Keeway sälja eller project?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.

Sälja eller project

Project
9
69%
Vänta tills någon köper den
4
31%
 
Antal röster: 13

Användarens profilbild
kallee95
Elmoped
Inlägg: 100
Blev medlem: 16 december 2010, 18:43

Keeway sälja eller project?

Inlägg av kallee95 »

Tjenare om jag har läggit denna tråd fel så säg till så fixar jag det :P

Som rubriken lyder så försöker jag sälja min keeway f-act nkd men det går inge vidare. Så jag fick mig en tanke ställare att göra ett lite project av den istället. Men jag vill ju som sagt sälja den för att köpa en slider och börja stunta. Men har heller ingenting emot ett lite project.
Den största anledningen till att jag börjar dras mot ett project är att. Denna sorts moped verkar vara grymmt svår att sälja.

Så rösta och kommentara nu vad ni tycker för att hjälpa mig en bit på vägen ;)
Tacksam för svar iförväg:)
keewayfocus94
Elmoped
Inlägg: 144
Blev medlem: 21 december 2010, 16:52
Ort: Vimmerby

Re: Keeway sälja eller project?

Inlägg av keewayfocus94 »

kallee95 skrev:Tjenare om jag har läggit denna tråd fel så säg till så fixar jag det :P

Som rubriken lyder så försöker jag sälja min keeway f-act nkd men det går inge vidare. Så jag fick mig en tanke ställare att göra ett lite project av den istället. Men jag vill ju som sagt sälja den för att köpa en slider och börja stunta. Men har heller ingenting emot ett lite project.
Den största anledningen till att jag börjar dras mot ett project är att. Denna sorts moped verkar vara grymmt svår att sälja.

Så rösta och kommentara nu vad ni tycker för att hjälpa mig en bit på vägen ;)
Tacksam för svar iförväg:)
Dom går att få grymt snygga, även att det är kina, motorn är ju grymt bra den också! Så skulle va kul att se ett projekt :) Har själv en keeway focus och dom är nästan likadana :)
Användarens profilbild
kallee95
Elmoped
Inlägg: 100
Blev medlem: 16 december 2010, 18:43

Inlägg av kallee95 »

Jo har set lite vids på youtube och vissa ser riktigt grymma ut. Som du säger är helt ok för att vara kina ;) lutar mest mot ett projekt :) Nice! :)
Användarens profilbild
kallee95
Elmoped
Inlägg: 100
Blev medlem: 16 december 2010, 18:43

Inlägg av kallee95 »

Kom fram till att det blir ett projekt endå. så fort jag är klar med rustningen i rummet mitt ;) Så håll ögona öppna :D
Låst