Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
Det är sport. Jag kommer inte bygga värsta hyper moppen men kommer köpa små saker som koppling , rör , och viker men vill ha vridet så man får gasres och den sticker gött !KoNG skrev:Först och främst vilken Malossi cylinder syftar du på? Alltså så jätte mycket skillnad är det ju inte om man ska trimma rejält med optimering. Båda är ju trots allt 70cc så
Okej , men om jag köper ny koppling (dr.pulley) funderar jag på , rem , tryckfjäder, rör , och variator vikter , sport luftfilter , reeds , större förgasare. Tror du då att jag kommer få en moppe med bra vrid för att få gasres osv ?KoNG skrev:Ska du bara trimma på sport nivå så tycker jag inte det spelar någon roll dom är likvärdiga men jag skulle valt Manston! Sen handlar inte allt om cylinder val. Du har mkt annat också som påverkar effekten en hel del!
Vafan ska du med gasres till?falkonfalk skrev:Okej , men om jag köper ny koppling (dr.pulley) funderar jag på , rem , tryckfjäder, rör , och variator vikter , sport luftfilter , reeds , större förgasare. Tror du då att jag kommer få en moppe med bra vrid för att få gasres osv ?KoNG skrev:Ska du bara trimma på sport nivå så tycker jag inte det spelar någon roll dom är likvärdiga men jag skulle valt Manston! Sen handlar inte allt om cylinder val. Du har mkt annat också som påverkar effekten en hel del!
Tycker det är gött.. sen kan man ju ställa kopplingen om man vill så den inte reser2stroke skrev:Vafan ska du med gasres till?falkonfalk skrev:Okej , men om jag köper ny koppling (dr.pulley) funderar jag på , rem , tryckfjäder, rör , och variator vikter , sport luftfilter , reeds , större förgasare. Tror du då att jag kommer få en moppe med bra vrid för att få gasres osv ?KoNG skrev:Ska du bara trimma på sport nivå så tycker jag inte det spelar någon roll dom är likvärdiga men jag skulle valt Manston! Sen handlar inte allt om cylinder val. Du har mkt annat också som påverkar effekten en hel del!
Det är det störigaste som finns..