TSR-Crew - Tråden

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

TSR-Crew - Tråden

Inlägg av Jonas »

Här klargör vi lite saker gällande våra TSR-Crew medlemmar och lite vad det innebär. Här är det öppet för diskussion kring medlemmar i Crew eller framtida potentiella användare.

TSR-Crew:
Som medlem i Crew får du en specifik forumkategori där vi diskuterar allt från medlemmars uppförande till förbättringar av sidan. Dom har en stor talan i de dagliga diskussionerna för all aktivitet i forumet. Hjälper till med att få personer som gjort något fel allt för många gånger att bli avstängd/varnad.

En person i Crew är också någon som är kunnig på ett ämne och folk kan vända sig till. Det kan handla om allt från namnbyte till byte av ledlampa.

När något speciellt händer på TSR frågas även folk i Crew att hjälpa till. Innan vi gjorde 3.0 offentlig så betatestades den och de kom även förslag/förbättringar innan vi slog upp portarna.

Crew är som små moderatorer och det är oftast från Crew vi sedan lyfter upp till moderators-gruppen.

Åsikter på förslag på medlemmar som borde befordras är varmt välkommet i tråden.

Fråga på!

Medlemmar som just nu är med i TSR-Crew:

TheGrimReaper
CaToXXo
MrAndersson
Persson97
Speedway
Senast redigerad av Jonas den 23 juli 2012, 16:58, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

En fråga.

Vad gör en medlem till "Crewmaterial"? :D
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

PoWeRKinG skrev:En fråga.

Vad gör en medlem till "Crewmaterial"? :D
tex väldigt kunnig och hjälpsam inom vissa områden, visar ett moget beteende samt ger både positv samt negativ kritik (då betta behövs) till såväl sidan, admins/moderatorer, medlemmar.

kortfattad: hjälper till att på ett bra sätt få sidan att växa!
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
Boomer
Något annat
Inlägg: 344
Blev medlem: 18 juni 2010, 14:20
Ort: Uddevalla
Kontakt:

Inlägg av Boomer »

Man e ju fett sugen på att bli TSR-crew men är ju inte jätte haj på allt med mopeder..

Fast kollar ju igenom forumet varje även fast man inte skriver mycket. Kanske är dags att lära sig :)

Tack för tråden Jonas :)
U suck dick and eat butt..! butt eating duck... suck fucker! - Tom DeLonge
"Erik är ett nordiskt mansnamn av germaner germanskt/fornnordiskt ursprung, ursprungligen Airikr som betyder "härskare, kung" eller "stor, mäktig"."
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

skulle faktist inte ha något emot att bli crew kan en del om moppar och är aktiv :)
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

ska jag vara ärlig tror jag man inte blir crew att att beröma sig själv i tråden, modsen och dem andra crewarna utser vilka som blir de
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Pontusandersson95 skrev:ska jag vara ärlig tror jag man inte blir crew att att beröma sig själv i tråden, modsen och dem andra crewarna utser vilka som blir de
där har vi sanningen :)
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

PoWeRKinG skrev:
Pontusandersson95 skrev:ska jag vara ärlig tror jag man inte blir crew att att beröma sig själv i tråden, modsen och dem andra crewarna utser vilka som blir de
där har vi sanningen :)
nämen det menar väl ni inte? :O

Trodde man blev crew om man hade 100+ inlägg och sade man kan om mopeder :D

Sa ju bara att jag inte skulle ha något imot det och om dom behöver någon till :D

Måste tillägga powerking skulle borda bli crew du kan om både scootrar och crossar mycket :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Victorh skrev:
PoWeRKinG skrev:
Pontusandersson95 skrev:ska jag vara ärlig tror jag man inte blir crew att att beröma sig själv i tråden, modsen och dem andra crewarna utser vilka som blir de
där har vi sanningen :)
nämen det menar väl ni inte? :O

Trodde man blev crew om man hade 100+ inlägg och sade man kan om mopeder :D

Sa ju bara att jag inte skulle ha något imot det och om dom behöver någon till :D

Måste tillägga powerking skulle borda bli crew du kan om både scootrar och crossar mycket :D
jasså! tack :)

trodde inte man var så himmla känd här igentligen. :)
wille95
Kort stubin
Inlägg: 1724
Blev medlem: 17 augusti 2010, 20:43
Ort: berga

Inlägg av wille95 »

PoWeRKinG skrev:
Victorh skrev:
PoWeRKinG skrev: där har vi sanningen :)
nämen det menar väl ni inte? :O

Trodde man blev crew om man hade 100+ inlägg och sade man kan om mopeder :D

Sa ju bara att jag inte skulle ha något imot det och om dom behöver någon till :D

Måste tillägga powerking skulle borda bli crew du kan om både scootrar och crossar mycket :D
jasså! tack :)

trodde inte man var så himmla känd här igentligen. :)
alla känner igen din bild :lol:
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Tycker att vi ska släppa in Jetforce_Dahlin i crewet, vet dock inte om han är så aktiv längre men han är väldigt duktig på scootrar och rättar felpostare m.m.

Jan-ee tycker jag också att vi ska släppa in, han har ju varit medlem här ett tag och hans stunt videos får man inte nog av.

Yamaha2pwn är också väldigt kunnig och varit med ett tag nu :)
Senast redigerad av Danne den 15 september 2011, 17:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

wille95 skrev:
PoWeRKinG skrev:
Victorh skrev: nämen det menar väl ni inte? :O

Trodde man blev crew om man hade 100+ inlägg och sade man kan om mopeder :D

Sa ju bara att jag inte skulle ha något imot det och om dom behöver någon till :D

Måste tillägga powerking skulle borda bli crew du kan om både scootrar och crossar mycket :D
jasså! tack :)

trodde inte man var så himmla känd här igentligen. :)
alla känner igen din bild :lol:
haha den är allt fin :lol:
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

PoWeRKinG skrev:
wille95 skrev:
PoWeRKinG skrev: jasså! tack :)

trodde inte man var så himmla känd här igentligen. :)
alla känner igen din bild :lol:
haha den är allt fin :lol:
Håller med du är skit söt på fotot ;)
Men nu håller vi oss till ämnet.
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

tja willemedderbin vet jag inte om han redan är med i crew eller inte, dock så borde han vara de, kan mkt speciellt om Derbi moppar och brukar rätta felpostare och dåliga topics ;)
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

fattar inte hur ni kan tycka om folk som säger felpost 24/7

det är knappast något positivt för mig iaf
Bild
Användarens profilbild
Timpis
Svårstartad skrothög
Inlägg: 195
Blev medlem: 19 augusti 2010, 19:35

Inlägg av Timpis »

yamaha2pwn skrev:tja willemedderbin vet jag inte om han redan är med i crew eller inte, dock så borde han vara de, kan mkt speciellt om Derbi moppar och brukar rätta felpostare och dåliga topics ;)
å andra sidan gör han en hel jävla drös med onödiga inlägg
Användarens profilbild
viiktor15
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 463
Blev medlem: 30 maj 2010, 20:42
Ort: Kungsbacka

Inlägg av viiktor15 »

jag tycker pontusandersson95 skulle kunna bli crew, han är grymt kunnig, rättar felpostare ofta och är väldigt aktiv :)
DerbiDrdLimitedEdition
Elmoped
Inlägg: 93
Blev medlem: 5 september 2011, 15:47
Ort: Lidköping

Inlägg av DerbiDrdLimitedEdition »

Powerking for president, haha! :D
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

viiktor15 skrev:jag tycker pontusandersson95 skulle kunna bli crew, han är grymt kunnig, rättar felpostare ofta och är väldigt aktiv :)
jag brukar inte se han så ofta iaf. :roll: :)
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

vicke xX SMT skrev:
viiktor15 skrev:jag tycker pontusandersson95 skulle kunna bli crew, han är grymt kunnig, rättar felpostare ofta och är väldigt aktiv :)
jag brukar inte se han så ofta iaf. :roll: :)
jag är inne här 24/7, kollar tsr i mobilen hela tiden, dock så har jag ingen dator just nu och det är ganska jobbigt att posta från min mobil. jag har snart fixat min dator och då blir jag lika aktiv som innan

EDIT: 1200 posts :roll:
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DerbiDrdLimitedEdition skrev:Powerking for president, haha! :D
haha ;)


Pontusandersson95 skrev:
vicke xX SMT skrev:
viiktor15 skrev:jag tycker pontusandersson95 skulle kunna bli crew, han är grymt kunnig, rättar felpostare ofta och är väldigt aktiv :)
jag brukar inte se han så ofta iaf. :roll: :)
jag är inne här 24/7, kollar tsr i mobilen hela tiden, dock så har jag ingen dator just nu och det är ganska jobbigt att posta från min mobil. jag har snart fixat min dator och då blir jag lika aktiv som innan

EDIT: 1200 posts :roll:
håller med dom. du är väldigt kunnig :)


är med inne 24/7 typ och kollar ^^


PS: 2500 för mig u suckers :twisted: :roll:
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Jag skulle gärna vilja ha en uppdatering på vilka som är i Crew just nu! :)

Man blir ju inte crew över en natt, mods & crew ser en person växa och dela ut sin kunslkap på ett bra sätt!
Dom vet vem/vilka som har det rätta virket så att säga! :D

Sen skulle jag vilja kommentera någons inlägg här över... willmedDERBIN, han som har en drac som profilbild?
Den största posthuntern genom TSRs historia?
Senast redigerad av DEA!! den 16 september 2011, 18:37, redigerad totalt 1 gånger.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DEA!! skrev:Jag skulle gärna vilja ha en uppdatering på vilka som är i Crew just nu! :)

Man blir ju inte crew över en natt, mods & crew ser en person växa och dela ut sin kunslkap på ett bra sätt!
Dom vet vem/vilka som har det rätta virket så att säga! :D
och du är F.D Crew :lol: :lol:

tappat gnistan på sistonde? ;)
Användarens profilbild
Risbonden
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 24 september 2010, 22:52
Ort: Kungälv

Inlägg av Risbonden »

Fattar inte vad carro tillför till detta forum som gör henne till crew?
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

PoWeRKinG skrev:
DEA!! skrev:Jag skulle gärna vilja ha en uppdatering på vilka som är i Crew just nu! :)

Man blir ju inte crew över en natt, mods & crew ser en person växa och dela ut sin kunslkap på ett bra sätt!
Dom vet vem/vilka som har det rätta virket så att säga! :D
och du är F.D Crew :lol: :lol:

tappat gnistan på sistonde? ;)
tappat gnistan på vad? fattar nada :P
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Risbonden skrev:Fattar inte vad carro tillför till detta forum som gör henne till crew?
Jonas tog upp detta i crew tråden då han tyckte det hade varit kul att ta in en tjej i crewet och vid ett senare tillfälle göra till moderator.
Jag ser det bara som positivt och kul att ta in en tjej eftersom det finns VÄLDIGT få tjejer på detta forumet.
Vi kan ju inte direkt förvänta oss att en tjej hjälper till i felsöknings trådarna och hjälper folk med deras problem.
Vi som känner henne i alla fall tycker att hon är väldigt snäll sen så uppdaterar hon sitt projekt flytit.
Kom igen liksom om carro blir moderator vid ett senare tillfälle vem hade inte lyssnat på henne då?
Förstår inte varför det finns personer som är negativa till detta.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

DEA!! skrev:
PoWeRKinG skrev:
DEA!! skrev:
Dom vet vem/vilka som har det rätta virket så att säga! :D
och du är F.D Crew :lol: :lol:

tappat gnistan på sistonde? ;)
tappat gnistan på vad? fattar nada :P
enough said :roll: :lol: :lol:
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

PoWeRKinG skrev:
DEA!! skrev:
PoWeRKinG skrev: och du är F.D Crew :lol: :lol:

tappat gnistan på sistonde? ;)
tappat gnistan på vad? fattar nada :P
enough said :roll: :lol: :lol:
Jag kände att jag gjort mitt i crew, så jaa jag hade tappat gnistan för det!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator
Inlägg: 3773
Blev medlem: 12 augusti 2007, 13:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av chifen »

Born2Ride skrev:
Risbonden skrev:Fattar inte vad carro tillför till detta forum som gör henne till crew?
Jonas tog upp detta i crew tråden då han tyckte det hade varit kul att ta in en tjej i crewet och vid ett senare tillfälle göra till moderator.
Jag ser det bara som positivt och kul att ta in en tjej eftersom det finns VÄLDIGT få tjejer på detta forumet.
Vi kan ju inte direkt förvänta oss att en tjej hjälper till i felsöknings trådarna och hjälper folk med deras problem.
Vi som känner henne i alla fall tycker att hon är väldigt snäll sen så uppdaterar hon sitt projekt flytit.
Kom igen liksom om carro blir moderator vid ett senare tillfälle vem hade inte lyssnat på henne då?
Förstår inte varför det finns personer som är negativa till detta.
Helt ärligt så är det där ett väldigt sexistiskt inlägg.. Visst det är få tjejer på forumet och det är synd, helt rätt! Vore roligt att få in fler, MEN!
"Vi kan ju inte direkt förvänta oss att en tjej hjälper till i felsöknings trådarna och hjälper folk med deras problem."
Finns tjejer som är väldigt duktiga, de blir fler och fler eftersom det nu är accepterat för tjejer att stå för sig själva inom fordonsvärlden. Carro kan säkert mer än vissa av killarna här.

Det finns ju inte många tjejer som är speciellt kunniga på mopeder men att gå med inställningen att vi inte kan förvänta oss att en tjej kan hjälpa till är ju helt fel. Man ska väl ha samma förväntningar på en tjej som en kille om båda har ett genuint intresse för mopeder.

Jag tycker däremot att det är fel att ta in en tjej bara för att det är en tjej. Ska vi ha en tjej som moderator ska det vara för att personen hjälper till att hålla upp ordningen på forumet och är hjälpsam. Att vara moderator innebär inte att man måste kunna allt om mopeder utan att man har en bra hand över forumet och kan ta hand om det och avgöra vad som är rätt och vad som är fel.


Mura:
Skärp dig, inga fler såna där inlägg.
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
Riejuman
Gasres
Inlägg: 1560
Blev medlem: 2 juni 2011, 21:45
Ort: vasa

Inlägg av Riejuman »

Victorh skrev:skulle faktist inte ha något emot att bli crew kan en del om moppar och är aktiv :)
victorh kan mycket och kan mycket också om mopeder , han skulle nog vara förtjänt en plats :D
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

först och främst så vill jag bara säga att jag skiter i om hon är tjej,kille, marisan eller en buffel.


tycker att det är kull att carro är med i crew. hon är jävligt snäll och har ofta rätt i det hon säger :)

dock finns det många som hjälper oftare, är mer aktiva osv här på forumet som förtjänar en plats i crew.

men som sagt. tycker att carro är värd det även om det finns bättre lämpade :D
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

chifen skrev:
Born2Ride skrev:
Risbonden skrev:Fattar inte vad carro tillför till detta forum som gör henne till crew?
Jonas tog upp detta i crew tråden då han tyckte det hade varit kul att ta in en tjej i crewet och vid ett senare tillfälle göra till moderator.
Jag ser det bara som positivt och kul att ta in en tjej eftersom det finns VÄLDIGT få tjejer på detta forumet.
Vi kan ju inte direkt förvänta oss att en tjej hjälper till i felsöknings trådarna och hjälper folk med deras problem.
Vi som känner henne i alla fall tycker att hon är väldigt snäll sen så uppdaterar hon sitt projekt flytit.
Kom igen liksom om carro blir moderator vid ett senare tillfälle vem hade inte lyssnat på henne då?
Förstår inte varför det finns personer som är negativa till detta.
Helt ärligt så är det där ett väldigt sexistiskt inlägg.. Visst det är få tjejer på forumet och det är synd, helt rätt! Vore roligt att få in fler, MEN!
"Vi kan ju inte direkt förvänta oss att en tjej hjälper till i felsöknings trådarna och hjälper folk med deras problem."
Finns tjejer som är väldigt duktiga, de blir fler och fler eftersom det nu är accepterat för tjejer att stå för sig själva inom fordonsvärlden. Carro kan säkert mer än vissa av killarna här.

Det finns ju inte många tjejer som är speciellt kunniga på mopeder men att gå med inställningen att vi inte kan förvänta oss att en tjej kan hjälpa till är ju helt fel. Man ska väl ha samma förväntningar på en tjej som en kille om båda har ett genuint intresse för mopeder.

Jag tycker däremot att det är fel att ta in en tjej bara för att det är en tjej. Ska vi ha en tjej som moderator ska det vara för att personen hjälper till att hålla upp ordningen på forumet och är hjälpsam. Att vara moderator innebär inte att man måste kunna allt om mopeder utan att man har en bra hand över forumet och kan ta hand om det och avgöra vad som är rätt och vad som är fel.


Mura:
Skärp dig, inga fler såna där inlägg.
Jag vet att det finns tjejer som är väldigt kunniga,jag går själv på motor branschens tekniska gymnasium i göteborg och vet att det finns tjejer där som vet mycket mer än mig, det var inte riktat till alla tjejer.
Jag har snackat med carro innan och VET att hon inte är så super duktig på mopeder det var mer riktat till henne.
Det var mer det jag menade att man behöver inte vara bäst på mopeder och kunna allt det finns ju många andra sätt som att tex styra upp forumet och rätta folk som gör fel och m.m.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

ändrat pga av en inte ville
Senast redigerad av Victorh den 21 september 2011, 11:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street
Inlägg: 2278
Blev medlem: 28 mars 2011, 18:09
Ort: Åland, Finland

Inlägg av ValoPallo »

Ännu en tråd som spårar ur, hell yeah....

Anledningen att Jonas ville ha Carro som moderator är väl antagligen för att han försöker jämna ut lite på forumet, så att det inte bara är killar här...

Att ha en tjej som moderator betyder ju att hon syns mer än den vanliga användaren, vilket då torde inspirera andra tjejer som vågar sig hit att delta lite, osv...

Aja, nog om det
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
Bergsten
Extra Varnad
Inlägg: 948
Blev medlem: 16 november 2010, 21:31
Ort: Rossön

Inlägg av Bergsten »

Victorh skrev:mura se nu lämnar b2r oss för att vi öppnade munnen tänker inte säga det var bara du för berättade bara vad had hafe gjort till mig. Okei det är synd om han han har cancer och har det svårt och jag hoppas han klarar sig över det. Men det är fel av han att vara elak mot oss och inte sedan ta något skit själv. det där me att slicka for över mura. Men tror inte någon vill ha bort dig från tsr b2r.
jag hoppas du kommer på bättre tankar och inte lämnar oss! du har hjälppt mig och du kan om mopeder. dina projekt är bland tsr:s bästa så lämna inte oss nu!!!

förlåt b2r hoppas du ändrar dina tankar.


(skrivet på telefon så stavfel finns)
Å vad exakt har b2r gjort dig för att du ska snacka skit om honom?

Att gnälla på den killen är som att gnälla på en gnutta solsken då du suttit på nordpolen, 500- grader och inte skådat solen på 2 år. Helt enkelt, nått (någon) man inte kan gnälla på. Asschysst kille så snacka inte skit om honom.

Väldigt "bra" att ni fått honom att leave:a tsr också, förstörde min dag :evil:
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=23515
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Skriv svar