TSR Äger!!

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

TSR Äger!!

Inlägg av Tuta »

För typ ett år sen, då var det jävligt dött på förstasidan.. Och när det väl kom något så var dt oftast en gammal guide som blev "favorit i repris" eller något (Undantag TSR @ "Olika moppe-utställningar i europa, det var riktigt nice). Sen började ni lägga upp alla mopperelaterade nyheter i hela sverige kändes det som, bättre kanske men fortfarande irriterande för man kunde knappt bry sig mindre om att någon helt okänds moppe hade blivit stulen.. (fortfarande en del sånna här dock)

Men ta en titt på framsidan nu! Helt jävla fantastiskt. Massa grymma filmer, intressanta reportage och nyheter! Ta bara senaste uppdateringen:

"VIDEO: 2011-09-02 Med dom här två ursköna filmerna önskar vi alla TSR'are en fartfylld och trevlig helg. Gör inget dumt nu som vi får läsa om i nyheterna på måndag! Trimma lugnt! "

Det ger en sånn mysig stämning på sidan! Och med nya TSR precis runt hörnet (som dock tyvärr verkar sammanfalla precis med det absoluta slutet på min egen alldeles för långa moppetid :( ) Kan jag bara säga: Fortsätt såhär! Ett sant nöje att gå in här varje dag och se att ni bidrar till vad som (efter fjortisfester kanske) måste vara det mest populära fritidsintresset bland ungdomar i sverige! :D


TSR i mitt hjärta <3
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

håller med till 100% :) enda problemet är att det blir riktigt dött här på vintern, själv tappar jag mitt moppe intresse på vintern då jag inte har rum att skruva någonstans då båda våra bilar måste stå inne på vinter, denna vinter besökte jag bara TSR typ 1 gång, men sen på våren gör jag comeback :)
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Hahahahaha fan Tuta! Vi ska följa trenden det lovar jag! Jag ska fortsätta vara kreativ i mina uppdateringar.
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket
Inlägg: 1093
Blev medlem: 17 oktober 2010, 12:26

Inlägg av Nutbreaker »

håller med det är skit kul att gå in här nu än för ca ett årsen när jag blev medlem ;)
Stuntriding is not a crime!
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Det är bra att höra positiv kritik (givetvis dålig också) så vi kan fortsätta göra någonting bra!
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

Jonas skrev:Det är bra att höra positiv kritik (givetvis dålig också) så vi kan fortsätta göra någonting bra!
Tycker det är viktigt :) Speciellt om man (som jag) har klagat en hel del genom åren så vill man ju verkligen berömma när det går bra också! Blir ju tråkigt för er om folk bara klagar och aldrig är tacksamma!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Helt sant Tuta, som du säger så ger folk mest bara dålig kritik ( vilket vi använder för förbättring) men få som säger att "ah men fan det här var bra" vilket vi behöver ibland också.

Som du gjorde nu, därför jag tog till mig och blev taggad!
Användarens profilbild
Vivaadam
Varnad
Inlägg: 591
Blev medlem: 20 februari 2011, 15:12
Kontakt:

Inlägg av Vivaadam »

+1000, hoppas det fortsätter såhär så det inte blir som på moppenet med massa kaxigt och skrytsamt snack :)
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

Jonas skrev:Helt sant Tuta, som du säger så ger folk mest bara dålig kritik ( vilket vi använder för förbättring) men få som säger att "ah men fan det här var bra" vilket vi behöver ibland också.

Som du gjorde nu, därför jag tog till mig och blev taggad!
har alldrig tänkkt på att ge berömm men vet inte vad jag skulle göra utan tsr :) alltid kul att komma hit och snabbt får man hjälp i behov :D
Användarens profilbild
Ztraand
Kinaraket
Inlägg: 893
Blev medlem: 5 juli 2010, 00:49

Inlägg av Ztraand »

Timisen94 skrev:skulle vara häftigt om det skulle typp komma spotlighter så man kunde smsa in och visa upp projekt bilder och sånt och på det viset rösta fram veckans bild eller nått.
tkr inte ja, det är ett motorforum, inte kamrat lr bilddagboken. :/
Gilera SMT 07 säljes!: http://www.twostrokerider.se/kop-och-sa ... ra-smt-07/

Vila i frid Derbimann1 (F)

Qui rogat, non errat -- "Den som frågar har inte fel"
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

Har varit medlem här i mer än 2 år tror jag, det har aldrig varit så mycket nya artiklar i Magazine som nu :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Fortsätter vi hålla fortet?
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Jonas skrev:Fortsätter vi hålla fortet?
Självklart!
Bild

Jag är odödlig
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3
Inlägg: 1165
Blev medlem: 13 april 2011, 08:04

Inlägg av TSR`BakarN »

Måste Bumpa :(

för att TSR ÄGER och det har förbättras ngt gryyymmmtt o det utvecklas as bra o det är inte så mycket troll o skit längre o jag vill ge crew o mods m.fl ett stort jävla tack till att ni finns

Jonas du är fan i mig gud !!! :D
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist
Inlägg: 1672
Blev medlem: 3 juni 2012, 10:13
Ort: Sundsvall

Inlägg av FreZz »

har inte varit medlem så jävla länge men måste säga att det här forumet, nej sida! är mycket bättre än moppenet för det här är mer än ett forum!
Quattro lyfe
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

TSR`BakarN skrev:Måste Bumpa :(

för att TSR ÄGER och det har förbättras ngt gryyymmmtt o det utvecklas as bra o det är inte så mycket troll o skit längre o jag vill ge crew o mods m.fl ett stort jävla tack till att ni finns

Jonas du är fan i mig gud !!! :D
Senaste tiden så tycker jag själv att tsr har vart värdelöst för många "idioter" har kommit in och trollat/brutit mot regler och gjort andra allmänt dumma saker eller liknande.

Fast det börjar bli lite bättre nu dock så tycker jag att forumet kan vara lite väl dött ibland ;)
Användarens profilbild
DTdosan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 329
Blev medlem: 3 juni 2012, 19:51

Inlägg av DTdosan »

Jag har inte varit medlem länge här, men det känns ändå som en stor familj, om man jämför med fragbite (som för övrigt förfallit totalt) blir man inte nerköttad av folk som kan allt. Riktigt skönt!

Vill oxå tillägga till crew, mods och alla som läser att vi kanske inte alltid tackar för en bra uppdatering, vilket vi borde, men vi tycker kanske ändå om den, vi borde visa det mera! :)
Finns inget bättre än en sunkig DT..<3
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

Måste tyvärr säga motsatsen :( Tsr var roligt att vara på en gång i tiden men allt roligt folk börjar droppa ut och nya medlemmar som är yngre än en själv känns för "omogna" om man säger så.. (inget illa menat)


på inte alls lång tid har alla i crew och fd mods förvjunnit. danne, axel, vickeh, osv försvann på inte alls lång tid.

känns som att man har gjort samma sak allt för länge nu. förut satt jag bara i trådar och skrev vilket övergick till att hjälpa myckt och ha projekt osv.

blev crew och har försökt ivrigt att få forumet bättre då man tröttnar på sånt folk som inte tänker själva. med inte alls mycket jobb skulle tsr kunna bli RIKTIGT jävla fräsht men måste ge cred till jonas som jobbat som fan nu i några veckor och det ser skitbra ut! :D


dock så håller jag med på att droppa ut nu då moppetiden är över och alla roliga personer försvinner och det känns som man är en ensam städare kvar som länkar lite trådar till mods som ska fixas och låsa en del trådar..



Men jag röstar för:

vbulletin. helt nytt utseende och kan fixas GRYMMA funktioner som det pratats om i åratal

reglerna skrivas om. dom är säkert 50 år gammla och håller inte bra längre. (bensinskalle fick jobbet att göra det för ca ett halvår sen men vet ej om han skrev en bok om det istället :roll:)
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

PK skrev:Måste tyvärr säga motsatsen :( Tsr var roligt att vara på en gång i tiden men allt roligt folk börjar droppa ut och nya medlemmar som är yngre än en själv känns för "omogna" om man säger så.. (inget illa menat)


på inte alls lång tid har alla i crew och fd mods förvjunnit. danne, axel, vickeh, osv försvann på inte alls lång tid.

känns som att man har gjort samma sak allt för länge nu. förut satt jag bara i trådar och skrev vilket övergick till att hjälpa myckt och ha projekt osv.

blev crew och har försökt ivrigt att få forumet bättre då man tröttnar på sånt folk som inte tänker själva. med inte alls mycket jobb skulle tsr kunna bli RIKTIGT jävla fräsht men måste ge cred till jonas som jobbat som fan nu i några veckor och det ser skitbra ut! :D


dock så håller jag med på att droppa ut nu då moppetiden är över och alla roliga personer försvinner och det känns som man är en ensam städare kvar som länkar lite trådar till mods som ska fixas och låsa en del trådar..



Men jag röstar för:

vbulletin. helt nytt utseende och kan fixas GRYMMA funktioner som det pratats om i åratal

reglerna skrivas om. dom är säkert 50 år gammla och håller inte bra längre. (bensinskalle fick jobbet att göra det för ca ett halvår sen men vet ej om han skrev en bok om det istället :roll:)
Du har så himla rätt! För bas ett halvår sen kändes tsr som en familj mera och sammanhållningen var otroligt mycket bättre då men nu känns det dom att man diskuterar med omogna främlingar och ibland stöter man på nån vettig bekant.

Jag saknar humorn och gemenskapen som fanns förut t.ex Danielssons skämt , vi skämtade om finnarna , punkarn osv!

Men det jag saknar mest är tiden vi spenderade i chatten med skönt snack! Det chattfolk som finns idag är betydligt tråkigare än tidigare helt enkelt.

Dom som brukade hänga där var :
Danielsson
Difaren
Victorh
Pk
Axel
Aeroxsami
Ibland 2stroke
Mura
Tuta

Osv! Då var tsr underbart helt enkelt.

Jag håller dock också på att försvinna från tsr eftersom moppetiden är över och jag har gått över till mc o snart bil
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

som sagt. alla droppar ut.

men antar att gamla försvinner och nya kommer. man får väll bli mer aktiv och lära känna dem nya!
Användarens profilbild
Nicke_95
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 459
Blev medlem: 11 juni 2011, 23:10

Inlägg av Nicke_95 »

vad hände med victor och axel? :o
Användarens profilbild
TechnoMen
Avstängd
Inlägg: 1114
Blev medlem: 17 september 2011, 15:17

Inlägg av TechnoMen »

Idag har jag varit medlem precis ett år och jag tycker de är riktigt soft här innan jag börja kolla runt här kunde jag inte ett piss om mopeder hade inte ens en moped sen på vintern köpte jag en och med hjälp av TSR har jag den häftigaste mopeden i valdemarsvik! :) Ingen jävla bonnemek som alla andra, den är fint inställd osv och allt har jag lärt mig här! :D
//Jag har 7 intressen, sex och musik.

Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder! :)

Bild
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare
Inlägg: 1719
Blev medlem: 9 februari 2012, 16:49
Ort: uddevalla

Inlägg av TuZx »

det jag tycker är dåligt med tsr var att någon hade grejet på mitt projekt.alltså tagit bort bilder,tagit bort kommentarer (140st) skrev en helt ny setup bland annat.

annars är tsr rolig sida ;)
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

Nu glömde du ju bort mig matty :(

Men ja, får ta och hålla med PK här.. Känns som att alla som har varit någårlunda aktiva här har börjat försvinna (Tuta, Axel, Victorh, Danne, Difaren osv.)

Har själv tappat allt intresse för moppar men försöker fortfarande hålla ordning i trådarna..
Användarens profilbild
potog
King of the street
Inlägg: 3469
Blev medlem: 4 september 2011, 13:58
Kontakt:

Inlägg av potog »

Håller med till 100%

Skit roligt att se! Vill gärna ha ännu mer på fram sidan gärna Scooter attack material å filmer från sip och streetbuzz :)

Samt till 2013 snälla jonas jag ber dej uppdatera allt som händer under DSSC! :D
vem fan e lennart?
Skriv svar