stunt guide?

Posta förslag på guider som ni skulle vilja ha genomförda

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

stunt guide?

Inlägg av Victorh »

En bra guide om stunting hur du vinklar förgasaren rätt, vad du kan göra för att få axx utan att köpa någonting eller att den börjar gå hårt. Hur du fäster pegsen bäst. Hur du bygger en 12:a och fäster den. (12:a finns renn men en guide som innehåller allt) Vilka trimmdelar är bäst? Vad för skydd skall man ha? Var skall man stunta? Vilka delar underlättar stunt och vilka saker? (höjningssats?) Hur man lär sig att stuntar lättast?

om alla skickar i pm svar på dom här frågorna kan jag göra en ordentlig stunt guide. Som en skickar hur man gör tolva annan skickar hur man fäster pegs lovar att alla som hjälper i guiden kommer nämnas :)
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter
Inlägg: 437
Blev medlem: 5 maj 2011, 15:37

Re: stunt guide?

Inlägg av Tobiiash »

Victorh skrev:En bra guide om stunting hur du vinklar förgasaren rätt, vad du kan göra för att få axx utan att köpa någonting eller att den börjar gå hårt. Hur du fäster pegsen bäst. Hur du bygger en 12:a och fäster den. (12:a finns renn men en guide som innehåller allt) Vilka trimmdelar är bäst? Vad för skydd skall man ha? Var skall man stunta? Vilka delar underlättar stunt och vilka saker? (höjningssats?) Hur man lär sig att stuntar lättast?

om alla skickar i pm svar på dom här frågorna kan jag göra en ordentlig stunt guide. Som en skickar hur man gör tolva annan skickar hur man fäster pegs lovar att alla som hjälper i guiden kommer nämnas :)


Pegs kan du festa i ramen, du kan fästa den på tolvan och nera på dämpar skruven.
Höjningssats underlättar men behövs ej.
Jag gillar Oskar.
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

men bilder så kompleterar jag en guide till alla som är nybörjare på stunting blir det inte så mycket frågor om det :)
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

kom igen hjälp!!!!!!!!!!!!
Mackanboi
Elmoped
Inlägg: 129
Blev medlem: 12 mars 2012, 21:35
Ort: UMEÅ

Inlägg av Mackanboi »

hade ju varit riktigt kul med en sån här guide så alla som kan nåt tycker jag ska dela med sig :D
Skriv svar