Tsr´s stunteam

Har du frågor kring stunting, ställ dom här!

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

lewwan
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 8 oktober 2010, 10:28
Kontakt:

Inlägg av lewwan »

tackar! :D bara draget blind rör ;) :d
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Sista anmälningsdag 6/6!

Inlägg av jan-ee »

Nästa måndag (6/6) kommer vi att kolla igenom alla filmer en gång till och utse medlemmarna till Tsr´s Stuntteam!

Ett tips till er som lärt er mer stunts sen senaste filmen är att ni tar och filmar en ny film tills på måndag så vi får se vad ni kan i dagsläget ;) Lycka till!!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Sista anmälningsdag 6/6!

Inlägg av ktm_danielsson »

jan-ee skrev:Nästa måndag (6/6) kommer vi att kolla igenom alla filmer en gång till och utse medlemmarna till Tsr´s Stuntteam!

Ett tips till er som lärt er mer stunts sen senaste filmen är att ni tar och filmar en ny film tills på måndag så vi får se vad ni kan i dagsläget ;) Lycka till!!
Ingen som filmade mina ringar idag :( Men fick med på film när jag drar en raksträcka stående på iaf nån/några hundra meter :) När den går ner var det ändå bara 10-20 meter till en korsning så... Filmen kommer snart :D

Kommer förhoppningsvis en till efter den med lite combos stående :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Re: Sista anmälningsdag 6/6!

Inlägg av jan-ee »

ktm_danielsson skrev:
jan-ee skrev:Nästa måndag (6/6) kommer vi att kolla igenom alla filmer en gång till och utse medlemmarna till Tsr´s Stuntteam!

Ett tips till er som lärt er mer stunts sen senaste filmen är att ni tar och filmar en ny film tills på måndag så vi får se vad ni kan i dagsläget ;) Lycka till!!
Ingen som filmade mina ringar idag :( Men fick med på film när jag drar en raksträcka stående på iaf nån/några hundra meter :) När den går ner var det ändå bara 10-20 meter till en korsning så... Filmen kommer snart :D

Kommer förhoppningsvis en till efter den med lite combos stående :)
fiint :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

http://vimeo.com/24430449
Inte den bästa men visar ungefär hur långt jag klarar rakt fram iaf :) Klarar nog en bit till men är en korsning 20 meter efter jag åkte ner :/ Aja hade gött iaf!

Edit : Tänk på att det går faktist hyfsat fort också :)

Edit2: ska nog filma mer imorn så hinner nog klippa ihop några snuttar tills innan måndag, förhoppningsvis mer än bara rakt fram :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

ktm_danielsson skrev:http://vimeo.com/24430449
Inte den bästa men visar ungefär hur långt jag klarar rakt fram iaf :) Klarar nog en bit till men är en korsning 20 meter efter jag åkte ner :/ Aja hade gött iaf!

Edit : Tänk på att det går faktist hyfsat fort också :)

Edit2: ska nog filma mer imorn så hinner nog klippa ihop några snuttar tills innan måndag, förhoppningsvis mer än bara rakt fram :)
Var det där några hundra meter? Vad jag kunde se blir max 170 meter!:)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

DiNozzan skrev:
ktm_danielsson skrev:http://vimeo.com/24430449
Inte den bästa men visar ungefär hur långt jag klarar rakt fram iaf :) Klarar nog en bit till men är en korsning 20 meter efter jag åkte ner :/ Aja hade gött iaf!

Edit : Tänk på att det går faktist hyfsat fort också :)

Edit2: ska nog filma mer imorn så hinner nog klippa ihop några snuttar tills innan måndag, förhoppningsvis mer än bara rakt fram :)
Var det där några hundra meter? Vad jag kunde se blir max 170 meter!:)
Vart skrev jag några hundra meter :P ? Skrev möjligt vis nån hundra meter på fb tror jag. Ingen aning om hur långt det var men var inte svin kort raka iaf :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

ktm_danielsson skrev:
DiNozzan skrev:
ktm_danielsson skrev:http://vimeo.com/24430449
Inte den bästa men visar ungefär hur långt jag klarar rakt fram iaf :) Klarar nog en bit till men är en korsning 20 meter efter jag åkte ner :/ Aja hade gött iaf!

Edit : Tänk på att det går faktist hyfsat fort också :)

Edit2: ska nog filma mer imorn så hinner nog klippa ihop några snuttar tills innan måndag, förhoppningsvis mer än bara rakt fram :)
Var det där några hundra meter? Vad jag kunde se blir max 170 meter!:)
Vart skrev jag några hundra meter :P ? Skrev möjligt vis nån hundra meter på fb tror jag. Ingen aning om hur långt det var men var inte svin kort raka iaf :)
oj, mxabbe läste fel^^ bra kört :)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

DiNozzan skrev:
ktm_danielsson skrev:
DiNozzan skrev: Var det där några hundra meter? Vad jag kunde se blir max 170 meter!:)
Vart skrev jag några hundra meter :P ? Skrev möjligt vis nån hundra meter på fb tror jag. Ingen aning om hur långt det var men var inte svin kort raka iaf :)
oj, mxabbe läste fel^^ bra kört :)
Nu när du sa det fick jag iaf för mig att jag skrev nån/några hundra meter någonstans. Men helt ärligt talat så skiter jag i hur långt det var, om det var bra eller inte, för jag hade jävligt roligt iaf! :D

edit : tack :)
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Stunt4life
Elmoped
Inlägg: 94
Blev medlem: 10 maj 2011, 10:41
Ort: Lilla Åland, Mariehamn!

!

Inlägg av Stunt4life »

Tjeena! jag är gärna med! kommer film sen så får ni se! :P
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Re: Sista anmälningsdag 6/6!

Inlägg av D3nnis »

jan-ee skrev:Nästa måndag (6/6) kommer vi att kolla igenom alla filmer en gång till och utse medlemmarna till Tsr´s Stuntteam!

Ett tips till er som lärt er mer stunts sen senaste filmen är att ni tar och filmar en ny film tills på måndag så vi får se vad ni kan i dagsläget ;) Lycka till!!
går de bra om jag kommer lite senare med min film? pga bruten tumme och en moppe som står på service? :(
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Re: Sista anmälningsdag 6/6!

Inlägg av jan-ee »

D3nnis skrev:
jan-ee skrev:Nästa måndag (6/6) kommer vi att kolla igenom alla filmer en gång till och utse medlemmarna till Tsr´s Stuntteam!

Ett tips till er som lärt er mer stunts sen senaste filmen är att ni tar och filmar en ny film tills på måndag så vi får se vad ni kan i dagsläget ;) Lycka till!!
går de bra om jag kommer lite senare med min film? pga bruten tumme och en moppe som står på service? :(

kommer ju ta in fler medlemmar eftersom ni lär er mer så kommer börja med några här i början o komma igång först :)
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Re: Sista anmälningsdag 6/6!

Inlägg av D3nnis »

jan-ee skrev:
D3nnis skrev:
jan-ee skrev:Nästa måndag (6/6) kommer vi att kolla igenom alla filmer en gång till och utse medlemmarna till Tsr´s Stuntteam!

Ett tips till er som lärt er mer stunts sen senaste filmen är att ni tar och filmar en ny film tills på måndag så vi får se vad ni kan i dagsläget ;) Lycka till!!
går de bra om jag kommer lite senare med min film? pga bruten tumme och en moppe som står på service? :(

kommer ju ta in fler medlemmar eftersom ni lär er mer så kommer börja med några här i början o komma igång först :)
okej låter grymmt! :D
lewwan
Elmoped
Inlägg: 14
Blev medlem: 8 oktober 2010, 10:28
Kontakt:

Inlägg av lewwan »

Då blire lite filmning imrgn, ska försöka få med en stopie och lite ringar, lite smått och gott ;)
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

jamenfint :) bara o länka filmerna här före måndag kväll så börjar vi gå igenom lite då
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

jan-ee skrev:jamenfint :) bara o länka filmerna här före måndag kväll så börjar vi gå igenom lite då
Moppen har gått sönder :cry:
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

ktm_danielsson skrev:
jan-ee skrev:jamenfint :) bara o länka filmerna här före måndag kväll så börjar vi gå igenom lite då
Moppen har gått sönder :cry:
:?

EDIT! har blivit lite ändrade planer nu. Vi kommer inte att välja ut några få personer för att vara med i teamet eftersom vi tänkt om och tycker att alla som stuntar här på forumet ska ha en gemenskap och hjälpa varandra att utvecklas i stuntandet. Vi ska inte frysa ut någon utan alla ska ha en chans att vara med.

Det enda kravet hittills vi har på medlemmarna är att alla ska ha viljan att utvecklas och göra något bra för teamet! :D

Alla som ännu vill vara med i teamet addar mig på facebook (Janne Sandström) så ska jag skapa en grupp för TSRST så fort jag hinner.
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

sorry för dubbelpost men skriv även ett pm till mig på facebook så jag vet vem jag ska lägga till i gruppen ;)
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Härlig inställning, alla som tar det seriöst blir ju bra förr eller senare :)
Dock så har min moppe pajjat och har inget smkit till 125an så kan nog bli lite stuntlöst nån vecka :(
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

ni som inte ännu kommit med i gruppen så istället för att skicka ett pm till mig så begär att få vara med i gruppen. bara att söka på TwostrokeRider Stunt Team så ska ni hitta den
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter
Inlägg: 437
Blev medlem: 5 maj 2011, 15:37

Inlägg av Tobiiash »

Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

är det på eran egen gård du kör i början? isåfall har du fan perfekt o träna, bara gå ut på gården o snurra runt till du inte orkar nå mer o sen gå in o ta en bulla o vila ett tag :P
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter
Inlägg: 437
Blev medlem: 5 maj 2011, 15:37

Inlägg av Tobiiash »

jan-ee skrev:är det på eran egen gård du kör i början? isåfall har du fan perfekt o träna, bara gå ut på gården o snurra runt till du inte orkar nå mer o sen gå in o ta en bulla o vila ett tag :P
ja det är det! :) har sett på din video och ser att du har 1 fot i luften jämnt på vissa ställen, testade det och det gick fan lättare än att ha båda fötterna nånstans på moppen. menar givetvis när man gör ringar ;)
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

jo du har ju lättare att hålla balansen då
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter
Inlägg: 437
Blev medlem: 5 maj 2011, 15:37

Inlägg av Tobiiash »

men ibland känns det som moppen inte orkar upp, fast den gör det på andra försöket. men den går lika hela tiden, vill väll klara det så snabbt som möjligt så man blir ivrig
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

du ska inte bli för ivrig när du håller på med extremsporter :P du kan skada dig rejält då. brukar alltid känna lugnet när jag kör för när jag blir stressad så går allt åt h-vete
Användarens profilbild
Tobiiash
Stunter
Inlägg: 437
Blev medlem: 5 maj 2011, 15:37

Inlägg av Tobiiash »

exakt när jag tänker nu ska jag ta en ring då tar jag typ 90 grader-.-
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

ändrade namnet på tråden så nu kan ni som är med i teamet eller ni som vill vara med skriva här också om det är något ni vill snacka om med de andra medlemmarna ;D men använd helst fb chatten ändå
Miza_
Elmoped
Inlägg: 37
Blev medlem: 28 oktober 2007, 14:45

Inlägg av Miza_ »

om ni behöver någon veteran att sitta med i juryn så ställer jag upp =) fast är mest aktiv i mc stuntandet nuförtiden, men ni kanske har sett mina "moppe" filmer någon gång.

www.youtube.com/miza333

mvh
Användarens profilbild
jan-ee
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 522
Blev medlem: 6 juni 2009, 14:24
Ort: Övertorneå

Inlägg av jan-ee »

jo nå känner jag igen dig. ;) är inte så långt mellan ötå o happis. men vi gjorde så att alla som har viljan att utveckla sig inom stuntandet och är medlem här på tsr får vara med i teamet så ingen fryses ut när alla ändå har samma intresse.

bara att begära på facebook om att få vara med i gruppen "Twostrokerider Stunt Team". kraven är att man är medlem på tsr, man stuntar med något fordon, och vill utvecklas inom det man gör
Skriv svar