Tjej problem

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Tjej problem

Inlägg av Gl3nn »

Tjena killar :)
Har lite problem me tjejen vi grälar varje dag o de kmr snart ta slut men ja vill värkligen inte de o inte hon hlr...
Har ni nåra goa ideer va man skulle kunna göra åt henne så att man skulle få ha en sista god stund :roll:

Vet inte fan va de här gör på en moppe sida men wtf :D

MVH//Gl3nn
Rieju_RRX
Svårstartad skrothög
Inlägg: 297
Blev medlem: 20 september 2007, 19:35

Inlägg av Rieju_RRX »

Bjud henne på bio eller nåt :P
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

men varför grälar ni ? :( eller va grälar ni om :| fan jag har problem och få en tjej :lol: så himla blyg :P
Rieju_RRX
Svårstartad skrothög
Inlägg: 297
Blev medlem: 20 september 2007, 19:35

Inlägg av Rieju_RRX »

skogen_swe skrev:men varför grälar ni ? :( eller va grälar ni om :| fan jag har problem och få en tjej :lol: så himla blyg :P
Samma här :P
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

Bio är nog ingen bra ide eftersom de bara kmr skit filmer:P
Varför vi grälar är ju en annan sak de vet jag nog inte allti nått små skit som vi får till stort bara.. Äh vafan sluta va blyg o gå ut o ragg lite brudar 8)
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

Som sagt , berätta lite mer.

Är det så att din tjej tycker att du håller på med mopeder för mkt och spenderar lite tid med henne?
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

Vad grälar ni om?
Malossi hyper racing
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

Men vafan det kan väl inte vara så svårt du får bara sluta ifal ni börjar bråka om någon och vara almänt snäll hela tiden :D För du måste ju sluta bråka inte hon för annars går det alldrig
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

enligt min vinkel är de inte gräl utan mer att hon skriker åt mig att ja e konstig o irriterande när ja kan hålla på å knäppa på fingrarna typ lr vissla lr nåt:P o sen är de ju de me att ja håller på för mycket me DENDÄR FITTANS SCOOTERN... Hon vill ju ha mig som ett stöd när hon har problem hemma men ja kan ju inte ta imot hur mycket skit som helst och sen hinner ja knappt va me kompisarna för att hon säger att hon får nått fel om ja inte är där o sen då ja e där ska hon se på top model o någo tjej program som gräver mig i arslet:D o då får ja inte prata me henne för då stör jag
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

fan så fort jag försöker snacka med nån tjej jag verkligen gillar så nä jag gör bara bort mig :lol: så singel blir man ett jävla tag till :roll: sen orkar jag inte ens bry mig om tjejerna här för dom röker,snusar, dricker sprit och äklar sig som f*n så uss fy jag vill knappt tänka på de :x kanske inte alla men mer än de flästa i af :?
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

luddemuregard skrev:Men vafan det kan väl inte vara så svårt du får bara sluta ifal ni börjar bråka om någon och vara almänt snäll hela tiden :D För du måste ju sluta bråka inte hon för annars går det alldrig
Bra point men endå dålig:P när hon börjar ropa så sätter ja mig upp o är helt tyst o då är de nått fel på mig igen
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

skogen_swe skrev:fan så fort jag försöker snacka med nån tjej jag verkligen gillar så nä jag gör bara bort mig :lol: så singel blir man ett jävla tag till :roll: sen orkar jag inte ens bry mig om tjejerna här för dom röker,snusar, dricker sprit och äklar sig som f*n så uss fy jag vill knappt tänka på de :x kanske inte alla men mer än de flästa i af :?

Röka och dricka är vell la inga problem :D men resten förstår jag mig på att de äcklar en :s kanske skillnad på oss då jag röker osv men sånt e livet:P men finns ju en för alla ;D
Rieju_RRX
Svårstartad skrothög
Inlägg: 297
Blev medlem: 20 september 2007, 19:35

Inlägg av Rieju_RRX »

Haha de är inte lätt när de är svårt asså :P
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

okeey jag fattar :S MEn du får förska snacka ifrån det lr någon när hoon säger något i soffan :D MEn lämna skoter en vecka lr något och va bara med henne .. Ja Jag fattar det går knappt men du kna ju försöka
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

hehe säg inge annat :D får hoppas man får lätt mc korte bara kan man ju dra in till stor stan me henne nästa v-slut o shoppa lite de lär hon vell tycka om ;P
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

Gl3nn skrev:hehe säg inge annat :D får hoppas man får lätt mc korte bara kan man ju dra in till stor stan me henne nästa v-slut o shoppa lite de lär hon vell tycka om ;P
Hahaha säg någon brud som inte gillar det :D
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

luddemuregard skrev:okeey jag fattar :S MEn du får förska snacka ifrån det lr någon när hoon säger något i soffan :D MEn lämna skoter en vecka lr något och va bara med henne .. Ja Jag fattar det går knappt men du kna ju försöka
LÄMNA SCOOTERN EN VECKA??? :D:D ne skoja bara skulle kunna testa de faktist men skall de verkligen vara så instängt att ha en tjej? lite fritid måste man ju få :D men jo en till sak kan jag ju tillägga att om ja inte vart me henne på 3h så är hon sur som faen spec om ja vart me kompisarna
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

nå jag som tänker på sin hälsta så jä*la mycket, aldrig provat sig,snus, öl smakat tyckte de va bara f*n äkligt :lol:

sen kåstar de pengar i höga högar!!!!!

du borde börja krama henne och siga (älskar dig) osså lite till :wink: för då blir hon glad :P säkert
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

luddemuregard skrev:
Gl3nn skrev:hehe säg inge annat :D får hoppas man får lätt mc korte bara kan man ju dra in till stor stan me henne nästa v-slut o shoppa lite de lär hon vell tycka om ;P
Hahaha säg någon brud som inte gillar det :D

word:D
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

skogen_swe skrev:nå jag som tänker på sin hälsta så jä*la mycket, aldrig provat sig,snus, öl smakat tyckte de va bara f*n äkligt :lol:

sen kåstar de pengar i höga högar!!!!!

du borde börja krama henne och siga (älskar dig) osså lite till :wink: för då blir hon glad :P säkert
Det blir hon ju inte:D varje gång ja säger att ja älskar henne säger hon
-Jo du ha sakt de några 100gånger idag redan-_-

-EDIT sry för dubbelpost! :)
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young
Inlägg: 790
Blev medlem: 18 oktober 2007, 19:45
Ort: Skövde

Inlägg av Weckis »

Ähhh, inget att bry sig om..Dom e sånna bara...
Jag hade samma problem.. Fick ta över brorsans avdankade uppblåsbara Barbara... Hon e bra, inget gnäll eller spydiga sura kommentarer... Sitter alltid still både i garaget å bak på moppen...

Vet inte om det e nått bra tips, men funkar inte det så kanske du kan ta och ta med henne på en moppeträff eller nått trevligt... :roll: :roll:
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

nå de va ju lol då :shock: men kramas då? :D
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

hon på en moppeträff-_- tror fan inte de :D hon hatar moppar över allt annat eftersom jag håller på me morsans helatiden :P och sen så fick hon ju korte för nån dag sen å så var hon ju ute o körde så har hon ju trimmat me xD o så kom de sand o alla vet va som händer me en tjej som har hård fart sand på asfalt o frambroms ;D

skogen_swe skrev:nå de va ju lol då :shock: men kramas då? :D
Går ju förståss:P men inte då hon e arg för då knuffar hon iväg mig o säger
-Måst du
Senast redigerad av Gl3nn den 4 maj 2008, 21:17, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

Weckis skrev:Ähhh, inget att bry sig om..Dom e sånna bara...
Jag hade samma problem.. Fick ta över brorsans avdankade uppblåsbara Barbara... Hon e bra, inget gnäll eller spydiga sura kommentarer... Sitter alltid still både i garaget å bak på moppen...

Vet inte om det e nått bra tips, men funkar inte det så kanske du kan ta och ta med henne på en moppeträff eller nått trevligt... :roll: :roll:
de va då sjukt de, kul och sen sitta och äta när man ser en uppblåst tjej :lol: sen får man ju bara akta sig för vasa kanter för då blir hon bara för smal. #rätta mig om jag har fel# :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

Weckis skrev:Ähhh, inget att bry sig om..Dom e sånna bara...
Jag hade samma problem.. Fick ta över brorsans avdankade uppblåsbara Barbara... Hon e bra, inget gnäll eller spydiga sura kommentarer... Sitter alltid still både i garaget å bak på moppen...

Vet inte om det e nått bra tips, men funkar inte det så kanske du kan ta och ta med henne på en moppeträff eller nått trevligt... :roll: :roll:
de va då sjukt de, kul och sen sitta och äta när man ser en uppblåst tjej :lol: sen får man ju bara akta sig för vasa kanter för då blir hon bara för smal. #rätta mig om jag har fel# :lol: :lol: :lol:
luddemuregard
Kinaraket
Inlägg: 969
Blev medlem: 29 juli 2007, 19:29
Ort: Ulricehamn

Inlägg av luddemuregard »

nee men du går det inte så mkt bättre du får väl snacka med henne om det lr något :D
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

skogen_swe skrev:
Weckis skrev:Ähhh, inget att bry sig om..Dom e sånna bara...
Jag hade samma problem.. Fick ta över brorsans avdankade uppblåsbara Barbara... Hon e bra, inget gnäll eller spydiga sura kommentarer... Sitter alltid still både i garaget å bak på moppen...

Vet inte om det e nått bra tips, men funkar inte det så kanske du kan ta och ta med henne på en moppeträff eller nått trevligt... :roll: :roll:
de va då sjukt de, kul och sen sitta och äta när man ser en uppblåst tjej :lol: sen får man ju bara akta sig för vasa kanter för då blir hon bara för smal. #rätta mig om jag har fel# :lol: :lol: :lol:
Stämmer:D o sen vem vill ha en barbara då får man ju aldri höra nått skoj :D
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

Gl3nn skrev:
skogen_swe skrev:
Weckis skrev:Ähhh, inget att bry sig om..Dom e sånna bara...
Jag hade samma problem.. Fick ta över brorsans avdankade uppblåsbara Barbara... Hon e bra, inget gnäll eller spydiga sura kommentarer... Sitter alltid still både i garaget å bak på moppen...

Vet inte om det e nått bra tips, men funkar inte det så kanske du kan ta och ta med henne på en moppeträff eller nått trevligt... :roll: :roll:
de va då sjukt de, kul och sen sitta och äta när man ser en uppblåst tjej :lol: sen får man ju bara akta sig för vasa kanter för då blir hon bara för smal. #rätta mig om jag har fel# :lol: :lol: :lol:
Stämmer:D o sen vem vill ha en barbara då får man ju aldri höra nått skoj :D
luddemuregard skrev:nee men du går det inte så mkt bättre du får väl snacka med henne om det lr något :D
Snackade med henne idag men blev ju la inge bättre snarare värre
För då kom allt att de e mitt fel att jag har ändrats o inte är den samma glenn som hon blev kär i ....


Nu fuckar ja upp me dubbelpostar hoppas ni inte bannar mig bara:P
Senast redigerad av Gl3nn den 4 maj 2008, 21:21, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

hahaha fy fan va fult tänk mig skaffa en sån barbar och sen stuntar jag och den tittar på så kommer en en vind så tror jag att barbar har styckigt :lol:
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

skogen_swe skrev:hahaha fy fan va fult tänk mig skaffa en sån barbar och sen stuntar jag och den tittar på så kommer en en vind så tror jag att barbar har styckigt :lol:
HAHA Där satt den :D:D
Användarens profilbild
Persson
Elmoped
Inlägg: 135
Blev medlem: 27 augusti 2007, 23:58
Ort: Hässleholm

Inlägg av Persson »

Gl3nn skrev:
Gl3nn skrev:
skogen_swe skrev:de va då sjukt de, kul och sen sitta och äta när man ser en uppblåst tjej :lol: sen får man ju bara akta sig för vasa kanter för då blir hon bara för smal. #rätta mig om jag har fel# :lol: :lol: :lol:
Stämmer:D o sen vem vill ha en barbara då får man ju aldri höra nått skoj :D
luddemuregard skrev:nee men du går det inte så mkt bättre du får väl snacka med henne om det lr något :D
Snackade med henne idag men blev ju la inge bättre snarare värre
de lät ju inte så jätte bra :?
egentligen finns det inte så mkt att göra, vad ja vet är inte precis så jätte insatt.
hade ja varit dig, hade jag gjort slut o visat henne att du inte palla bli tollererad på detta sättet :oops: men det är bara va ja hade gjort...
btw inte kul när något sånt här händer :(
Volvo 940 GL ( alpine edition )
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=16292

Sponsor:
Digitalcompaniet i Kristianstad
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

Persson skrev:
Gl3nn skrev:
Gl3nn skrev: Stämmer:D o sen vem vill ha en barbara då får man ju aldri höra nått skoj :D
luddemuregard skrev:nee men du går det inte så mkt bättre du får väl snacka med henne om det lr något :D
Snackade med henne idag men blev ju la inge bättre snarare värre
de lät ju inte så jätte bra :?
egentligen finns det inte så mkt att göra, vad ja vet är inte precis så jätte insatt.
hade ja varit dig, hade jag gjort slut o visat henne att du inte palla bli tollererad på detta sättet :oops: men det är bara va ja hade gjort...
btw inte kul när något sånt här händer :(
nemen skulle de va så lätt å dumppa henne men då ja älskar henne så förbannat mkt
Användarens profilbild
Weckis
Live fast die young
Inlägg: 790
Blev medlem: 18 oktober 2007, 19:45
Ort: Skövde

Inlägg av Weckis »

skogen_swe skrev:
Weckis skrev:Ähhh, inget att bry sig om..Dom e sånna bara...
Jag hade samma problem.. Fick ta över brorsans avdankade uppblåsbara Barbara... Hon e bra, inget gnäll eller spydiga sura kommentarer... Sitter alltid still både i garaget å bak på moppen...

Vet inte om det e nått bra tips, men funkar inte det så kanske du kan ta och ta med henne på en moppeträff eller nått trevligt... :roll: :roll:
de va då sjukt de, kul och sen sitta och äta när man ser en uppblåst tjej :lol: sen får man ju bara akta sig för vasa kanter för då blir hon bara för smal. #rätta mig om jag har fel# :lol: :lol: :lol:

Dom e ju uppblåsta alla av det könet.. :lol: :lol:
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde
http://www.garaget.org/Weckis
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen
Inlägg: 1127
Blev medlem: 9 augusti 2007, 01:03
Ort: pargas (finland)

Inlägg av Gl3nn »

Weckis skrev:
skogen_swe skrev:
Weckis skrev:Ähhh, inget att bry sig om..Dom e sånna bara...
Jag hade samma problem.. Fick ta över brorsans avdankade uppblåsbara Barbara... Hon e bra, inget gnäll eller spydiga sura kommentarer... Sitter alltid still både i garaget å bak på moppen...

Vet inte om det e nått bra tips, men funkar inte det så kanske du kan ta och ta med henne på en moppeträff eller nått trevligt... :roll: :roll:
de va då sjukt de, kul och sen sitta och äta när man ser en uppblåst tjej :lol: sen får man ju bara akta sig för vasa kanter för då blir hon bara för smal. #rätta mig om jag har fel# :lol: :lol: :lol:

Dom e ju uppblåsta alla av det könet.. :lol: :lol:
HAHA du måste ju va en rikti jäkel på att charma kvinnor :D
fjegge
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 683
Blev medlem: 8 oktober 2007, 21:47
Ort: Stockholm ( Täby)

Inlägg av fjegge »

Bjud ut på en romatisk middag och sen kör du henne hela natten :wink:
Låst