1

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

volfi2
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 18 augusti 2011, 21:23

1

Inlägg av volfi2 »

11f
Senast redigerad av volfi2 den 3 juni 2020, 23:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Re: Körde om en Civil polis :-P

Inlägg av Boomer »

volfi2 skrev:Tja!

Hände en liten rolig sak idag när jag skulle hem från affärn.. På 60 vägen så ligger det en Volvo i 30km/h Ligger bakom ett bra tag innan jag tar mig chansen o köra om volvon på vänster sida. När jag kört förbi så börjar bilen blinka.. Tänker haha jätte kul sen ser jag att det är en Civil polis -.- Stannar inte till kanten och blir lite nervös (aldrig blivit stannad innan). När jag stannat så säger polis mannen att en moppe inte får köra förbi bilar, även om bilen ligger i 30 km/h.. Polis mannen tittar på moppen o frågar om den är Trimmad. Och nej den är inte trimmad. Han tror mig och sen så säger han att jag inte ska köra om.

Då om jag kan lägga in en fråga: Får jag köra förbi ? eller måste jag ligga bakom en bil som ligger i 30/kmh på en 60 väg.
Varför skulle du inte få köra förbi? xd
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
volfi2
Elmoped
Inlägg: 4
Blev medlem: 18 augusti 2011, 21:23

Inlägg av volfi2 »

Vet inte -.- Känns som att poliser stoppar alla moppar för att retas. Eller inte har något bättre att göra
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd
Inlägg: 869
Blev medlem: 11 augusti 2011, 11:30
Ort: Närpes,Finland

Inlägg av Punkarn »

såklart man får köra om <.<
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Re: Körde om en Civil polis :-P

Inlägg av Roxxen96 »

volfi2 skrev:Tja!

Hände en liten rolig sak idag när jag skulle hem från affärn.. På 60 vägen så ligger det en Volvo i 30km/h Ligger bakom ett bra tag innan jag tar mig chansen o köra om volvon på vänster sida. När jag kört förbi så börjar bilen blinka.. Tänker haha jätte kul sen ser jag att det är en Civil polis -.- Stannar inte till kanten och blir lite nervös (aldrig blivit stannad innan). När jag stannat så säger polis mannen att en moppe inte får köra förbi bilar, även om bilen ligger i 30 km/h.. Polis mannen tittar på moppen o frågar om den är Trimmad. Och nej den är inte trimmad. Han tror mig och sen så säger han att jag inte ska köra om.

Då om jag kan lägga in en fråga: Får jag köra förbi ? eller måste jag ligga bakom en bil som ligger i 30/kmh på en 60 väg.

HAHAHA seriöst han måste ha haft något problem ;O Klart att man får köra om? Du kunde sagt såhär ; Du får inte stanna mig, nej men. Han måste ha hittat på det eller något :roll:
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Man får väl visste köra om det hade ju vart en annan sak om du körde snabbare än laglig hastighet när du körde om men jag tror du körde lagligt så det är bara fail då
Zegge1
Elmoped
Inlägg: 42
Blev medlem: 28 juni 2011, 01:57
Ort: Märsta

Inlägg av Zegge1 »

Låter lite som en snut som fått lockout från sovrummet av frugan.
När jag skulle kolla om det va skit i förgasaren
upptäckte jag att det inte fanns förgasare på skiten.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

du får köra med moppe förbi köerpå högersida så varför skulle man inte få köra förbi om han ligger i 30? :D
runners
King of the street
Inlägg: 2322
Blev medlem: 14 maj 2009, 18:07
Ort: Malmö

Inlägg av runners »

?????????????????? Var det dummaste jag hört på mycket länge. Men jag tror att polisen skojade ....du vet polishumor ...!
Kymco super 9 AC

70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter

Ingen racer men lagom effekt för stadens gator.
Skriv svar