Delite & Monkey_Freak stunting (Team.No limits)

Publicera dina bilder, filmer eller annan stuntmedia!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Miza_
Elmoped
Inlägg: 37
Blev medlem: 28 oktober 2007, 14:45

Delite & Monkey_Freak stunting (Team.No limits)

Inlägg av Miza_ »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XLb1SI8Q7tM


enjoy,, själv kör jag inte för att jag har en spricka i foten![/youtube]
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

fan va snyggt miza_ är du me i filmen? :) ser ju så kul ut de där, får jag komma och stunta med er nån gång för de käns så jävla trist och snurra på bakhjulet ensam här på landet. :( för om jag får då tar jag min aerox och kommer. :P träna osså :wink: men va jag siger så¨ jag är värdelös på stuntning va jag än försöker. :lol: så jag vill lära lite av er :D om de går bra :wink:
Miza_
Elmoped
Inlägg: 37
Blev medlem: 28 oktober 2007, 14:45

Inlägg av Miza_ »

skogen_swe skrev:fan va snyggt miza_ är du me i filmen? :) ser ju så kul ut de där, får jag komma och stunta med er nån gång för de käns så jävla trist och snurra på bakhjulet ensam här på landet. :( för om jag får då tar jag min aerox och kommer. :P träna osså :wink: men va jag siger så¨ jag är värdelös på stuntning va jag än försöker. :lol: så jag vill lära lite av er :D om de går bra :wink:
jag har en spricka i foten så är inte me, och jag kör bara med min team sry. men lycka till, din Rieju film såg bra ut, fattar inte varför du köpte en rox, nöt me riejun istället!!
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres
Inlägg: 1608
Blev medlem: 8 november 2007, 21:45

Inlägg av skogen_swe »

Miza_ skrev:
skogen_swe skrev:fan va snyggt miza_ är du me i filmen? :) ser ju så kul ut de där, får jag komma och stunta med er nån gång för de käns så jävla trist och snurra på bakhjulet ensam här på landet. :( för om jag får då tar jag min aerox och kommer. :P träna osså :wink: men va jag siger så¨ jag är värdelös på stuntning va jag än försöker. :lol: så jag vill lära lite av er :D om de går bra :wink:
jag har en spricka i foten så är inte me, och jag kör bara med min team sry. men lycka till, din Rieju film såg bra ut, fattar inte varför du köpte en rox, nöt me riejun istället!!
jag är tröt på riejun jag vill pröva nåt annat :x nått nytt. och aeroxen råkade de bli :lol: men vi ser jag kommer säkert inte ha länge den troligt vis :roll: hur hände de där med foten egentligen :shock: blev förvånad när du gick med kryckor i skolan :?
Användarens profilbild
Marwoh
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 354
Blev medlem: 9 november 2007, 15:31

Inlägg av Marwoh »

ser bra ut! keep up the good work !


mvh
Stuntriding is not a sport, it's a lifestyle.

R.I.P DooD
En legend lever vidare.
Användarens profilbild
Mekanikern
F.D Moderator
Inlägg: 804
Blev medlem: 30 maj 2007, 16:37
Ort: Södertälyeah!
Kontakt:

Inlägg av Mekanikern »

synd att xxxxx många team heter just Team no limits.
jimpajoh
Elmoped
Inlägg: 10
Blev medlem: 7 maj 2008, 15:43

Inlägg av jimpajoh »

ser riktigt nice ut ;D
vad har ni för setup ? :)
Skriv svar