Yamaha neos 30-moped STOCKHOLM!

Twostrokeriders egna bytesavdelning.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

antesacc
Elmoped
Inlägg: 1
Blev medlem: 20 maj 2009, 20:26

Yamaha neos 30-moped STOCKHOLM!

Inlägg av antesacc »

Hej! Ska sälja min moped nu när jag snart fyller 18. Det är en Yamaha Neos från 2000 som har gått 500 mil. Den är helt original och är välskött.

Det har varit totalt 2 ägare på mopeden och när jag köpte den förra sommaren hade den gått ca 300 mil. De gamla ägarna lämnade den till en mopedverkstad där de skötte om den tills jag kom och köpte den. Har för mig att det var en ung tjej som hade den innan mig. Även så hade de precis lackat om den när den gick över till 300 mil. Tyvärr så har jag ramlat med den en gång så det är en repa på en kåpa men inte så synbar.

Precis gjort detta:

Nytt tändstift för 50 mil sedan.
Nytvättad Förgasare
Nytvättat luftfilter
Nya vikter + att du får med olika
Nya kopplingsfjädrar + att du får med några till.
Tvättade den precis.
Precis fyllt på med ny olja
Nytt batteri

Är en minarelli motor, samma som i en aerox bara att denna är luftkyld, perfekt stunting moped eftersom den väger ej mycket, dock har jag aldrig vågat prova.

Även så har den Höjningssats och sidostöd.

NYKÖPT batteri, startar och går perfekt.

Jag har tänkt runt 8000kr för mopeden men den kan bli billigare vid snabb affär. Lås och hjälm finns också

Om du fyllt 15 innan oktober 2009 så behöver du inge kort för att köra en 30 moped.

Ring eller mail vid intresse. Smsa helst inte. Mer bilder kan även fås. Har säkert glömt något men tveka inte att ringa! Går i skolan så ring efter kl 15.00.

Tele: 0730728184
mail: antesacc@hotmail.se
Användarens profilbild
Risbonden
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 24 september 2010, 22:52
Ort: Kungälv

Inlägg av Risbonden »

får man fråga varför du postat den här? Det finns en annons del som är till för att användas!
Skriv svar