(HOFF Tuned) SR70 Revolution 10 feb, smid kolv m.m har komit

Här kan du via upp ditt projekt som inriktar sig på scooter. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

HeeellmuT
Elmoped
Inlägg: 116
Blev medlem: 29 oktober 2007, 13:37
Ort: Uddevalla

Inlägg av HeeellmuT »

Nästa bygge? ska du sluta med denna aprilian? :(
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

Frullen_91 skrev:Såg dig på Göteborg meet idag . Du hade ju helt klart en utav dom snabbaste 70ccarna på 150m sträckan .
Ja s klart den e snabb om jag skulle haft massa tid med en bänk så jag skulle fått åning på instälningarna.

Just nu ligger effekten som en nål i en höstack, kanon svårt o hitta effekten men har hittat den i bland men ofgtats endast i några 10 delar.

Vist funkar de som den e men kopplingen tog ju slut efter 4 repor o efter 7 repor så span jag bort 10 meter med kopplingen spinandes.

Skulle behöva minst 1 vecka o en bänk då skulle denna hojen bli farlig.

o sen va de ingen 150meter sträka, måste vart 200meter, kändes som 200 meter o på tidkortert stog de 200meter så.

Skulle jag haft med mig ett mått band skulle jag mätt sträcken för att veta :wink:

Körde du själv eller va du åskådare ? eller va de du som kom fram o pratade med mig ?

Nästa bygge? ska du sluta med denna aprilian?

Japp denna aprilian har gjort sitt sista vändan nu, allt ska säljas.

Helt ny motor kommer de bli special special som kommer smiska allt o alla om jag får åning på instälnigarna, minst 70-80cc alla minst 30hk utan lustgas.

Annan ALU dragster ram ska special disajnas o fälgar o så vidare ska införskaffat helt nytt, helt nytt tema.

Men högst på listan står de att införskaffa en bänk till 2009 så jag ligger på 110% med instälningarna.

UPD skriflig om Göteborg MeeT

Ja vad ska man säja, blev lyckat, trevligt folk o sol som kom fram.

Första jag glömde mer en halvägs till flygplatsen va min hjälm o ett par handskar så de fick man jaga fatt på men en snäll pojk låna ut en hjälm sen blev de ett par arbetshandskar sen va bes klar

Skulle ta bilder o så men blev inte en enda vet inte varför blev bara så, inte ens när jag bänka hojen blev de film, men nån eller några andra filmade den så få se om man kommer se filmen tillslut, fasten de inte e så mycke o se

Göteborg Meet 2008.
Tävligsnummer: 308
Reaktion: 0.592s
60-fot: 2.168s
Hastighet 200m: 102.18km/h
Tid 200m: 8.029s

Bänkning 16.7hk, helt oinstäld efter jag ändrat tändningen till 1.3mm, bara vred på L+H för att den skulle fungera i bänken så hade inte kört innan nått sprint.

Finns massa mer effekt o hämta ur motorn om jag skulle haft en bänk.

Står på listan högt nu inför kommande hojen 2009 att jag ska skaffa fram en bänk okså så jag kan skystera in den 120% optimalt.

Ja detta va allt för mig.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

UPD.

Hittat 2 bilder från Göteborg Meet

Göteborg Meet 2008
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild


Allt för mig.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator
Inlägg: 3416
Blev medlem: 24 september 2007, 14:43
Ort: Skara

Inlägg av KoNG »

Verkar som ni hade det kul på Göteborg meet :D
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
maximannen
Gasres
Inlägg: 1460
Blev medlem: 29 september 2007, 20:15
Ort: Källby

Inlägg av maximannen »

Stog och kollade lite när du bänkade den :D

Vad fick du ur den när du bänka :D
Bild
Frullen_91
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 674
Blev medlem: 1 april 2008, 22:37

Inlägg av Frullen_91 »

haselhoff skrev:
Frullen_91 skrev:Såg dig på Göteborg meet idag . Du hade ju helt klart en utav dom snabbaste 70ccarna på 150m sträckan .
Ja s klart den e snabb om jag skulle haft massa tid med en bänk så jag skulle fått åning på instälningarna.

Just nu ligger effekten som en nål i en höstack, kanon svårt o hitta effekten men har hittat den i bland men ofgtats endast i några 10 delar.

Vist funkar de som den e men kopplingen tog ju slut efter 4 repor o efter 7 repor så span jag bort 10 meter med kopplingen spinandes.

Skulle behöva minst 1 vecka o en bänk då skulle denna hojen bli farlig.

o sen va de ingen 150meter sträka, måste vart 200meter, kändes som 200 meter o på tidkortert stog de 200meter så.

Skulle jag haft med mig ett mått band skulle jag mätt sträcken för att veta :wink:

Körde du själv eller va du åskådare ? eller va de du som kom fram o pratade med mig ?

Nästa bygge? ska du sluta med denna aprilian?

Japp denna aprilian har gjort sitt sista vändan nu, allt ska säljas.

Helt ny motor kommer de bli special special som kommer smiska allt o alla om jag får åning på instälnigarna, minst 70-80cc alla minst 30hk utan lustgas.

Annan ALU dragster ram ska special disajnas o fälgar o så vidare ska införskaffat helt nytt, helt nytt tema.

Men högst på listan står de att införskaffa en bänk till 2009 så jag ligger på 110% med instälningarna.

UPD skriflig om Göteborg MeeT

Ja vad ska man säja, blev lyckat, trevligt folk o sol som kom fram.

Första jag glömde mer en halvägs till flygplatsen va min hjälm o ett par handskar så de fick man jaga fatt på men en snäll pojk låna ut en hjälm sen blev de ett par arbetshandskar sen va bes klar

Skulle ta bilder o så men blev inte en enda vet inte varför blev bara så, inte ens när jag bänka hojen blev de film, men nån eller några andra filmade den så få se om man kommer se filmen tillslut, fasten de inte e så mycke o se

Göteborg Meet 2008.
Tävligsnummer: 308
Reaktion: 0.592s
60-fot: 2.168s
Hastighet 200m: 102.18km/h
Tid 200m: 8.029s

Bänkning 16.7hk, helt oinstäld efter jag ändrat tändningen till 1.3mm, bara vred på L+H för att den skulle fungera i bänken så hade inte kört innan nått sprint.

Finns massa mer effekt o hämta ur motorn om jag skulle haft en bänk.

Står på listan högt nu inför kommande hojen 2009 att jag ska skaffa fram en bänk okså så jag kan skystera in den 120% optimalt.

Ja detta va allt för mig.
Innan alla skulle börja raca så snackade arrangörerna bla om säkerhet mm. Dom nämde också att sträckan låg på 150m!
Team High-End Racing

Kiesler racing Ts2 http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 317#269317

Utför renoveringar av mopeder.

Bygger även motorer efter kundens önskemål
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

KoNG skrev:Verkar som ni hade det kul på Göteborg meet :D
Jo de va sket skoj men jag skulle kommit tidigare, blev för få körnigar o skystera in motorn.

Jag Race mot 2Fast4Race 80ccare aerox

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

UPD 2/8

Gjort lite små saker, hitta vad, orka berätta.

Har även ändrat i listan längts upp, nytt bygge, ny lista.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
T-bekk
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 7 augusti 2008, 20:18

Inlägg av T-bekk »

Grymt som fan, men jag undrar bara.. Kan man metanolkonvertera och oljeblanda metanolen?
Sen är det väl egentligen bara "service" lite oftare och större munstycke/mindre luft?
Hade nämligen tänkt bygga en sprinter kan man säga.. Jag har tillgång till metanol ganska billigt också, så det hade passat bra!

Mvh
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Ser fram emot det nya bygget som fan! Kommer bli grymt!
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

T-bekk skrev:Grymt som fan, men jag undrar bara.. Kan man metanolkonvertera och oljeblanda metanolen?
Sen är det väl egentligen bara "service" lite oftare och större munstycke/mindre luft?
Hade nämligen tänkt bygga en sprinter kan man säga.. Jag har tillgång till metanol ganska billigt också, så det hade passat bra!

Mvh
Ja de går blanda metanol o 2tack olja men man måste ha special olja för vanlig olja blandar sej ej med metanolen, har för mej de siprar ner till botten bara o de fungerar ju inget vidare.

Om du kollar på en metanol RC bil så ser du vad för olja man kan använda, som sakt dom e på 2 tackt.

Bara för att få ett hum om vad för olja. finns ju olika sorter.

Sen måste tändnigen ställas mycke mera förtändning för metanolen brinner segare, så man hinner förbränna allt i cyl innan de lämnar avgasporten.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
T-bekk
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 7 augusti 2008, 20:18

Inlägg av T-bekk »

haselhoff skrev:
T-bekk skrev:Grymt som fan, men jag undrar bara.. Kan man metanolkonvertera och oljeblanda metanolen?
Sen är det väl egentligen bara "service" lite oftare och större munstycke/mindre luft?
Hade nämligen tänkt bygga en sprinter kan man säga.. Jag har tillgång till metanol ganska billigt också, så det hade passat bra!

Mvh
Ja de går blanda metanol o 2tack olja men man måste ha special olja för vanlig olja blandar sej ej med metanolen, har för mej de siprar ner till botten bara o de fungerar ju inget vidare.

Om du kollar på en metanol RC bil så ser du vad för olja man kan använda, som sakt dom e på 2 tackt.

Bara för att få ett hum om vad för olja. finns ju olika sorter.

Sen måste tändnigen ställas mycke mera förtändning för metanolen brinner segare, så man hinner förbränna allt i cyl innan de lämnar avgasporten.
Tack för svaret!
Jepp, har RC-Bil metanol hemma (16% Nitrometan :D). Ricinolja verkar funka.
Men har även hört att Metanol fräter metaller och gummi? Rengöra motorn om man inte ska köra på ett tag är nog en bra idé ;).

Aja, tack igen!
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER
Inlägg: 1414
Blev medlem: 22 november 2007, 21:04
Ort: Bollnäs

Inlägg av perre92 »

hahah är snackar man inte dubbelpost här snackar vi 11post hahaha
tomt
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

perre92 skrev:hahah är snackar man inte dubbelpost här snackar vi 11post hahaha
Han måste ju bumpa, och folk kommenterar inte :roll:
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

T-bekk skrev:
haselhoff skrev:
T-bekk skrev:Grymt som fan, men jag undrar bara.. Kan man metanolkonvertera och oljeblanda metanolen?
Sen är det väl egentligen bara "service" lite oftare och större munstycke/mindre luft?
Hade nämligen tänkt bygga en sprinter kan man säga.. Jag har tillgång till metanol ganska billigt också, så det hade passat bra!

Mvh
Ja de går blanda metanol o 2tack olja men man måste ha special olja för vanlig olja blandar sej ej med metanolen, har för mej de siprar ner till botten bara o de fungerar ju inget vidare.

Om du kollar på en metanol RC bil så ser du vad för olja man kan använda, som sakt dom e på 2 tackt.

Bara för att få ett hum om vad för olja. finns ju olika sorter.

Sen måste tändnigen ställas mycke mera förtändning för metanolen brinner segare, så man hinner förbränna allt i cyl innan de lämnar avgasporten.
Tack för svaret!
Jepp, har RC-Bil metanol hemma (16% Nitrometan :D). Ricinolja verkar funka.
Men har även hört att Metanol fräter metaller och gummi? Rengöra motorn om man inte ska köra på ett tag är nog en bra idé ;).

Aja, tack igen!
Jo recinolja e ett alternativ till att använda 8)

Nitron e bara för att få liv i dom små RC motorerna, som sakt bara ren metanol e lite seg, o i en RC bil så sitter de bara glödstift ju så man kan ju inte ställa förtäning ju.

Men vill man kan man köra några % nitro för att få en exstra kick i metanolen så den ska brinna lättare men smällen blir väre i motorn, bra o akta som sakt kolv, vev.

Har inte forskat så mycke en på de just hur de e med gummin men för min del gör de inget alls om de äter på gummina på veven texs, för ska ändå bytta såna saker efter varje tävling.

Samma sak med kolv o lopp o sånt får man kolla över efter varje tävling för att se så sakerna inte tagit skada o om nån annan instälning behöver göras o så vidare, även göra rent allt är bra.

O holla borta metanolen från vatten e bra, för blandar de sej minsta droppe i metanolen blir de riktigt illa, inte som bensin o vatten.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
T-bekk
Elmoped
Inlägg: 7
Blev medlem: 7 augusti 2008, 20:18

Inlägg av T-bekk »

haselhoff skrev:
T-bekk skrev:
haselhoff skrev: Ja de går blanda metanol o 2tack olja men man måste ha special olja för vanlig olja blandar sej ej med metanolen, har för mej de siprar ner till botten bara o de fungerar ju inget vidare.

Om du kollar på en metanol RC bil så ser du vad för olja man kan använda, som sakt dom e på 2 tackt.

Bara för att få ett hum om vad för olja. finns ju olika sorter.

Sen måste tändnigen ställas mycke mera förtändning för metanolen brinner segare, så man hinner förbränna allt i cyl innan de lämnar avgasporten.
Tack för svaret!
Jepp, har RC-Bil metanol hemma (16% Nitrometan :D). Ricinolja verkar funka.
Men har även hört att Metanol fräter metaller och gummi? Rengöra motorn om man inte ska köra på ett tag är nog en bra idé ;).

Aja, tack igen!
Jo recinolja e ett alternativ till att använda 8)

Nitron e bara för att få liv i dom små RC motorerna, som sakt bara ren metanol e lite seg, o i en RC bil så sitter de bara glödstift ju så man kan ju inte ställa förtäning ju.

Men vill man kan man köra några % nitro för att få en exstra kick i metanolen så den ska brinna lättare men smällen blir väre i motorn, bra o akta som sakt kolv, vev.

Har inte forskat så mycke en på de just hur de e med gummin men för min del gör de inget alls om de äter på gummina på veven texs, för ska ändå bytta såna saker efter varje tävling.

Samma sak med kolv o lopp o sånt får man kolla över efter varje tävling för att se så sakerna inte tagit skada o om nån annan instälning behöver göras o så vidare, även göra rent allt är bra.

O holla borta metanolen från vatten e bra, för blandar de sej minsta droppe i metanolen blir de riktigt illa, inte som bensin o vatten.
Hehe jo, man har sett en del galna saker nere på strippen (motorexplosioner osv)!

Tänkte, om man av en *lat* anledning pillar ner alla lager efter varje tävling så kanske man kan skölja igenom motorn med bensin istället ett tag? Plockar det med sig metanolen?
Då menar jag direkt efter tävlingstillfället.. Annars får det ju hålla så länge det håller? Lager som skär är ju även utan metanol hyffsat vanligt ^^!
16% Nitrometan ska väl egentligen inte vara några större problem eller? RC-Metanol skulle ju annars fungera som tävlingsbränsle? :)

Mvh
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

[/quote]

Hehe jo, man har sett en del galna saker nere på strippen (motorexplosioner osv)!

Tänkte, om man av en *lat* anledning pillar ner alla lager efter varje tävling så kanske man kan skölja igenom motorn med bensin istället ett tag? Plockar det med sig metanolen?
Då menar jag direkt efter tävlingstillfället.. Annars får det ju hålla så länge det håller? Lager som skär är ju även utan metanol hyffsat vanligt ^^!
16% Nitrometan ska väl egentligen inte vara några större problem eller? RC-Metanol skulle ju annars fungera som tävlingsbränsle? :)

Mvh[/quote]

Ja bensinen tar med sig metanolen o man bör skölja igenom motorn med bensin om man tängt att motorn ska stå ett tag.

16% ska inte vara någon större farra, det är när mna kommer över 50% de börjar bli farligt om man inte håller reda på sina motordelar.

Samma sak om man får in fel mängd i cylindern så är de illa för motorn.

UPD 8 Dec 2008

Lite bilder på portningen, men ej klar, fortfarande fin liret kvar så ni vet så förvänta er att vissa kanter inte är klara.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

jävlans redlöst 8)

nice !
Nyxorzz
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

fan va nice att du är igång igen :) lycka till nu då :wink: :D
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

ReijuMrx skrev:jävlans redlöst 8)

nice !
säger som linus, redlöst ! ;)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

ReijuMrx skrev:jävlans redlöst 8)

nice !
Tack tack :)

UPD 10-dec, mera portning & M.M.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

UPD. 27 Jan 2009

Motordelar har blitt sänd till mig nu o bör landa oss mig vilken dag som hälst

Blir skoj o se vad man fått för skoj i packetet, e lite gott o blandat i packetet för si så där de vägde 32kg

UPD. 29 Jan 2009
Packetet hämta jag på bussgods i borås idag

Hem o rev upp packetet o hitta lite trevliga saker, allt vad med som jag köpte + lite till, blev överaskad

Mer han jag inte med för skulle till tjejen så får ta närmare koll nästa gång jag e hemma o inspektera sakerna bätre


UPD. 30 Jan 2009

smygstart, några bilder på cyl loppet o lite fackta
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

UPD 4 Feb mitt uber hypper vevparti.

OBS, ej färdig bearbetat.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

du var mig en jävel på motorer du ;)
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

han kan sin ska om man säger så 8)
Nyxorzz
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

ReijuMrx skrev:han kan sin ska om man säger så 8)
Kan la lite smått o gott i mina år :)

UPD. 5 feb, lite delar + cyl fackta.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

10 feb, smid kolv m.m har komit.

Nya bilder.
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
kotti
Någon måste komma sist!
Inlägg: 377
Blev medlem: 20 september 2008, 15:09

Inlägg av kotti »

du badar i pengar va?
jävligt nice! :shock:
Bild

bombmannen skrev:
Försvårt kanske ?



Troligen för dig, Ja.
_________________
Frullen_91
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 674
Blev medlem: 1 april 2008, 22:37

Inlägg av Frullen_91 »

När får man se vad du har för cylinder då? :D
Team High-End Racing

Kiesler racing Ts2 http://www.twostrokerider.se/forum/view ... 317#269317

Utför renoveringar av mopeder.

Bygger även motorer efter kundens önskemål
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

ett av mina favoritprojekt ;)
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

Inlägg av haselhoff »

kotti skrev:du badar i pengar va?
jävligt nice! :shock:
Kan jag inte garantera att jag gör direkt, är fattig, arbetslös o ingen inkoms så jag har inte mycke att slänga på detta bygget, skulle bli finnare en det e men blir inte så på grund av pengabrist så gör det så billigt som möjligt o slänga ihop det.
Frullen_91 skrev:När får man se vad du har för cylinder då? :D
Vet ej när man vågar visa vad man har.
Tuta skrev:ett av mina favoritprojekt ;)
Tack tack att du uppskattar det. :D
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
jogat
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 421
Blev medlem: 20 maj 2008, 16:07
Ort: sollentuna

Inlägg av jogat »

fan vilken projekt :)
hur mycket har allt kostat?
//joel
KKR_Rickard
Elmoped
Inlägg: 9
Blev medlem: 30 oktober 2008, 00:34

Inlägg av KKR_Rickard »

pengar ;) huhu
förlåt om jag svarar dig kompis men är säkert en förmögenhet :)
Gl med nya bygget <3
Användarens profilbild
haselhoff
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 582
Blev medlem: 16 december 2007, 20:35
Ort: somewhere in sweden
Kontakt:

UPD. 18 MARS 2009, 1 uppstarten

Inlägg av haselhoff »

UPD. 18 MARS 2009

Uppstartad.
http://www.youtube.com/watch?v=FqTQMWsHhY4
Älskar lysna på ylande motorer på högvarv.

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=22801

msn Hoff_tuned@hotmail.com
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

ooh, gött ljud :D
Nyxorzz
Skriv svar