håller med där, då man söker på nått får man typ upp 3000 trådar..illegalJocke skrev:Inte så konstigt också att folk felpostar trådar för söknings skiten är krånglig och man förstår den knappt ! och man måste kolla igenom 2 miljoner sidor för att hitta det man vill ha ! tycker sökningen ska vara simplare och mer som när man söker på blocket ! och man ska ta rensa allt forumet så det blir enklare att hitta !
Kan hålla med om att det är jävligt svårt och navigera nu, mycket enklare förut när det var "Scooter" och "Cross"illegalJocke skrev:Inte så konstigt också att folk felpostar trådar för söknings skiten är krånglig och man förstår den knappt ! och man måste kolla igenom 2 miljoner sidor för att hitta det man vill ha ! tycker sökningen ska vara simplare och mer som när man söker på blocket ! och man ska ta rensa allt forumet så det blir enklare att hitta !
håller med eller +1ar tuta!Tuta skrev:Jag tycker det hr blivit mkt bättre på +1 fronten iafFörut bestådde ju hela trådar av +1 i princip nu ser man det ibland men inte långa rader av +1..
Sen var ju moddarna hårdare förut, då blev det jävligt dålig stämning måste jag säga. Och det enda man såg var låsta trådar i princip.. Verkligen inget kul att vara här då
+1vicke xX SMT skrev:håller med eller +1ar tuta!Tuta skrev:Jag tycker det hr blivit mkt bättre på +1 fronten iafFörut bestådde ju hela trådar av +1 i princip nu ser man det ibland men inte långa rader av +1..
Sen var ju moddarna hårdare förut, då blev det jävligt dålig stämning måste jag säga. Och det enda man såg var låsta trådar i princip.. Verkligen inget kul att vara här då![]()
Nu ser man inte +1 allt för ofta tycker jag, har själv slutat använda det och jag tycker forumet blir för tråkigt och allvarligt om modsen ska börja banna folk som skriver +1 och stavarfel och skämtar..
ja har faktiskt tänkt på samma sak, att ett meddelande måste vara minst 3 ord typ elr nått sånt. kanske inte alltid funkar menMura skrev:+1vicke xX SMT skrev:håller med eller +1ar tuta!Tuta skrev:Jag tycker det hr blivit mkt bättre på +1 fronten iafFörut bestådde ju hela trådar av +1 i princip nu ser man det ibland men inte långa rader av +1..
Sen var ju moddarna hårdare förut, då blev det jävligt dålig stämning måste jag säga. Och det enda man såg var låsta trådar i princip.. Verkligen inget kul att vara här då![]()
Nu ser man inte +1 allt för ofta tycker jag, har själv slutat använda det och jag tycker forumet blir för tråkigt och allvarligt om modsen ska börja banna folk som skriver +1 och stavarfel och skämtar..
edit: kom på en bättre grej borde vara regel på hur långt meddelandet måste vara alltså typ 4 ord eller nåt skit samma bara det är mer än typ nej/ja/+1 /sämst/idiot/*fult ord* ni fattar
ye right sno inte min idevicke xX SMT skrev:ja har faktiskt tänkt på samma sak, att ett meddelande måste vara minst 3 ord typ elr nått sånt. kanske inte alltid funkar menMura skrev:+1vicke xX SMT skrev: håller med eller +1ar tuta!![]()
edit: kom på en bättre grej borde vara regel på hur långt meddelandet måste vara alltså typ 4 ord eller nåt skit samma bara det är mer än typ nej/ja/+1 /sämst/idiot/*fult ord* ni fattar![]()
Ja speciellt behörigheten att ta bort trådar, det är det som verkar saknas mest..DEA!! skrev:det var hårdare förr och det uppskattade jag!
Men jag tror dock inte på flera mods, men ett par fler aktiva crew med behörigheten att låsa och ta bort trådar!
nu har inte jag varit så aktiv sista tiden, men den enda moderatorn jag ser är bensinskalle?
talar jag för alla då, eller är det jag som bara lyckas hitta trådar där han skrivit?
Man ska läsa reglerna det kan jag hålla med om! Det är liksom prio 1 !!
Men å andra sidan kommer det alltid finnas missvisande information i trådarna, folk som är nya inom ämnet "moped", det går knappast att lösa.
MVH
DEA!!
det låter mycket bra att du/ni ska bli tuffare! det kommer att bli en mer trevlig diskussion om allt!KarlssoN^ skrev:Jag brukar vara rätt så aktiv (iaf vad jag tycker, några ggr per dag.)
Men det känns som om det är bara är jag och bensinskalle som är någorlunda aktiva ? Vet inte var beckvall, kong, rab och chifen har tagit vägen riktigt :/
Jag kommer att bli hårdare på reglerna efter den nya sidan kommer! Nu är det väldigt slappt tycker jag, men det beror endast på grund av sidans gamla mjukvara. Tex så om vi skall banna någon, så måste vi göra det manuellt, Alltså gå och banna han på adminpanelen sedan ändra hans titel, skriva in en tråd hur länge han är bannad och när vi skall stänga av avstängningen igen. Sedan när hans tid är kommen (48h tex) så skall man ta bort det i tråden, ändra titeln och stänga av avstängningen igen. Om vi skulle gjort det för varenda "1+" så hade vi ju blivit gråhåriga innan dagen e slut
Kommer dock bli bättre när den nya sidan kommer, eftersom den har uppdaterad mjukvara och där kan man bara skriva in anv. hur länge, och anledning sedan stängs avstängningen av automatiskt.
KarlssoN^
Förstår att ni inte orkar med allt när systemet funkar så :OKarlssoN^ skrev:Jag brukar vara rätt så aktiv (iaf vad jag tycker, några ggr per dag.)
Men det känns som om det är bara är jag och bensinskalle som är någorlunda aktiva ? Vet inte var beckvall, kong, rab och chifen har tagit vägen riktigt :/
Jag kommer att bli hårdare på reglerna efter den nya sidan kommer! Nu är det väldigt slappt tycker jag, men det beror endast på grund av sidans gamla mjukvara. Tex så om vi skall banna någon, så måste vi göra det manuellt, Alltså gå och banna han på adminpanelen sedan ändra hans titel, skriva in en tråd hur länge han är bannad och när vi skall stänga av avstängningen igen. Sedan när hans tid är kommen (48h tex) så skall man ta bort det i tråden, ändra titeln och stänga av avstängningen igen. Om vi skulle gjort det för varenda "1+" så hade vi ju blivit gråhåriga innan dagen e slut
Kommer dock bli bättre när den nya sidan kommer, eftersom den har uppdaterad mjukvara och där kan man bara skriva in anv. hur länge, och anledning sedan stängs avstängningen av automatiskt.
KarlssoN^
2stroke skrev:Förstår att ni inte orkar med allt när systemet funkar så :OKarlssoN^ skrev:Jag brukar vara rätt så aktiv (iaf vad jag tycker, några ggr per dag.)
KarlssoN^
Ni som är aktiva gör iaf ett bra jobb, tycker bara att det behövs fler
Det håller jag med dig om, mer aktiva mods som faktiskt håller på med moppar fortfarandeMura skrev:2stroke skrev:Förstår att ni inte orkar med allt när systemet funkar så :OKarlssoN^ skrev:Jag brukar vara rätt så aktiv (iaf vad jag tycker, några ggr per dag.)
KarlssoN^
Ni som är aktiva gör iaf ett bra jobb, tycker bara att det behövs fler
eller bara göra dom som äns håller på med moppar är mods...
lixom fattar inte äns varför rab är fortfarande moderator.
edit: chifen var senast inloggad för 10 dagar sen..