dreamodes
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 21 mars 2011, 22:54
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Byta aerox mot Derbi Senda extreme sm?

Inlägg av Dreamodes »

Tjena!
Jag har en yamaha aerox -11 som jag köpte för 2 månader sedan. Alla min kompisar kör cross moppe och jag tycker själv nu att det är roligare och vill däför byta min aerox mot en Derbi Senda extreme sm. Nu undrar jag då vad tror ni att jag kommer att få lägga emellan när jag byter in den?? :)
We will fight, or we will fall. Till the angels save us all.
Derbimann1
1995 07 10 - 2011 11 24
Inlägg: 63
Blev medlem: 27 september 2011, 12:59

Inlägg av Derbimann1 »

Har en Derbi Senda Sm Extreme 07:a som jag vill byta mot en Aerox, ;) Väldigt stylad och går kanon. 650mil. Service vid 600mil. ;)
Användarens profilbild
Dreamodes
Elmoped
Inlägg: 72
Blev medlem: 21 mars 2011, 22:54
Ort: Karlskrona
Kontakt:

Inlägg av Dreamodes »

Derbimann1 skrev:Har en Derbi Senda Sm Extreme 07:a som jag vill byta mot en Aerox, ;) Väldigt stylad och går kanon. 650mil. Service vid 600mil. ;)
låter bra men ska jag byta så ska jag byta in den i affären jag köpte den i tyvär :/
We will fight, or we will fall. Till the angels save us all.
Användarens profilbild
DenSvartaArken
Svårstartad skrothög
Inlägg: 219
Blev medlem: 9 augusti 2011, 23:24
Ort: Borlänge

Inlägg av DenSvartaArken »

Dreamodes skrev:
Derbimann1 skrev:Har en Derbi Senda Sm Extreme 07:a som jag vill byta mot en Aerox, ;) Väldigt stylad och går kanon. 650mil. Service vid 600mil. ;)
låter bra men ska jag byta så ska jag byta in den i affären jag köpte den i tyvär :/
Om du ska byta in den i affären så får du fråga där hur mycket du ska lägga emellan :)
Har du frågar ang. A-Traktor eller Epa-traktor? Fråga mig!
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street
Inlägg: 3552
Blev medlem: 25 april 2010, 19:28
Ort: BORÅS!

Inlägg av willemedDERBIN »

DenSvartaArken skrev:
Dreamodes skrev:
Derbimann1 skrev:Har en Derbi Senda Sm Extreme 07:a som jag vill byta mot en Aerox, ;) Väldigt stylad och går kanon. 650mil. Service vid 600mil. ;)
låter bra men ska jag byta så ska jag byta in den i affären jag köpte den i tyvär :/
Om du ska byta in den i affären så får du fråga där hur mycket du ska lägga emellan :)
+1

du får nog i slut ändan lägga mer pengar än vad du kan tjäna !
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Skriv svar