.:Nicke's Beta:. | mnf kopierat

Här kan du visa upp ditt projekt som inriktar sig på cross och supermotard. Inga frågor i detta forum!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

nilin36
Elmoped
Inlägg: 1
Blev medlem: 14 juli 2011, 11:33
Ort: Sävedalen

.:Nicke's Beta:. | mnf kopierat

Inlägg av nilin36 »

Inledning:
[SPOILER]Det här är då min beta rr som jag har köpt. Fick den för endast 8000 och den är ju körd rätt långt med men jag ska ju pilla med den så att den blir grymt fräsch. Den toppar nog 80-85 (95-100 enligt mätaren) och går riktigt bra så kommer inte göra så mycket motormässigt med den. Men några nya fräscha delar blir det väll Har inte så mycket pengar heller så jag kommer inte handla grejor så ofta heller :/ Kommentera nu med när du ändå läser![/SPOILER]


Klart
Kommer
Kanske


.:Motorn:.
[] IGM 12/52 Drevning
[] Urpluggat Originalrör
[] Biltema Fiddy Filter
[] Airsal 50cc Sport
[] NGK Spark Plug B6HS
[] Motoforce 17.5mm (PHVA Replica)



.:Styling:.
[] Hel Svart Sadelöverdrag
[] UFO Framstänka (KTM)
[] Yamayo Däckpenna
[] Biltema Fäljtejp
[] STR8 Blinkers
[] Tommaselli Styre
[] Domino Gashandtag
[] Hebo Handtag
[] TNT Kick - Silver
[] TNT Kopplingsgrepp

[] Motoforce Oranga Bensinslangar
[] YZ Crossplatta


[] Vit Undertail
[] Fatbar




Bilder på när jag fick den i spoilern
[SPOILER]





[/SPOILER]



Mars Updates 2k11

[SPOILER]


30/3
[SPOILER]

Som ni ser på bilden har min högra fotpinne fuckat upp och den gick inte att laga, tog den i skruvsrädet och det funkade inte heller.. om det är nån som har en fotpinne (höger) som kan sälja den billit så är jag välldigt intresserad Ska göra mitt teoriprov imon för AM-kort, hopas det går bra


[/SPOILER]

31/3
[SPOILER]
FAN VA GÖTT!! klarade teoriprovet idag och det känns så jävla skööööönt!
Är det fortfarande ingen som har en fotpinne att sälja? [/SPOILER]


Någon måste ju ha en fotpinne liggandes eller?[/SPOILER]


April Updates 2k11

[SPOILER]
26/4
[SPOILER]Slänge iväg en beställning till ts precis. Det blir nytt kopplingshandtag och fäste för moppen välte in i väggen i förrådet och då sprack det, nytt tändstift och även ett drev kit då mitt nuvarande är en katastrofalt slitet osv.. 52x12 blev det med en 420 kedja. har lite mindre framdrev för bättre acceleration. Den toppar ju 90-100 (enligt mätaren) så behöver inget mer för hastigheten. Men min krök sitter typ inte fast i cylindern för det finns inget fäste i kröken så den låter en del. Kommer önska mig ett Gianelli 2t i konfapresent då som jag hoppas att jag får, nästa update när sakerna kommer [/SPOILER]

28/4
[SPOILER]jada gissa vad som kom till posten idag? just det, min beställning

bild på alla grejor jag fick


bild på mitt nya tänd stift och det gamla, jävlar vad anorlunda den går nu asså. bluddrar ingenting och går helt rent



Och till sist en bild på det ljuvliga kopplings handtaget som jag även fick


Dreven och kedjan åker nog på imorgon, när jag och morsan var och hämtade ut paketet sprang vi in och köpte galon till sadeln. Kommer kläs om imorgon med hade bra och en kommentar sitter alltid fint
[/SPOILER]

30/4
[SPOILER]Då har man satt nytt sadel överdrag då, blev rätt nice faktiskt



Dreven och kedjan åkte även på fast kedjan var lite för lång så får ta bort några länkar men det gör jag imon. Här kommer lite bilder på grejerna




Fick även hjälp av min kompis Jonathan som håller på att lära sig lite Han är as taggad på moppe nu asså ^^[/SPOILER] [/SPOILER]

Juni Updates 2k11
[SPOILER]17 juni

[SPOILER]Hade inget och göra idag så jag började att putsa mina skitiga hjul, han bara med framhjulet men fint blev det
Fick mitt paket från ts idag med, ett par nya blinkers och en däckpenna blev det

Och sen till mitt hjul :')
[/SPOILER]

25 Juni
[SPOILER]Har gjort rent hjulen riktigt idag, polerat, satt på fälgtejp och fyllt i med deckpenna Sjukt fina blev dom
Slänger även med en helhetsbild på hojen med, fast solen förstör hela bilden så det ser miffo ut. Tar en ny snart




[/SPOILER]
[/SPOILER]

Juli Updates 2k11

[SPOILER]19 Juli
[SPOILER]Fick min nya förgasare som jag köpte av wirgart här på mnf. Blir en liten bättring med 17,5mm när jag hade 12mm innan. Måste köpa munstycken så än ligger den vid sidan av




[/SPOILER]

[/SPOILER]







Kommentera! =D
(updates kommer när ekonomin tillåter)
Användarens profilbild
SW3DEN
Elmoped
Inlägg: 68
Blev medlem: 17 december 2010, 20:54
Ort: Märsta

Inlägg av SW3DEN »

bilderna fungerar inte för mig
Användarens profilbild
Yamahan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 214
Blev medlem: 14 augusti 2010, 10:48
Ort: Hillerstorp

Inlägg av Yamahan »

Nope pictures out of order :(
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street
Inlägg: 3552
Blev medlem: 25 april 2010, 19:28
Ort: BORÅS!

Inlägg av willemedDERBIN »

snarare mer MNF ( må gud banna dem ) kör med ett annat system som gör man kan inte se bilderna som man vill ;)
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
philiplindgren
Elmoped
Inlägg: 61
Blev medlem: 31 mars 2011, 21:32

Inlägg av philiplindgren »

fixa bilderna !
subway
Elmoped
Inlägg: 27
Blev medlem: 28 juni 2011, 09:17

Inlägg av subway »

R.I.P bilder :(
Skriv svar